Duygusal Halı Yıkamacıları - Bölüm 2 - Amerikan Dublaj

  görünümler 143,044

Veysel Zaloglu

Veysel Zaloglu

4 aylar önce

Duygusal Halı Yıkamacılar
Veysel Zaloğlu
Merhaba Ben Veysel Zaloğlu , burda İnstagram'da çektiğim videoları sizin daha hızlı ulaşmanız için yüklüyorum. Kanalımda dublaj, parodi, eğlence, challenge, komedi, vlog, montaj ve benzeri içerikler paylaşıyorum. Bunları yaparken sizinle paylaşmak çok mutlu edici oluyor. Sizde bizimle bu eğlenceye katılın ve abone olun.
Kanalıma abone olmayı ve videoyu beğenmeyi unutmayın :)
Kanala Abone Olmak İçin;
trwomen.com/wname-cineteamtv
Sosyal Medya Hesaplarımı Takip Edin:
instagram.com/VeyselZaloglu
twitter.com/VeyselZaloglu
facebook.com/VeyselZaloglu

veyselZalogluamerikandublaj

YORUMLAR
Sagopa Kajmer Akbıyık
Sagopa Kajmer Akbıyık Aylar önce
Meksikalilar cimri olur😀
Robber Sam
Robber Sam 2 aylar önce
Abraham Tatlıses kflellelelşe
Zeynep Betül Çiçek
Zeynep Betül Çiçek 2 aylar önce
Abraham Tatlıses
Z. Zorc
Z. Zorc 3 aylar önce
0:48 abi o nasıl bir ses adfadffhs
baba pro
baba pro 3 aylar önce
0:37 koptum
Everything about life.
Everything about life. 3 aylar önce
Seni pisss dallaslı fırlama
selcuk gölcük
selcuk gölcük 3 aylar önce
Bu veyselin üstüne yok bu işi yapan çok hayranım super
isacotur
isacotur 4 aylar önce
Evinize cahil birimi geldi, halınızın üzerinden yürüttünnn
Yavuz selim Çelik
Yavuz selim Çelik 4 aylar önce
Amerikan dublaj çok çok komik
Halil İbrahim çetinkaya
Halil İbrahim çetinkaya 4 aylar önce
Basmaya doyamadığım kutsal halımdın
Yasin Kaya
Yasin Kaya 4 aylar önce
0:34 Sanırım o kısımda "İleri alın izlemeyin" demek istemişsin.
Havin Ozer
Havin Ozer 4 aylar önce
Basmaya kiyamadigim kaymaz halimdin😂😂😂
Buraktayシ
Buraktayシ 4 aylar önce
{\__/} ( • - • ) / 🖕
Emirhan Eroglu
Emirhan Eroglu 4 aylar önce
Abi çok güzel yapıyon
poyraz
poyraz 4 aylar önce
Halım su anlık yok ama veresim geldi
Büşra Tangülü
Büşra Tangülü 4 aylar önce
Veysel zaloglu iyi ki varsinnnnn😂😂
montaj adam
montaj adam 4 aylar önce
Kanalımda montaj ını yaptım son halı bükücü bakabilirsiniz
Elsun Seyidov
Elsun Seyidov 4 aylar önce
Sen dizi seslendire bilirsin. (diğenler 1+ like?
Uğur ÇALIK
Uğur ÇALIK 4 aylar önce
Ece Taşer’in selamıyla,
İbrahim Aktaş
İbrahim Aktaş 4 aylar önce
ABİ LGS şarkısı yap nolur
Bay Brlgsc
Bay Brlgsc 4 aylar önce
3 yıldır 855 bin abonen var .).).)
EJDER BNYMN1
EJDER BNYMN1 4 aylar önce
Haha bok ueyin
Kedicik TV
Kedicik TV 4 aylar önce
Abi bende komik dublaj yapiyorum Kanalima desteğini bekliyorum
Alaaddin ALTUĞ
Alaaddin ALTUĞ 4 aylar önce
müzik çok hüzünlüymüş :)
Feyza HAKYEMEZ BAŞAR FC
Feyza HAKYEMEZ BAŞAR FC 4 aylar önce
Seni benim gibi citileyen bulamazsın 😂😂😂😂👍👍👍👍
irem doğa
irem doğa 4 aylar önce
