YAPYAP

YAPYAP

Bu videomuzda Adana kebap yapıyoruz. Ayrıca bir de kebapçıdan sipariş ettiğimiz Adana kebap var. Bakalım hangisi daha güzel?
Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın:
► Oha Diyorum: trwomen.com/wname-ohaadiyorum
► Oyun Delisi: trwomen.com/wname-oyundelisi
► Liste Delisi trwomen.com/wname-listedelisi
► BonbonTV trwomen.com/wname-bonbontv

YORUMLAR
Celalettin çevik
Celalettin çevik Aylar önce
Hiç videolarla ilgili yorum yapan yok bu gelsin +1 şu gelsin +1 o gelsin +1
M.Furkan Arıtmış
M.Furkan Arıtmış 2 aylar önce
Şöyle bir ayrıntı vermek isterim pazar günü gaziantebin üstü duman oluyor sebebi bütün antep kabap yelliyor
byb NoThing 2 lose _ Q1
byb NoThing 2 lose _ Q1 2 aylar önce
Arkaşalar kışkırtma videosu gelsin diyenler 1+ yinde görsünler
ekrem benli
ekrem benli 2 aylar önce
hocam sizinki şişe geçirilmiş köfte bırah yau
Hamza Ahmet Güllü
Hamza Ahmet Güllü 2 aylar önce
İyi video
Duman Gözlüm
Duman Gözlüm 2 aylar önce
Sizin bu samimiyetiniz bu sakalariniz çok iyi yaaa
Efe Turunç
Efe Turunç 2 aylar önce
6:03 melih abi baya sinirlendi bence
Muhammet İsa
Muhammet İsa 2 aylar önce
Fırat abinin eline ne oldu saniye 40 a bakın
TOLUNAY Çelik
TOLUNAY Çelik 2 aylar önce
4 ünüz pugb mobile oynayın abiler
FAKE hesap
FAKE hesap 2 aylar önce
Abi o satır kemik kırmak içindir
yiğit menekşe
yiğit menekşe 2 aylar önce
Fırat sbi bi adanaya gelmemesennn güzelliğiii görmemissen şow isterdim ❤️
Ahmet Safa Gülsoy
Ahmet Safa Gülsoy 2 aylar önce
Dana koyulmaz kuzudan yapılır
sarp büyüktürkoğlu
sarp büyüktürkoğlu 2 aylar önce
Hepiniz yemek konusunda bu kadar cahil nasıl olabiliyorsunuz? Bari biriniz anlasa:)
TCSon Türk
TCSon Türk 2 aylar önce
Abi sadece şu degi yağlı
Umut Kurt
Umut Kurt 2 aylar önce
Para toplayıp Melih reyise bi sweet alalım. Her video aynı şeyi giyiyor kral.
EMRAH EMRAH
EMRAH EMRAH 2 aylar önce
14:23 serdar başkan çaktırmadan büyük parçayı kapıyor 😁
UMUT AFACAN
UMUT AFACAN 2 aylar önce
lütfen gözler kapalı sipariş gelsin
Can Serhat
Can Serhat 2 aylar önce
Antepli ve Adanalı ve Urfalı için çok kolay bir şey bu yaa 😂😂😂😂
Pamuş Pamuk
Pamuş Pamuk 2 aylar önce
Canımız çekti valla 😋
Adanalı Mesut
Adanalı Mesut 2 aylar önce
Adana Kebabi kuzu kaburgasindan olur.. Kuyruk yag kullanilmaz.
KaRa BeLa
KaRa BeLa 2 aylar önce
Hesap kitleme cezalı yemek yarışması gelsin M♡K
DUR-AL TV
DUR-AL TV 2 aylar önce
Trol mutfak gelsin
emre unal
emre unal 2 aylar önce
Hacı melih
Furkan Ün
Furkan Ün 2 aylar önce
Fırat abimin aykkabılar isyandaaa
Global Game
Global Game 2 aylar önce
S1F1RB1RLER +1 LESİN
kvrck . Adam
kvrck . Adam 2 aylar önce
ege talha aslan
ege talha aslan 2 aylar önce
Bahçede daha çok video lütfen
Abdullah Çelik
Abdullah Çelik 2 aylar önce
Mediakraft tameri ac birakiyor bence
Su Semer
Su Semer 2 aylar önce
Yorumda istenenleri yapin bol bollllll hshhhdhehe
Hasan Ekim
Hasan Ekim 2 aylar önce
yalniz firat abiye sakal fena yakismia ha
Zeyneb Hesenova
Zeyneb Hesenova 2 aylar önce
Melihin 10.27 biz sizi goruyoruz demesi.
Birileri Var!!
Birileri Var!! 2 aylar önce
Adana kebabı erkek kuzu etinden olur dana eti kullanılmaz
Kerim Özdemir
Kerim Özdemir 2 aylar önce
Kebabı daha iyi yaparım sizden meydan okuyorum 😀
KURALSIZ HD
KURALSIZ HD 2 aylar önce
gözü kapalı spariş gelsin.
KURALSIZ HD
KURALSIZ HD 2 aylar önce
hesap kimde gelsin.
