DEV ÇUKURDAN ÇIKABİLEN HAYATTA KALIR! (4 METRE)

  görünümler 9,019,517

Alper Rende

Alper Rende

6 aylar önce

Dev bir çukur kazdık ve o çukurun içinden ilk çıkan kazanır dedik! Ayrıca farklı meslek grupları çukura düşerse ne olur, nasıl çıkarlar diye de denedik. Gerçekten çok güzel bir video oldu. Like atmayı unutmayın!
Kanalımıza abone olup yeni videoları kaçırmamak için aşağıdaki linke tıklayın!
bit.ly/2ZJwSUv
Kardeşlerimin instaları:
Kerem Kısakol:
instagram.com/keremnkisakol
Riyaz Güder:
instagram.com/hrguder
Arda Taçalan
instagram.com/ardatacalan
Instagramdan takip etmeyi unutmayın. Canınız sıkıldığında dm'ye çökebilirsiniz....
instagram.com/AlperRende
En Çok izlenen mötüş videolarımı aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz!
bit.ly/2ZYUfpv
Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2KtQsfY (bu linkten ilk 30 gün ücretsiz)
Merhaba arkadaşlar ben Alper Rende! Kanalımda sizler için ilginç, komik, eğlence dolu videolar üretiyorum. Kanalıma abone olmayı ve bildirimlerinizi açmayı unutmayın. İzlediğiniz için çoook teşekkürler ve sizi çok seviyorum!

