Animatrak - Konya Yolundayım Beni Aldırın ! (Animasyon)

  görünümler 174,312

Animatrak

Animatrak

16 gün önce

Yoğun istek üzerine değerli tiyatrocu abimiz Ayhan Taş'ın efsane bir performans gösterdiği Yusuf Yusuf filminin sevilen fragmanını sizler için Animatrakladım. Umarım keyifle izleyeceğiniz bir çalışma olmuştur. İyi seyirler.
Arkadaşlar abone sayısı olarak gerçekten konya yolunda kaldık :) Lütfen kanalımıza abone olarak gelip bizi bu durumdan kurtarın. Hepinize Sevgiler, haftaya görüşmek üzere.
Yusuf Yusuf Filmi Fragmanı:
trwomen.com/id/video-hAU3pFdfwSM.html
Animatrak.

animatrakyusuf yusufkonya yolundayımgonya

YORUMLAR
Animatrak
Animatrak 16 gün önce
Arkadaşlar abone sayısı olarak gerçekten konya yolunda kaldık :) Lütfen videoyu beğenip kanalımıza abone olarak bizi bu durumdan kurtarın. Hepinize Sevgiler, haftaya görüşmek üzere.
THE GLORIES
THE GLORIES 12 saatler önce
abi berlin kaplanı dilminede montaj yaparmısınız.
Yusuf Yilmaz
Yusuf Yilmaz 2 gün önce
😎😎😎😎😎😎
Samiye Yerlikaya
Samiye Yerlikaya 7 gün önce
men mut luyum ama konyada kuzenlerim yasiyo yani bendekonyali sayilirim
seyit RTV
seyit RTV 9 gün önce
Bu
Elgiz Mutellimov
Elgiz Mutellimov 11 gün önce
Sizinle iletişime nasıl geçebiliriz? 1 dakikalık Tanıtım filmi lazım bize, belirli bir ücret karşılığında
Cedric Ama Deli Dolu
Cedric Ama Deli Dolu 38 dakika önce
Amına kodumun telefonu oakwwosodis
Cedric Ama Deli Dolu
Cedric Ama Deli Dolu 39 dakika önce
Yok sıhıntı yokk
SafakReyiz
SafakReyiz 15 saatler önce
GOOGLE'A ÇAY İÇEN AMCA YAZARSANIZ S*ÇMADINIZ AMA BİRİ HACKLEDİYSE YADA ANNENİN YANINDAYSANIZ İ,STE OZAMAN S*ÇTINIZ
MUHAMMED FURKAN
MUHAMMED FURKAN 16 saatler önce
Kanalında benden de bahseder misin
VORTEX TR
VORTEX TR Gün önce
Hızını alamıyıp iki defa alonu s*ikm diyo :)
Urıeje Eıeıeı
Urıeje Eıeıeı Gün önce
Süper
Erenay Kırhan
Erenay Kırhan 2 gün önce
abi zula oyunu ile yaparmsın animasyon
Emirhan Çataklı
Emirhan Çataklı 2 gün önce
Valla helal olsun kalpten gidiyordum
NİKO LİTE
NİKO LİTE 2 gün önce
Nerdesin aşkım Konya yolundayım konyaa
Yavuz Aslan
Yavuz Aslan 3 gün önce
🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Oyun Babası
Oyun Babası 3 gün önce
Normali komik bu daha komik hahahahahha:D
iskender Polat
iskender Polat 4 gün önce
Ne var olum?? Ebeyin ****dayim :)))
Ahmet Fatih Yılmaz
Ahmet Fatih Yılmaz 4 gün önce
Bunları nasıl yapıyon
mh Yazıcı
mh Yazıcı 4 gün önce
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌
『HS』メByBeto o
『HS』メByBeto o 5 gün önce
Abi seni çok eskiden izlerdim tofasmormersten önce ne ara 472k olduk beğ
İBRAHİM YPR
İBRAHİM YPR 5 gün önce
Komik ama küfürsüz daha güzel olurdu.🤣
GENÇ OYUNCU
GENÇ OYUNCU 3 gün önce
Güldüren küfür zaten
bilgehan gemici
bilgehan gemici 5 gün önce
abi 1.000.000 aboneydik 465.000 olduk üzüldüm :( AMA ÇOK GÜZEL VİDEOLAR ÇEKİYOSUN HELAL
Gaming Kerem
Gaming Kerem 5 gün önce
Abi kırmızi şortliyi yap çok komik
B҉R҉A҉WL҉E҉R҉ H҉A҉M҉Z҉I҉S҉ T҉V҉ 14
