"İmamoğlu Valiye İt Dedi" Deyince Kameraman Dayanamadı İsyan Etti!

  görünümler 989,904

Halk Ekranı

Halk Ekranı

2 aylar önce

"İmamoğlu Valiye İt Dedi" deyince kameraman Dayanamadı İsyan Etti! İmamoğlu Ordu Valisi tarafından VIP'e alınmadı. Ordu Valiliği'nden 'İmamoğlu' Açıklaması
Detaylar röportajımızda.
Muhabir: Gonca Ukşul
Patreon'dan bize bağış yapmak için:
www.patreon.com/halkekrani
Kanalımıza abone olmak için:
trwomen.com/wname-AçıkEkranTv
Ayrıca izlemek isteyebileceğiniz diğer videolarımız:
%60 ile AK Parti Diyen Sultangazi Fikir Değiştirdi Mi? İstanbul Seçim Anketi 19. Bölüm: Sultangazi
trwomen.com/id/video-2CFowkAKnSI.html
İstanbul'da Türk Seçmen Bulmakta Zorlandık! İstanbul Seçim Anketi 18. Bölüm: Zeytinburnu
trwomen.com/id/video-u3ujoNnSAhg.html

ekrem imamoğluhabergündemsiyaset

YORUMLAR
Erenhoke Hoke
Erenhoke Hoke 12 gün önce
Ne mal insanlar
Ayşe İpek
Ayşe İpek 20 gün önce
Binali yapmış diyor da onu da bizim vergilerimizle yaptılar %90’ı suriyelilere %10’u ile de tünel yapmış.
Eren PEKTAŞ
Eren PEKTAŞ 23 gün önce
Mal aq
Bay Muharrem
Bay Muharrem 23 gün önce
Kameramanı tarafsızlığa davet ediyorum
Mustafa Darici
Mustafa Darici Aylar önce
ekremdayi yüzde 61 ona kapak olsun23 haziran
MUSTAFA CEBECİ
MUSTAFA CEBECİ Aylar önce
Hani neden hâlâ Çankaya köşkünde oturuyor diyordun şerefsiz kameran. Yalancı şerefsiz
MühendiS
MühendiS Aylar önce
Kameraman İmamoğlunu aklayamayınca , çankayaya döndürüyor işi , Yandaş olmak böyle bişey , Halk değil Halt ekranı.
RASİM Varol
RASİM Varol Aylar önce
1997 de T.C geldim hey gidi o yolar yoktı her yere katırlarla gidiyorlardı o vipi sizin rezanız kulanıyordu
eyüp ensar çağlayan
eyüp ensar çağlayan Aylar önce
Mustafa Kemal'i çok seviyom
Enes Altuntaş
Enes Altuntaş Aylar önce
Helal lan san
Serkan Haykan
Serkan Haykan Aylar önce
Tek kelimeyle beyinsiz
ayhan benli
ayhan benli Aylar önce
Ananida al git demek hoşuna mı gitti ona niye bişey demiyorsun
Duygu Başkan
Duygu Başkan Aylar önce
Kameraman adamdir net
Duygu Başkan
Duygu Başkan Aylar önce
ÇOMAR GEL BURAYA ÇOMAR
Murat Karakaya
Murat Karakaya Aylar önce
Bir beyinsizlik örneği daha🙂
Serdar Akar
Serdar Akar Aylar önce
Vali tam bir IT Dir. Ve sende.
Yahya Bütün
Yahya Bütün Aylar önce
Rezanın metresi hangi sıfatla VIP kullanıyor? Beyinsiz yaratık!
Eyüp Cenik
Eyüp Cenik Aylar önce
Videonun sonunda çalan müziğin ismini bilen varmi acaba
Atilla Guney
Atilla Guney Aylar önce
Beyin ?
Salom Istanbul
Salom Istanbul Aylar önce
Cahilsin iste kitap oku dunyaya bak iftiraci
Şengül Belli
Şengül Belli 2 aylar önce
Kameraman adamın dibisin
Son Seyyah
Son Seyyah 2 aylar önce
"Ülfet, cehli mürekkep üstüne serilmiş bir perdedir." kameraman kardeeeeş...
Son Seyyah
Son Seyyah 2 aylar önce
Kamerayı tutacağına, cebinde ki telefona, (youtube) basİTlik yaz, GÖRÜRSÜN NE DEDİĞİNİ...
Ogün Özer
Ogün Özer 2 aylar önce
Buram buram CEHALET Kokuyor
Ömer Hopaylı
Ömer Hopaylı 2 aylar önce
kameraman iyi yerleştirmiş lafı tebrik ederim. binali hala çankayada kalıyor dediğinde hemen lafı çevirdi günde 3 saat uyuyormuşmuşta falanda filanda ulan bi sittirin gidin yalaka köpekler.
Ahmet Akalın
Ahmet Akalın 2 aylar önce
PKK nın desteklediği partiden bi halt olmaz. CHP =pkk bu arada eski CHP liyim AKP li de değilim.... İnanmayanlar you tube beşer Hozat İmamoğlu desteği yazın.
Busra Bozkurt
Busra Bozkurt 2 aylar önce