Kadir Kocabay
Kadir Kocabay 2 aylar önce
Fırat’ın saatinde ROLEX parayı buldu her halde
VófuðrYggrÝjungr
VófuðrYggrÝjungr 2 aylar önce
Adana kebabı acılı olur eğer acısız derseniz o Adana kebabı değil Urfa kebabı olmuş olur. Zaten ikisi arasındaki fark acısıdır.
Eray CengirYT
Eray CengirYT 2 aylar önce
Şimdi gene bi salağın yorumu tutar
mert koçak
mert koçak 2 aylar önce
Haftada 1 trol mutfak gelsin
Kerim Can
Kerim Can 2 aylar önce
20 Yıldır kebap yaparım adanada net söyleyeceğim birşey kırmızı ve yeşil biber olmadan adana kebap olmaz aklınızda olsun.
Ahmet Dabaca
Ahmet Dabaca 2 aylar önce
Tarif ederek hediye aldırma gelsin
AZEM ÇELİK
AZEM ÇELİK 2 aylar önce
Oha yiyorum
Mert Cambaz
Mert Cambaz 2 aylar önce
kebapın acılısına adana acısızına urfa kebap denir
Pacaz emre abi hemen solacta birisi yatıyordu Aydın
Pacaz emre abi hemen solacta birisi yatıyordu Aydın 2 aylar önce
Abi trol mutmaf gelsin
IMP-S GAMER
IMP-S GAMER 2 aylar önce
sonunda arka bahçede video geldi be
Rotasızlar
Rotasızlar 2 aylar önce
abi artık hayat okulu istiyoruz +1 leyin ki görsün
Aytunc Ozcan
Aytunc Ozcan 2 aylar önce
benim bildiğim adana acılıdır urfa kebabi acısızdır fırat bey yanlış biliyorsun .bide adanaliyim diyosun ...😜😊
Abdullah EMRE
Abdullah EMRE 2 aylar önce
Kebaplarda acılı olan Adanadır. Adana isterseniz acılı gelir. Fırat sen nasıl Adanalısın böyle ya.
Efe Cars GGT
Efe Cars GGT 2 aylar önce
Ev yapımı diyorsunuz ızgarada yapıyorsunuz acaba hangi mutfakta kömürle yanan bir ızgara var.
furkan caneş
furkan caneş 2 aylar önce
Fırat abinin elinde ki Hint kınası mı acaba
Arda Özkan
Arda Özkan 2 aylar önce
abi o kebabı 2 dk bir çevrilir siz 10 sn de bir yapıyomuz boyle olmaz
Oyuncu Ahmet
Oyuncu Ahmet 2 aylar önce
Fırat abinin elinde ne yazıyor
ismail ak
ismail ak 2 aylar önce
Tamer Bey'den de iskender bekliyoruz bir sonraki videoda :D
35Cengizhan Aksoy66
35Cengizhan Aksoy66 2 aylar önce
*Troll mutfak gelsin*
Alparslan Köseoğlu
Alparslan Köseoğlu 2 aylar önce
Tom ve jerry biftegini yaparmisiniz +1
Pınar Ilgın hak auvnphcswqtgcxkpjbtwx
Pınar Ilgın hak auvnphcswqtgcxkpjbtwx 2 aylar önce
Ben Adanalıyım daha iyi kebap yaparım
COSMOS LA VITA BELLA
COSMOS LA VITA BELLA 2 aylar önce
Bence güzel görünüyor ayrica kömürde pişmesi ete lezzet katar bunu tava da veya ev frininda pisirmeye kalksaniz o lezzeti alamazsiniz
mehmet akif ÜSTÜNDAĞ
mehmet akif ÜSTÜNDAĞ 2 aylar önce
adana adana merkes patlıyo herkes şekere atana yanlıyo herkes
Rüzgar Kahraman
Rüzgar Kahraman 2 aylar önce
Bunu Kendim Düşündüm; Megafon ile beyti sipariş verin :D
emre eğilmez
emre eğilmez 2 aylar önce
+1
Yusuf Almashd
Yusuf Almashd 2 aylar önce
Troll mutfak gelsin diyenler +1
lord bam bam bam
lord bam bam bam 2 aylar önce
Abi gurupcak pubg oynayın +1 leyin görsünler
Alper Kaan Altınkaya
Alper Kaan Altınkaya 2 aylar önce
kıyma ve kuyruk yağı kesinlikle homojen bir karışım
Sudenur Uzun
Sudenur Uzun 2 aylar önce
TRwomen’un en iyisisiniz valla
Arda Burak Deveci
Arda Burak Deveci 2 aylar önce
Adanalılar +1
Serhat Armagan
Serhat Armagan 2 aylar önce
Hayat okulu diyenler +1
satranç ustası
satranç ustası 2 aylar önce
Bir zamanlar hayat okulu vardı.