Telefon bozuldu sandım 20 sn ileri alınca
Ottoman Grandson
Ottoman Grandson 4 aylar önce
Önüme çıkıp duruyo izliyimde kurtulayım amk
Alimenur Keles
Alimenur Keles 4 aylar önce
Abi burda gülmekten kendimi yakıyor um .... 😑😐 söyleyince saçma oldu tabiiki ...😐
Erdener Duman
Erdener Duman 4 aylar önce
Bütün seri filimler de olduğu gibi ilki muhteşemdi ama bu aynı tadı vermedi.
Ehsanullah Sediqi
Ehsanullah Sediqi 4 aylar önce
😂😂
Sevim Kılıç
Sevim Kılıç 4 aylar önce
00. 48
ZAKURA-Brawl Stars
ZAKURA-Brawl Stars 4 aylar önce
-Lanet olsun tamammı? +Tamam
Fatmagül Çetin
Fatmagül Çetin 4 aylar önce
o ne şarkıydı be...😂
süleyman kazgı 1
süleyman kazgı 1 4 aylar önce
@ Vidyoyu yanlışlıkla ileri sarıyom sandım :D
Can Sevindi
Can Sevindi 4 aylar önce
Basmaya kiyamadim
ethem blt
ethem blt 4 aylar önce
Artık komik gelmiyor ne bileyim
Fethiye Uygur
Fethiye Uygur 4 aylar önce
Abi video beğenmiyorsunuz ama yorumu beğeniyorsunuz anlamadım gitti 🤔🤨
Hakan Kaplan
Hakan Kaplan 4 aylar önce
Şu videyu da kurgulasana 😁 trwomen.com/id/video-UCX2rXjGxzw.html
Mehmet TAKIL
Mehmet TAKIL 4 aylar önce
Seni Benim Gibi Çiteleyen Bulamazsın 😂
Alpar Dikkatli
Alpar Dikkatli 4 aylar önce
Amerikan dublaji bosverin Veysel Zaloglunun Lys Gençliği - La yine sinav var sarkisini dinleyen asil old takipcidir
ŞİİR ve ŞAİR
ŞİİR ve ŞAİR 4 aylar önce
Bence Veycell Turkcell den daha komik
Metal Gear
Metal Gear 4 aylar önce
👍👍👍
İnsanlardan Biri
İnsanlardan Biri 4 aylar önce
Nusret sen sonra kimse mesleğini normal yapmıyor dikkat çekmeye çalışıyor herkes bu bir akım
KraL Oyuncu{TR}
KraL Oyuncu{TR} 4 aylar önce
Şarkı çooook güzel olmuşşş
Tunahan Güler
Tunahan Güler 4 aylar önce
Basmaya kıyamadıgım kaymaz halımdın 🚬
Tunahan Güler
Tunahan Güler 4 aylar önce
Abraham Tatlıses
Colpo Acuto
Colpo Acuto 4 aylar önce
Artık daha çok video atarmısın
Aslan Arden
Aslan Arden 4 aylar önce
Cok iyi abi😂😂😂😂
Melanie Jensen
Melanie Jensen 4 aylar önce
şimdi dallaslılar düşünsün.
Beter Oğlan
Beter Oğlan 4 aylar önce
Bu halıya şarkı yapan halıcılar kör oldu 😀
MÜSPET EKRAN
MÜSPET EKRAN 4 aylar önce
HER KULA HELAL, MÜSLÜMANLARA HARAM! "ders alınacak, ibretlik hikaye" | #KıssadanHisse : trwomen.com/id/video-XoNB5O0PPd8.html >>> Umarım ders almamıza faydalı olur.
Aygül Büyük
Aygül Büyük 4 aylar önce
Her zamn ki gibi mikemmell
alp doğan
alp doğan 4 aylar önce
Sizin yaptığınız ipe un değil halı sermek :D
TOFAŞCI serkan
TOFAŞCI serkan 4 aylar önce
Kanalıma abone olurmusunuz trwomen.com/women/UCXAun0Pg3GJi4dlqCY7yr4g
sinan kemal
sinan kemal 4 aylar önce
Bu halıcılardan reklam mı aldınız?
JinKookie Korean•POP
JinKookie Korean•POP 4 aylar önce