İt dediği görüntüler çıktı ortaya heyy kameraman naber
Muhammed Emin Işık
Muhammed Emin Işık 2 aylar önce
OBJEKTIK DEGILSINIZ BURAKIN BU HAKL KANALLARI IŞINI A HEBERIN SOL CENAHI SINIZ .
Erkan Kuzu
Erkan Kuzu 2 aylar önce
Taraflı yayın yok derler kameramanın yaptığı tarafın nasıl olduğunu apaçık ortaya koyuyor. Görüntüler you tube de var izlemek isteyen açar izler ama nedense birileri saklamaya çalışıyor ya da montaj felan diyerek kafa karıştırmak istiyor Imamoğlu en son da televizyon yasağı koydu kendi taraftarlarına 🤣🤣🤣 ya bunlar mı güzel istanbulumu yönetecek 🤣🤣🤣 ah imamoğlu vah imamoğlu 🤣🤣🤣
Farida M_S
Farida M_S 2 aylar önce
Hiyar oglu hiyar
Gencay Garip
Gencay Garip 2 aylar önce
Yüzünden Anlaşılan QI seviyesi düşük olan kişilere veya mutasyona oğramış varlıklara mümkünse mikrofon uzatmayın sözüm ona oksijen zehirlenmesi geçirebilirsiniz Severek izliyoruz
Meskan Şen
Meskan Şen 2 aylar önce
Ayağınızda don kalmadı amk. Tipe bak. Kafa halen windows 98. Daha çok sürüneceksin sen.
R E S P E C T
R E S P E C T 2 aylar önce
Kameramana kapakkkkkkkkkk :D
Yaman Kültür
Yaman Kültür 2 aylar önce
Vay arkadaş.. Valiye it demişse niye gidip kimse bi dava falan açmıyor, hakkında suç duyurusunda bulunmuyor. Sadece polemik, polemik, polemik başka bişey yok Mansur yavaş soyluya göre 20000 terörist alacaktı ne oldu aldı mı? "Çamur atalım belki tutar" Yıllardır bangır bagır yandaş-yalan haberleri görmüyorsunuz da bu adamın kendini tutamayışına laf atıyorsunuz.
dereli istanbulu
dereli istanbulu 2 aylar önce
Yani Akkoyun olduğun ne kadar da belli ediyorsun
serkan zenfanti
serkan zenfanti 2 aylar önce
Ha siktir comarrr
Omer 0606
Omer 0606 2 aylar önce
Kanal taraflımı?
Fevzi Can
Fevzi Can 2 aylar önce
Bir kerede kıvırmayın it deri niye inkar ediyor sözünün ardında durması lazım
Efe Topcular
Efe Topcular 2 aylar önce
kameraman abi boynuma dola
furkan yılmaz
furkan yılmaz 2 aylar önce
a.. bide tarafsızıs demeyin ya insanlar malmı
Adsn Adan
Adsn Adan 2 aylar önce
Helal olsun sana kameraman arkadaş
keremist dalci
keremist dalci 2 aylar önce
ite it denır
Ataman Ataman
Ataman Ataman 2 aylar önce
bu aminakoduuklarimi yakalayip tektek beyinlerini sikecen
ismail kömürcü
ismail kömürcü 2 aylar önce
Halk ekranı soruyorum hani it dememişti 2 yüzlü olmayın
Yaman Kültür
Yaman Kültür 2 aylar önce
Soylu " Mansur Yavaş kazanırsa Ankara Belediyesine 20000 terörist alacaklar" demişti. Ne oldu almışlar mı? Sadece polemik için yapılıyor. Onlarda gayet iyi biliyor böyle bişeyin olmadığını. "Çamur at belki tutar."
Yaman Kültür
Yaman Kültür 2 aylar önce
Varsayalım it dedi. Vali bey veya yetkililer neden dava açmıyor. Böyle sadece polemik için kullanıyor?
Yaman Kültür
Yaman Kültür 2 aylar önce
Link verir misn?
Ali Mumcu
Ali Mumcu 2 aylar önce
Iki yuzlulugun ne oldugunu cocugunuza anlatmak istiyorsaniz, bu vidyoyu izletin
Lutfu Gursoy
Lutfu Gursoy 2 aylar önce
istenilen cevap alınamayınca o orada bu burada yaşıyor ?????? bıla bıla bıla!!!!!
nihat öz
nihat öz 2 aylar önce
Kameraman adama neden kızıyor? Adam medeni biçimde görüşünü belirtiyor. İnsanlara saygılı olmayı öğrenmek gerek artık. Kaçıncı yüzyıldayız?
Lion Lion
Lion Lion 2 aylar önce
