Doja Cat - Like That (Official Video) ft. Gucci Mane

  görünümler 44,666,935

dojacatVEVO

dojacatVEVO

Aylar önce

Hot Pink out now! smarturl.it/xHotPink
Follow Doja Cat:
facebook.com/DojaCat
instagram.com/dojacat/
www.dojacat.com/
Follow Gucci Mane:\
Instagram.com/LaFlare1017
Twitter.com/Gucci1017
Facebook.com/GucciMane
#HotPink #DojaCat #LikeThat

DojaCattvDojaCatDoja Cat YouTubeDoja Cat VEVO

YORUMLAR
Roxanne Maxwell
Roxanne Maxwell 18 dakika önce
🗣 Doja Cat 🎵 Like That (Ft Gucci Mane) [Intro: Doja Cat & Gucci Mane] Cállate, Mike Crook Burr, burr Gucci (Don't stop) Doja, Gato Yeah (Don't stop) [Chorus: Doja Cat] Tha-tha-tha-tha-tha-that's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it Don't be scared, I ain't afraid Just like that, come my way That's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it Don't be scared, I ain't afraid Just like that, come my way (Yeah) [Verse 1: Doja Cat] I said, "Do that, do that, baby, all night long" And I'ma turn off all my phones You know I hate it when I'm left on read But he make it all up in the bed And he take me out, dinin' on nothin' but the best He got Off-White on right, damn, he can dress Makin' plans from the East, makin' bands in the West Rockstar, Black Beatle type, bands on his bread And baby, I want it, and I'll just be honest 'Cause I just can't front when I look at you Just keep it one hundred, when I throw these hundreds I hope that your ass gon' know what to do [Chorus: Doja Cat & Gucci Mane] Tha-tha-tha-tha-tha-that's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it Don't be scared, I ain't afraid Just like that, come my way That's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it (Huh?) Don't be scared, I ain't afraid (Wop) Just like that, come my way [Verse 2: Gucci Mane] Gucci El Dorado, we in Rome, I'm a model (Rome) Gucci Mane and Doja Cat, call me El Gato (Gato) I'm the big boss and I got big bread (Yeah) I'm gettin' big-headed and I like good head (Shh) I'm not cheap, baby, and I'm sure not selfish (No) Shakin' like Elvis, damn near broke my pelvis (Sheesh) Jumpin' off the top rope, got 'em tag teamin' (Tag) Putting on a show, I got the whole crowd screamin' Bougie with the bread, I'll knock a top-notch freak (Freak) Act like I'm a treat when a dog see me (Rr) Like a thief in the night, just like she stole my green Got me walkin' off the scene like a hole in my jeans (Damn, Gucci) [Chorus: Doja Cat & Gucci Mane] Tha-tha-tha-tha-tha-tha-that's my shit, that's my wave (Yeah) Do it like that and I'll repay it (Huh?) Don't be scared, I ain't afraid (Huh?) Just like that, come my way (Burr) That's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it Don't be scared, I ain't afraid Just like that, come my way [Outro: Doja Cat] Said I like it I like it I like it I like it like that Said I like it I like it (Ooh) I like it I like it like that Tha-tha-tha-tha-tha-that's my shit
Ricky Rebel
Ricky Rebel 24 dakika önce
Only the ogs will remeber the time she made a song about cows
Geekmine pro
Geekmine pro 37 dakika önce
Nice ass, bro
Leni Stempi
Leni Stempi Saatler önce
Love this song😍😍
Ronnie Campbell
Ronnie Campbell Saatler önce
That's funny yall.
Ronnie Campbell
Ronnie Campbell Saatler önce
Where did she get all that ass?
Hinode Sunrise
Hinode Sunrise Saatler önce
did you know that the animation is based on the anime "sailor moon". its very good. as an anime fan i really like this
Yandere_Kitten_Lover 12
Yandere_Kitten_Lover 12 Saatler önce
I hate admitting this but I came for the butt jiggle -^-
Saraya
Saraya 2 saatler önce