O lanet olasi dallaslılar ve texaslılar . Onların halılarını yıkamıyorus. Ilgimi çekiyosun benim ziro Yıkamıycam işte halısını Zırro Yıkanırsın gulp gulp gulp Burası duygulama halı yıkama klup 😂😂😂
Metin Erdemir
Metin Erdemir 4 aylar önce
Bu adamin hali takintisi var
Gözlüklü Abla
Gözlüklü Abla 4 aylar önce
Halılarında sevilmeye ihtiyacı var ;))
İzleyicinin Video rehberi
İzleyicinin Video rehberi 4 aylar önce
0:11 ilk defa gerçek anlamıyla bir dublajı gördük Xd
Fatma Yerlikaya
Fatma Yerlikaya 4 aylar önce
00:37 hahahahahahahaha
Ömer96 Ödemiş
Ömer96 Ödemiş 4 aylar önce
Abraham Tatlıses bunu beğendi
levent Yilmaz
levent Yilmaz 4 aylar önce
Çok komik
hans kelsen ve türevleri
hans kelsen ve türevleri 4 aylar önce
videonun gerçeğini izleyerek geldim gülemiyorum gerçeği daha komik dozmsmsmsmsmsms
Yetersiz bakiye
Yetersiz bakiye 4 aylar önce
😁
Bahar Berk
Bahar Berk 4 aylar önce
00:37 den sonrası muhteşemmmmmmm
KraL Oyuncu{TR}
KraL Oyuncu{TR} 4 aylar önce
Basmayaa kıyamadım Kaymaz halımdın Sallanan püsküllerini Sevmekten yoruldum Seni severken 8 yasında kör oldum Seni benim gibi çitileyen bulamazsın...
Harun Uzun
Harun Uzun 4 aylar önce
Abraaam tatlıses 😂
Lokman yılmaz
Lokman yılmaz 4 aylar önce
VEYSEL ABİ SANA SESLENİYORUM LÜTFEN OYUN VİDEOSU YAP ÇOK ÖZLEDİK OYUN VİDEOLARIN O KADAR EĞLENCELİ OLUYOR Kİ BEYLER +1 LEYİN LÜTFEN GÖRSÜN VEYSEL ABİ
ibrahim YAZAR
ibrahim YAZAR 4 aylar önce
Aritoteles'ten tutun da abraham tatlıses'e kadar 😃
[_NPN_]
[_NPN_] 4 aylar önce
DEVAMINI GETIR DUYGUSAL HALI SESLENDIRICISI
Fatih KAHRAMANOĞLU
Fatih KAHRAMANOĞLU 4 aylar önce
😬🤪😄😆😀😃😁🤣😂
Trying Relationship Life Hacks
13:07
Drew Gooden
görünümler 1 542 807
VEYSEL - UFF feat. GZUZ (prod. MIKSU & MACLOUD)
3:21
VEYSEL & MOZZIK - TI AMO (OFFICIAL VIDEO)
4:27
43 TV
görünümler 62 136 956
Veysel Mutlu - Hapis De Yatarım - (Official Video)
3:17
Poll Production
görünümler 31 877 976
Veysel Mutlu Kaldı Yarına (Official Video)
3:37
Veysel Mutlu
görünümler 5 104 573
VEYSEL - BARGELD (prod. by Macloud&Joshimixu)
3:12
VEYSEL - FUEGO (Prod. by Macloud)
4:33
43 TV
görünümler 6 033 002
Veysel - IM GHETTO GEBOREN [Official HD Video]
3:27
Celo & Abdi TV
görünümler 11 619 080
Veysel Ausraster im PM
3:41
DerPate
görünümler 182 454
Veysel - Lieben & Hassen
3:05
Manuellsen
görünümler 5 930 334
Veysel, Massiv & Gringo - 4 Blocks (Musikvideo) | TNT Serie
5:06
TNT Comedy | TNT Serie | TNT Film
görünümler 6 949 416
Veysel Mutlu - Vay Delikanlı Gönlüm - (Official Video)
4:56
Poll Production
görünümler 174 539 237
Long Hair, Do We Dare?
12:11
Unus Annus
görünümler 874 220
a single word changed my life forever
10:03
My Story Animated
görünümler 912 366
Dirtbike at UCLA!
12:07
Danny Duncan
görünümler 1 999 371
Pink's Hot Dog Taste Test
13:29
Good Mythical MORE
görünümler 348 882