B҉R҉A҉WL҉E҉R҉ H҉A҉M҉Z҉I҉S҉ T҉V҉ 14 5 gün önce
Film adı yusuf yusuf izlemistim
Pubg mobile lite Sadecekan
Pubg mobile lite Sadecekan 6 gün önce
Baştan sona güldüm bi an korktum nefessiz kalmaktan ölcem diye
SERBAY CELİİKK
SERBAY CELİİKK 6 gün önce
Çok komik lan😂
Şahan' s car world Şahan çiftçi
Şahan' s car world Şahan çiftçi 6 gün önce
😂😂😂😂
İzmirde Bir Genç
İzmirde Bir Genç 6 gün önce
😥🤣🤣
AZER VICTOR
AZER VICTOR 6 gün önce
Gerçekten karikatür çizimini çok iyi yapmıssın eline sağlık.
Rıza Şahin
Rıza Şahin 7 gün önce
Çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık
zeynep Senyigit
zeynep Senyigit 7 gün önce
Merhaba abi inşallah karantina günlerinde iyisindir hani MKEANIN KATİLİ diye animasyon yaptın ya ona benzer bişey yapabilirmisin
Halil Altınbilezik
Halil Altınbilezik 8 gün önce
Dişler olmamış knk 😂❣
AİR kuzenler
AİR kuzenler 8 gün önce
Gülme krizine giren ben
GANGSTER DRIFTER
GANGSTER DRIFTER 8 gün önce
Çok emek veriyosun👍👍👍👍👍👍
Çağan Oyunda
Çağan Oyunda 8 gün önce
1:09 çok komik abi - abi bide şu çok 0:05
zg parthia
zg parthia 9 gün önce
“Söylediklerinize dikkat edin; düşüncelere dönüşür… Düşüncelerinize dikkat edin; duygularınıza dönüşür… Duygularınıza dikkat edin; davranışlarınıza dönüşür… Davranışlarınıza dikkat edin; alışkanlıklarınıza dönüşür… Alışkanlıklarınıza dikkat edin; değerlerinize dönüşür… Değerlerinize dikkat edin; karakterinize dönüşür… Karakterinize dikkat edin; kaderinize dönüşür.” Gandhi
Mecit Demirhan
Mecit Demirhan 9 gün önce
00:03 -Alo cabbar
XFurkan Strqfe
XFurkan Strqfe 9 gün önce
YOLDA KALDIK PARAM YOK GONYA GONYA YOLUNDAYIM KAÇ MODEL BU
berke celik o
berke celik o 10 gün önce
Coj güzel siniz
Ferdane Yılmaz
Ferdane Yılmaz 10 gün önce
Konya yolundayın 😂😂😂
Crazy Oyuncu Cemal TR
Crazy Oyuncu Cemal TR 10 gün önce
*1:07** jajajjshs*
Efe Oral
Efe Oral 10 gün önce
*KONYA YOLUNDAYIM*
Elham Aldeiri
Elham Aldeiri 10 gün önce
abı kemal sunal ıcın sevımlı hırsızın anımasyon fılmını yaparmısın
Güler Kır
Güler Kır 10 gün önce
Çok komik
Rabia Kesici
Rabia Kesici 10 gün önce
Anırdım
PROTECTOR PMZ
PROTECTOR PMZ 10 gün önce
KANALIMA BAKARMISINIZ RİCA ETSEM
Yigit Ozay
Yigit Ozay 10 gün önce
ABI FILM YAPIN IZLEYELIM COK GUZEL OLMUS
ergün kayaca
ergün kayaca 10 gün önce
Haytında göre bilecegin en eski kamyonet mdkdndjdk fndnendhdkd
İbrahim Sevimli
İbrahim Sevimli 11 gün önce
Okul yüzünden hayat yolunda kalmisimdir
nurullah güngörmez
nurullah güngörmez 11 gün önce
Teşekkür animatrak altyazı için şimdi rahat anladım güldüm 😁😁👍👍
oxy Cvg.
oxy Cvg. 11 gün önce
Kutsal damacana yapsan abi.
özgürcük skye
özgürcük skye 11 gün önce
Kurtlar vadisinin bölümü gelmesini isteyenler + 1 lesin sayımızı belirtelim
JADOLİVE EFE
JADOLİVE EFE 11 gün önce
OMG. WAOW
Imran Guven
Imran Guven 11 gün önce
🤣🤣🤣🤣 tam bir komedi filmi
Berke Kadar
Berke Kadar 11 gün önce
Konyali olan like atsin Konya
Katil Ananas
Katil Ananas 12 gün önce
Serin futbol gelsim
HunterZ HunterZ
HunterZ HunterZ 12 gün önce