alper rendeÇUKURçukuralper rende çukur

YORUMLAR
mehbub yagmur
mehbub yagmur 2 saatler önce
ikinkisini istiyoz ne olur
PRO OYUNCU BRAWL STARS
PRO OYUNCU BRAWL STARS 3 saatler önce
Yıl olmuş 2020 😂😂sayımızı bilelim cevap yazın
Hakn Hgjj
Hakn Hgjj 7 saatler önce
Alper. Beni. Hatırladınmı
Hakn Hgjj
Hakn Hgjj 7 saatler önce
Sel0am
Gonca Günce
Gonca Günce 8 saatler önce
Nasıl yaptınız bunu
Zeldris
Zeldris 20 saatler önce
Ordaki boru hatları işlem yapıyor muydu?
Revan Aliyev
Revan Aliyev 23 saatler önce
cukura kadinlar girsin diyenler like atsin
melek aleyna akıncı
melek aleyna akıncı 23 saatler önce
Sonradan ordan nasıl çikiyon abi
Esra Acar
Esra Acar Gün önce
ÇOK KOMİK DÜŞTÜÜÜÜ😂😂😂😂😂😋😇😂😂😋😋
Esra Acar
Esra Acar Gün önce
ORDAN DEDE GEÇTİ SANKİİİİİİIIIII
Esra Acar
Esra Acar Gün önce
SENİN BETO ' N NERDEEE
İlim Naz İsmail
İlim Naz İsmail Gün önce
Ayaz'ın saçlarını ve sakalını keser misin lütfen ne yapıyor tepkisi ne olur
Hanifi Nacar
Hanifi Nacar Gün önce
Hy
DİABLO 63
DİABLO 63 Gün önce
çukuru izleyenler +1 like
Zelal tube
Zelal tube Gün önce
Abisizz çalışıyoruz mu
Sezay Rehimli
Sezay Rehimli 2 gün önce
Gerzek
Hatice Abbasoğlu
Hatice Abbasoğlu 2 gün önce
Bence BETÜL OLMALIYDI
Beyzanur
Beyzanur 2 gün önce
Bazen videolari sadece arda abi icin izledigim dogru
helin Polat
helin Polat 2 gün önce
Yyyytt
Sevgi Almaç
Sevgi Almaç 2 gün önce
⅞ýū
FURKAN GÜNAY
FURKAN GÜNAY 2 gün önce
😂😂😂😋
Alaaddin Şaroğlu
Alaaddin Şaroğlu 2 gün önce
Kerem: ben bu çukura bir isim vermeyi düşündüm “AMEL” Alper: Evet arkadaşlar bugün Çukur’un setine geldik
zehra Kaya
zehra Kaya 2 gün önce
Abi 2. De gelsin bunun ne olurrrrrrrr
emozi Uyar
emozi Uyar 2 gün önce
😱😷😰😵🙉🙊🙈🐵
Leyla Ekinci
Leyla Ekinci 2 gün önce
Yyyyye
corona sirac
corona sirac 2 gün önce
Haksızlık yaptılar ilk onlsr çıktı😡😡😡
Ayse Şimşek
Ayse Şimşek 2 gün önce
😂 😂 Maşallhn nasılsın nasılsın nasılsın nasılsın merhaba cok merhaba cok merhaba cok merhaba cok guzel aferim sana maşalh merhaba cok guzel aferim sana maşalh merhaba cok guzel aferim sana maşalh merhaba cok guzel aferim sana maşalh merhaba
zeki ikikol
zeki ikikol 2 gün önce
Bu nasıl bir çukur
gökhan karakuş
gökhan karakuş 3 gün önce
abi o çukur 4metre değil
rashad agasiyev
rashad agasiyev 3 gün önce
Yenisi gelsin
MİNİ EĞLENMEYE HAZIRMISIN?! BAŞLA
MİNİ EĞLENMEYE HAZIRMISIN?! BAŞLA 3 gün önce
13.23 riyaz sen kimin neresini açıyor ya😂😂
Asiye Ayar
Asiye Ayar 3 gün önce
Vayyy beee
Eylul Özten
Eylul Özten 3 gün önce
Solucan derdi
YUSUF IŞIK
YUSUF IŞIK 3 gün önce
😂😂😂😂😂😂😂😄😄😄😄😄😄
şeker çileği
şeker çileği 3 gün önce
Kameraman kim ya birisine benzettim ❤️ adını söyleyemem ❤️
Sevda Karakilinc
Sevda Karakilinc 3 gün önce
Hiiiiii çok güldüm 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🥇🥇
Crow Kafalı Oyuncu
Crow Kafalı Oyuncu 3 gün önce
Aaa
Zeynep Memiş Altun
Zeynep Memiş Altun 3 gün önce
Oradaki tuğla evin bahçesinde korkunç bir şey var, 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
Asmin ve Nomnom
Asmin ve Nomnom 3 gün önce
Tysghdhmfjkgjlgljgkçhkşhl,ml,oşuoşulıgjöfydgfgfxhffzteateateareahtdjöbmöjlşk kjgukgkjgkjg piııiğş,K,
Asmin ve Nomnom
Asmin ve Nomnom 3 gün önce
Abi sen bana diyorsun bir şey değil 🙏 dedi ben de çok özledim 😞
Həsən Melikov
Həsən Melikov 3 gün önce
Bu oglan matişkadı
HYPER DELİ YUNUS