Gucci's a damn clone bro
Lonesky
Lonesky 2 saatler önce
So nobody talking about gucci mane was dead af but somehow he look likes he been here all Relevant and shit
Ur Local Weeb
Ur Local Weeb 2 saatler önce
Why is nobody talking about...
GGG38unit - Fortnite
GGG38unit - Fortnite 2 saatler önce
okay but she can dance tho, no cap
Stacey Chutskoff
Stacey Chutskoff 2 saatler önce
I Love her Dancing Girl!
Stacey Chutskoff
Stacey Chutskoff 2 saatler önce
I Love her Dancing Girl!
Stacey Chutskoff
Stacey Chutskoff 2 saatler önce
I Love her Dancing Girl!
Stacey Chutskoff
Stacey Chutskoff 2 saatler önce
I Love her Dancing Girl!
Stacey Chutskoff
Stacey Chutskoff 2 saatler önce
I Love her Dancing Girl!
Stacey Chutskoff
Stacey Chutskoff 2 saatler önce
I Love her Dancing Girl!
fall out
fall out 2 saatler önce
Best part is she loves white guys 😍
Brionna plays games
Brionna plays games 2 saatler önce
Okay but it's adorable when she dances tho 🥺👏
Brent Holland
Brent Holland 3 saatler önce
I knew she is big and I didn’t know she is really big. I bet she is really big in real life
Elle Cox
Elle Cox 3 saatler önce
dope ass video, she looks AMAZING, love the sailor moon reference (although the animation most def wasn't doja cat lmao) wished it was longer
amany _mh7
amany _mh7 3 saatler önce
I cant get over this music video everything about it is cool🤩😍😍😍😍😍
Lizzr Williamson
Lizzr Williamson 3 saatler önce
Is it just me or does she remind me of aaliyah??
And Thats On Wha ??
And Thats On Wha ?? 4 saatler önce
This song randomly popped up in my head so here i am.
AckzaTV
AckzaTV 4 saatler önce
its sailor mooooooooooooooo
Rebekah Stanley
Rebekah Stanley 4 saatler önce
Tbh she ant even hot-
A Broly Fangirl
A Broly Fangirl 4 saatler önce
I'm getting ME!ME!ME vibes...I dunno why
Jake Turland
Jake Turland 4 saatler önce
Ha booty
Ling Ling
Ling Ling 4 saatler önce
sailor moon vibes
OKnitta
OKnitta 4 saatler önce
trwomen.com/id/video-0OmRrFD8zJk.html
Laisa Sol
Laisa Sol 4 saatler önce
Que música perfeita caraaaa ❤
OKnitta
OKnitta 4 saatler önce
Simmm, mas prefiro trwomen.com/id/video-0OmRrFD8zJk.html
Khaleah Kensie
Khaleah Kensie 4 saatler önce
why do you like butts
E
E 4 saatler önce
Who cares about the outfits, obviously Doja looks better in it.
OKnitta
OKnitta 4 saatler önce
trwomen.com/id/video-0OmRrFD8zJk.html
Hrishikesh Kasal
Hrishikesh Kasal 5 saatler önce
this has clear inspirations from anime and i L O V E it
lost my mind
lost my mind 5 saatler önce
Can we appreciate the backup-dancers? They were BOMB AF
Nathalie Michelle
Nathalie Michelle 5 saatler önce
Not sure if the song comes from her mouth or her ass!
Alina G
Alina G 4 saatler önce
Did u fall out an ass????????
Chase Gordon
Chase Gordon 6 saatler önce
I was one of the face covered dancers!!!!! Lolololol
AMELIA 779
AMELIA 779 6 saatler önce
i cant believe that doja only wore one outfit the whole vid u go girl!!!
Allie Elliot
Allie Elliot 6 saatler önce
is that what james charles wore to coachella?
Trippy loka
Trippy loka 6 saatler önce
Straight from sailor moon 🌙
Jaydon Benz
Jaydon Benz 6 saatler önce
bitch im a cow.split in the end satisfying as hell
Eduarda Ferreira
Eduarda Ferreira 6 saatler önce
vim direto do tiktok galera✌
OKnitta
OKnitta 4 saatler önce
trwomen.com/id/video-0OmRrFD8zJk.html
Joey Erdei
Joey Erdei 6 saatler önce
I like how Doja is flexing vocals and dance moves while Gucci moves his arms a little.
Ariff Hamid
Ariff Hamid 6 saatler önce
When your boss enters the office, the guys acts normal. You girls: 0:20-0:23 😂
ellie borg
ellie borg 6 saatler önce