MUCIZEVI UĞUR BÖCEĞI
MUCIZEVI UĞUR BÖCEĞI 2 aylar önce
yehuuu
Tolga Demirtaş
Tolga Demirtaş 2 aylar önce
Tolga çevik konuk gelsin like atın üstte kalsın
Sadık Onur Gulamoğlu
Sadık Onur Gulamoğlu 2 aylar önce
Abi tamda adana dürüm yiyodum 😂
Dilara ekinci
Dilara ekinci 2 aylar önce
burada çok gzüel torpil şakası yapılırdı melih abiye :D
Ayxan Nifteliyev
Ayxan Nifteliyev 2 aylar önce
Hayat okulu gelsin diyenler +1
Yücel Turgut
Yücel Turgut 2 aylar önce
Yanlış acı toz biber nerde ya da kırmızı biber nerde
Sesli Klavye
Sesli Klavye 2 aylar önce
Kebap diyince akla hemen onun adı gelir FIRAT S. FIRAT S. FIRAT S. 😂😂😂😂😁
Efe Ergüven
Efe Ergüven 2 aylar önce
fıratın elindeli sevgi pera yazısını görenler +1
Saliha Atasoy
Saliha Atasoy 2 aylar önce
Gözümü fırat abinin saatinden alamadim
Muhammet OkataN
Muhammet OkataN 2 aylar önce
küçük döner menü yapın !.
Bayram Musa
Bayram Musa 2 aylar önce
Fırat abi elinde Kalp Sevgi Pera Yaziyor ne zaman yaptın
Harun Uslu
Harun Uslu 2 aylar önce
Fırat usta rolex gercek mi
MURAT KAAN ALTIPARMAK
MURAT KAAN ALTIPARMAK 2 aylar önce
Bi kalp ya nolur
Rojin Kılıç
Rojin Kılıç 2 aylar önce
Eskiden itiraf et diye bir bolüm vardı bilmem hatırladınız mı
enes çoruh
enes çoruh 2 aylar önce
VAMPİR KÖYLÜ GELSİN +1
Haktan Efe Mutlu
Haktan Efe Mutlu 2 aylar önce
Fırat abi deki hint kınasını görenler +1
Alpha Menj
Alpha Menj 2 aylar önce
Ulan azim sulandı diyenler+1
Birdiva&Hercai
Birdiva&Hercai 2 aylar önce
Alper neden yok? Lütfen cvp
Nur Ütkür
Nur Ütkür 2 aylar önce
Sezgi pera❤️
H.Atakan Yıldırım
H.Atakan Yıldırım 2 aylar önce
Şapırdatma sesleri 😫
Yuska Haciyev
Yuska Haciyev 2 aylar önce
Adam gibi adamlar bir likeni esirgemeyin
Harun Kap
Harun Kap 2 aylar önce
abi vidyo çok güzel olmuş bu tars yemek vidyoları gelsin çok güzel oluyo lütfen
Drone Pilotu
Drone Pilotu 2 aylar önce
Tamer az ye bence kilo almışsınnnnnkiii
El Sado Turco
El Sado Turco 2 aylar önce
Bazı kebapçılar kıymayı tavuk eti ile çekiyor. Sizin yaptığınız sadece et ve tuz.
Meri Zulfi
Meri Zulfi 2 aylar önce
Kıymayı slime gibi yoğuruyor.Fırat abi
ASLAN kral
ASLAN kral 2 aylar önce
Abi çok canım çekti
Challenge Army 7
Challenge Army 7 2 aylar önce
Fırat abi Adana^dan selamlar
Nisa Dml
Nisa Dml 2 aylar önce
Trol mutfak gelsin 😁
Debuset
Debuset 2 aylar önce
Adanada yapilan kebaplar kuzu kiyma ile yapilir bizde dana yenmez.
Fatih Karaca
Fatih Karaca 2 aylar önce
Adana adana olali böyle kebap görmedi
Yiğit Çelik
Yiğit Çelik 2 aylar önce
Bu video izledikten sonra ailesinden adana kebap isteyen +1
Emin Uzun
Emin Uzun 2 aylar önce
Tamer abi yi sevenler +1
Mshxhzab Uzanacaktı
Mshxhzab Uzanacaktı 2 aylar önce
Rolex tak mısın fırat boboa
Letting The Person in FRONT of Me Decide What We Eat!
22:34
TROLL MUTFAK - Rakibinin Böreğini Trolle
28:10
Kuru Buz ile Dondurma Yaptık | Tadı Nasıl Oldu?
14:55
Çocukların Hep Yaşadığı 57 Şey
11:46
Liste Delisi
görünümler 13 000 000
Tavuğu 10 Saat Pişirdik - Tadı Nasıl Oldu?
15:19
İzleyicilerimizle Kulaktan Kulağa Oynadık
08:48
Kendi Dönerimizi Yaptık - Becerebildik Mi?
13:42
Sıra Beklerken Karşılaşılan 14 İnsan Tipi
04:01
Black Mirror: Season 5 | Official Trailer | Netflix
1:48
EARFQUAKE
4:27
Tyler, The Creator
görünümler 2 731 934
EGG DROP - Bobby Duke vs William Osman
8:25
William Osman
görünümler 492 135
GETTING A NEW TATTOO!! Tattoo Confessions!
21:33
NikkieTutorials
görünümler 859 846
Jhay Cortez, J. Balvin, Bad Bunny - No Me Conoce (Remix)
5:06