Halada gülüyorum çok guzellllll bayıldım yaaaaaa😂😂😂😂😂
Burak Vefa Alkan
Burak Vefa Alkan 12 gün önce
bu filmin en sevdigim yeri
Resul Ciftci
Resul Ciftci 12 gün önce
Jafar
Mustafa Turhan
Mustafa Turhan 12 gün önce
efsane olmuş abi
ahmet eleman
ahmet eleman 12 gün önce
Çok küfür var
Neslihan Bozok
Neslihan Bozok 12 gün önce
Çok güzel 🙆
Mahmut'un KOMİK DİZİ KINALI
Mahmut'un KOMİK DİZİ KINALI 12 gün önce
Yolda Kaldık *KOONNNYYYYAAAAA*
Azra yardımcı
Azra yardımcı 12 gün önce
Sansürsülu olsaydı daha iyi olurdu
Oguzhan Balci
Oguzhan Balci 12 gün önce
@animatrak hocam sisteminiz nedir?
Recep Ciloglu
Recep Ciloglu 12 gün önce
Yurmağa gidiyrum versiyonu gelsin 🤣👍👍👍
Rüzgar :D
Rüzgar :D 12 gün önce
şu mahallede bi apartman alayım daha sonra buranın piyasa değeri artar.
Ahmet Ekmekçi
Ahmet Ekmekçi 12 gün önce
😂😂😂
bergen başak
bergen başak 12 gün önce
Küfür olmasın lütfen
MASEF PRODUCTİONS
MASEF PRODUCTİONS 13 gün önce
Hahahahahaha ulan ahahhahahah
Ülkü Çetin
Ülkü Çetin 13 gün önce
Gta istiyoruzzzz
M.Muhammet Onay
M.Muhammet Onay 13 gün önce
hahahah
KAOS Dodge
KAOS Dodge 13 gün önce
Kamyonu Tokatlama Yeri Çok İyi Len Tam TikTokluk Doğanay Oğuzla Kapışır Efsanesin ADMİN!
Sati Kaya
Sati Kaya 13 gün önce
0:39 haha
Animatrak - Mekanın Katili
3:38
Animatrak
görünümler 1 713 892
Animatrak - Grand Theft Adana (Kız Kaçırma Görevi)
3:59
Exoskeleton Curls WORLD RECORD! (9M SUB VIDEO!!!)
14:04
the Hacksmith
görünümler 2 231 312
Animatrak - Uber vs Taksi Kavgası
2:19
Animatrak
görünümler 1 123 917
Animatrak - Enes Batur Animasyonu (HerŞeyeEvet)
2:45
Animatrak
görünümler 1 913 176
Çiğköfteci Ali Usta Animasyonu (Animatrak)
1:24
Animatrak
görünümler 4 897 357
MonsterChef - Komik MasterChef Türkiye Animasyonu
2:36
Animatrak - Survivor Kolpaçino Animasyonu
3:32
Animatrak
görünümler 303 502
Animatrak - Recep İvedik Uzay Macerası
11:38
Animatrak - Sakar Şakir (Animasyon)
2:44
Animatrak
görünümler 8 850 653
Animatrak - Olacak O Kadar (Üzerinize Asabiyet)
2:51
Animatrak - Kibar Feyzo (Animasyon)
4:57
Animatrak
görünümler 2 693 512
Animatrak - Nihat Hoca ile Sabrın Sonu (Animasyon)
3:22
Animatrak - Karantina Dansı ft. Milyoncu Ferdi
1:07
Animatrak - Green Alien Dance V3 (2020)
2:22
Animatrak
görünümler 417 664
Animatrak - Жесткий бас-концерт
0:48
Animatrak
görünümler 1 618 750
If CHOP was Right-wing
1:14
FreedomToons
görünümler 194 688
SML Jeffy Wins The Lottery!!! | Behind The Scenes |
15:53
Lance Thirtyacre
görünümler 440 730
ATTAWAY GENERAL | Season 1 | Ep. 7: “Prom”
11:11
Alpha's Pet Angvil The Movie || Gacha Life || GLMM || ALL OF SEASON 1
33:16
TheKitKatCutie Official
görünümler 1 299 979
The Best of Dulcé Sloan in Quarantine | The Daily Social Distancing Show
16:12
The Daily Show with Trevor Noah
görünümler 139 716
YO MAMA - Last Jokes! Siren Head
20:08
Yo Mama
görünümler 283 884
yes yes circle
13:41
JuicyFruitSnacks
görünümler 2 918 054
Artists Redraw Their Old Portraits
38:51
Drawfee Show
görünümler 487 745