her dancing skills are fireeee
フローライト愛している
フローライト愛している 6 saatler önce
sailor moon be looking different now😂😂😍😍
J H
J H 6 saatler önce
0:22 Dang😋
Samysson Arruda
Samysson Arruda 7 saatler önce
Perfeita d+ socorro
lilxo fanni
lilxo fanni 7 saatler önce
Queen
King B3ASTY
King B3ASTY 7 saatler önce
Was I the only one who got fairly talented vibes
Gucci The Snail
Gucci The Snail 7 saatler önce
anyone remember moo?
Ana Maria
Ana Maria 8 saatler önce
Lol the knee twist to the beat 😂😂😭
FOXY GATOR
FOXY GATOR 8 saatler önce
2:30 tho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brooke M
Brooke M 8 saatler önce
Your but lol
Kengozin - Ken goes in
Kengozin - Ken goes in 8 saatler önce
I thought this was Janet on the radio...
Jesus Garnica
Jesus Garnica 8 saatler önce
Shes wearing less clothing but i dont blame her,!
Erwin Villareal
Erwin Villareal 8 saatler önce
Ummmmmm
j o e l
j o e l 8 saatler önce
i'm so talented at flawlessly skipping gucci mane's verse 😍
Willian Rodrigues
Willian Rodrigues 9 saatler önce
rebeca trans seja louvada
シ v x b e e
シ v x b e e 9 saatler önce
This song reminds me of when I would play meepcity in roblox everyday and play this song in my castle slowed down ☠☠
nastasya •
nastasya • 9 saatler önce
1:12 arm ?
Aurelys Soto
Aurelys Soto 9 saatler önce
Fun fact: her cat got on her boobs while she was sleeping
Best gamerxx Bro
Best gamerxx Bro 10 saatler önce
"WOW" That edit
Roblox Gamer Roblox Gamer
Roblox Gamer Roblox Gamer 10 saatler önce
Imagine if a kid watches this vid
Roblox Gamer Roblox Gamer
Roblox Gamer Roblox Gamer 10 saatler önce
Wow
sapnu puas
sapnu puas 10 saatler önce
doja is making me question my sexuality i am a guy
Goddess Gang Tarot
Goddess Gang Tarot 10 saatler önce
Omg she has a million likes in a new song
Artiste Enfantine
Artiste Enfantine 10 saatler önce
Doja cat music is amazing
Uxknown Shadow
Uxknown Shadow 11 saatler önce
Doja got some moves ;)
Amber Bond
Amber Bond 11 saatler önce
whats with le butt
Sachiko -chan
Sachiko -chan 11 saatler önce
Am I the only one who would have prefered this song without Gucci Mane ??
New Juicy Dance Challenge Tiktok dojacattv
2:57
Tik Tok 2020
görünümler 87
Squishy Makeovers: Spin The Wheel | Fixing Your Squishies #23
19:33
2HYPE Best Outfit Battles!
44:30
2HYPE
görünümler 711 849
SAY SO | CS GO EDIT
0:48
Dmitry N1CE.
görünümler 2 416
ChopstiX
1:46
MetriX
görünümler 7
РЕМИКС на песню imagine dragons Believer
2:43
НАУКА ДЕБЕЛИЗМА
görünümler 108
BETTER LUCK NEXT TIME || Skam NL
3:02
Elklesort
görünümler 4
Hope Mikaelson - Boss Bitch
2:48
Aifoss
görünümler 900 688
REBEKA [ ELITE ]  - BOSS BITCH
0:59
REA productions
görünümler 321
Ahsoka || Doja Cat - Boss B*tch
2:15
Bendy Pencil
görünümler 1 151
SAY SO - badass multigirls
1:39
J_xx
görünümler 36
Nightcore - Say So (Doja Cat)
2:40
TheCompxler
görünümler 12
The Neighbourhood - Cherry Flavoured (Official Video)
3:31
TheNeighbourhoodVEVO
görünümler 670 716
116 - Celebrate More feat. Lecrae, Andy Mineo, Hulvey
4:25
NO DRIBBLE
2:44
DaBaby - Topic
görünümler 262 236
Reik - Pero Te Conocí
3:16
reikVEVO
görünümler 3 653 314
Saving All My Love
4:43
Brandy - Topic
görünümler 119 560
Tempo - Relax (Video Oficial)
3:22
Nabru Records
görünümler 1 141 057
6IX9INE- PUNANI (Official Music Video)
1:40
Tekashi 6ix9ine
görünümler 17 703 836
Oliver Tree - I'm Gone [Music Video]
3:33
Oliver Tree
görünümler 3 551 491
Marilyn Manson - WE ARE CHAOS
4:12
MarilynMansonVEVO
görünümler 1 603 353
Lil XXEL - LMK (Official Music Video)
5:01
Lil XXEL
görünümler 545 710
Dame Tu Calor
4:06
Eslabon Armado - Topic
görünümler 1 363 079