HYPER DELİ YUNUS 3 gün önce
1:40 MUHTEŞEM ESPİRİ +1
Ayse Gok
Ayse Gok 3 gün önce
😇😇😇😇😇😈😈😈😈
Ferit Cicekdenk
Ferit Cicekdenk 3 gün önce
Alper abi seni çok seviyorum 💜Adım Elif
Lgnds Edit
Lgnds Edit 3 gün önce
Alper rende bir tane daha video at herkes abone oluyo ben hep oluyom
Lgnds Edit
Lgnds Edit 3 gün önce
Ben alperi tutuyom bu arada seni seviyom alper rende
UOkan
UOkan 4 gün önce
5:46 gel yardım et ahh *çok ayıp*
Emir Kuzey Budak
Emir Kuzey Budak 4 gün önce
💪💪💪💪💪👄👄💋💋❤❤👊👐
Emir Kuzey Budak
Emir Kuzey Budak 4 gün önce
4 kişi 1 çukur 2 çekin
İrem Yaydar
İrem Yaydar 4 gün önce
Riyazlar haksızlık yaptı linç linç
Musab Akan
Musab Akan 4 gün önce
Hile
Nazir Agayev
Nazir Agayev 4 gün önce
13:01 🤣
Çiçek MERCAN
Çiçek MERCAN 4 gün önce
Oha
Pinar Kurcan
Pinar Kurcan 4 gün önce
Ay bok attıgında gülmekten öldüm
Remziye HD
Remziye HD 4 gün önce
13:22 QOQJAWBJQKQ Riyaz ne yapıyon orda 😂😂😂 ayıp ayıp
Neslihan Dinc
Neslihan Dinc 4 gün önce
abi o otların içinde çiçek bardır onlar ölmüyomu abi
Fb 1907
Fb 1907 4 gün önce
Ulan genemi dejevuu
Mustafa Berkay
Mustafa Berkay 4 gün önce
oğlum bırda uras abinin seko olsa zaten o çıkurda dğdu çıkardı bence
Ramadan Ahmet
Ramadan Ahmet 4 gün önce
01
Arzu Bingöl
Arzu Bingöl 4 gün önce
Bence haksızlık oldu ne olursa olsun sonuçta arda çıktı
Omar Seles
Omar Seles 5 gün önce
Çok Çılgın
HÜSEYİN RAMO
HÜSEYİN RAMO 5 gün önce
nerede yaşıyorsun alper rende
cenk Yalçın
cenk Yalçın 5 gün önce
Abi helal olsun
YSN BR
YSN BR 5 gün önce
Devamı gelsinn
Metin Yercel
Metin Yercel 5 gün önce
Abi niye bu kadar komiksin😂😎
Serap çınar
Serap çınar 5 gün önce
Çok guzel
Ozay Sulun
Ozay Sulun 5 gün önce
Cok guzeldustu
Evin Ekin Sun
Evin Ekin Sun 5 gün önce
*Videoların* *o* *kadar* *kaliteli* *ki...*
Ferhat Çiçek
Ferhat Çiçek 5 gün önce
Çok iyi bir oyun bu yani☺☺😃😃
AYAZ ŞATIR
AYAZ ŞATIR 5 gün önce
2:05 te merdiven var
KARDAN SON ÇIKAN KAZANIR! (#SıkıyosaYap!)
21:26
Alper Rende
görünümler 2 385 516
100 KAT BANT KASAYI KIRAN 5.000TL KAZANIR!
19:16
Alper Rende
görünümler 1 937 526
Responding to the Backlash Over My Cremated Palette
21:51
jeffreestar
görünümler 7 067 508
Our Graduation Photoshoot!
12:20
Nikki V.
görünümler 342 142
KAÇIŞ 2! (ÖZEL TİM'DEN KAÇABİLEN KAZANIR!)
24:11
Alper Rende
görünümler 12 698 412
DOĞRU KUTUYU SEÇEN HAYATTA KALIR!! 🔥🔥
18:39
Alper Rende
görünümler 2 432 086
ÇİN İŞKENCESİNDE SONA KALAN KAZANIR!
16:23
Alper Rende
görünümler 1 824 148
UÇAN HALI YAPTIM! -İstanbul'da Gezdim #SıkıyosaYap
12:19
FİYATINI TAHMİN ET KAZAN CHALLENGE 2!
12:29
VİLLADA ÖDÜLLÜ SAKLAMBAÇ!
17:42
Alper Rende
görünümler 3 261 254
SON BATAN KAZANIR! (Kendi Botumuzu Yaptık)
11:17
Alper Rende
görünümler 6 306 076
I am proud of you!
3:08
Dad, how do I?
görünümler 739 964
Myke Towers - Michael Myers (Video Oficial)
4:12
Myke Towers
görünümler 3 114 949
Car Spotting with Doug DeMuro
14:36
More Doug DeMuro
görünümler 505 595
How To Dance Norteñas | Ft. Conjunto Amenaza
16:43
Jose Ochoa
görünümler 242 358
my favorite tv shows 📺 (according to a film major)
29:00
How to Lose “Stubborn” Belly Fat (GONE IN 4 STEPS!)
15:30
Michigan dam failure caught on video
1:05
MLive
görünümler 1 406 630
200522 SUGA (+ENG)
36:18
BANGTANTV
görünümler 4 810 052
Jaden - Ninety
7:52
Jaden
görünümler 1 980 045