Yahu enteresan olan çok bük bir iddia, yeni bir yüz , yeni bir vizyon felan feşmekanla boyayıp ekremi koydular önümüze eyvallah. Adam valiye it dedi ya bu memlekette kimler kimlere neler demedik o da tamam. Fatih portakal çıkıp ta malesef görüntüler doğru felan Ekrem bu yaptığın olmadı dedikten sonra yalanda ısrar etmek niye yahu. Bir çuval inciri bok etmek tamda bu olsa gerek.
jejej ieie
jejej ieie 2 aylar önce
Bu halk ekranı objektifim ayağına CHP yi destekliyor ya
ibrahimmm
ibrahimmm 2 aylar önce
Objektif olmak böyle bişey işte😂kardeşim senin işin millettin düşüncelerini alıp paylaşmak beğenmek zorunda değilsin neden tartışıyorsun..millettin gözü önünde it dedi ve halen inanmak istemiyorsunuz😂 suçluluk psikolojisi diyoruz buna😂
Mehmet Er
Mehmet Er 2 aylar önce
valiye it denmiş... kızdım dedim dese bi özür dilese sorun kalmayacak... Yalan söylemek , halkı aptal yerine koymak en kötüsü...
burak ethem saruhan
burak ethem saruhan 2 aylar önce
KAMERAMAN GAVATINA BAK SEEN 🤣 🤣 ulan bu ulkeyi çöplükten alip hizmet üstüne hizmet eden REÏSÏ CUMHUR RECEP TAYYIP ERDOĞANA DUA EDIN DUAA...!! Bay keMAL mi onun YALANCI CIRAGI ekrem imamoglu mu yapicak daha bastan belli hic bir bokk yapmiyacaklari....RECEP TAYYIP ERDOGANIN TIRNAGI ETMEZLER TIRNAGI... istiyolar bmw ye mersedese binek binemeyincede suclu hukumet ulan bu ulkede salak olmayan akilli olupta tembel olan her istedigini aliyor yiyor iciyor....beyinsizler agzina lokma bekliyor sonra AGLIYOR SUKURSUZ KOPEKLER...sukredin sukredin...
M.T E
M.T E 2 aylar önce
Ulan züpbe kameraman tarafsızım diye de yalan söylüyosun karakteri bozuk idne
seraop basar
seraop basar 2 aylar önce
Yahu röportaj yapanlar bu öküzleri özelliklemi seçiyorsunuz yani akpyi destekleyenler işte bunlar mı diyorsunuz ama bunu yapmanıza hiç gerek yok bizler zaten onların nedenli beyin yoksunu plduğunu çoktan biliyoruz karılarını isteseler karılarını bacılarını isteseler bacılarını analarını isteseler analarını hatta ve hatta zevkle evlatlarını bile feda ederler padişaha eh ne diyelim kolonya tutmayı ihmal etmeyin sonunda ama yakışır size
Esat Aydın
Esat Aydın 2 aylar önce
Sen eğitilmez bir çomarsın
Esat Aydın
Esat Aydın 2 aylar önce
Vay amk 2-3 saat uyuduğunu biliyoruz diyor
Batuhan
Batuhan 2 aylar önce
Amk çomarı seniiiiiii
Engin Kuşcu
Engin Kuşcu 2 aylar önce
Bizden bir cacık olmaz.Adam çıkar valiye itlik yapmıştır, gidin aynen söyleyin der;beraberindekiler polise şerefsizler diye bağırır.biBzi yandaş yalaka diye aşağılayanlar bunu örter.Lafın sahibi çıkar tv ye milletle alay edercesine ben basitlik dedim diyerek anında yalanı düzer ve milleti aptal yerine koyar..Sizde sıkılmadan bu adamı parlatmaya devam edersiniz.Helal olsun size.İyi ki varsınız..
Omega PUSUCU
Omega PUSUCU 2 aylar önce
Binali aday ama devletin uçağına biniyor Nani!!??!
X Runaway
X Runaway 2 aylar önce
DİKKAT: Kameramanı izlerken beyninizi olabildiğince uzak bir yere koyun .
LE YL
LE YL 2 aylar önce
X Runaway kameramanı görmüyoruz ki izleyelim sen bence beynini koymayı bırak bu nakil yaptır
aslı yorum
aslı yorum 2 aylar önce
atatürk de hanedanı sürgüne gönderip mallarına çökmüştü saraylarında yaşıyordu adamların aklıma o geldi
aslı yorum
aslı yorum 2 aylar önce
fox muhabiri yerine atv muhabiri sunucu olsaydı herkes itiraz edecekti çifte standart var.
Gokalp Tekir
Gokalp Tekir 2 aylar önce
Baksana adamlar sadece inşaata bakıyo. Sonra imamoğlunun it demesini suçluyo (zaten it demesi haklı). Kimse gidip binalinin yaptıklarını sorgulamıyo.Hapishaneye bir Bak KAÇ BİN HABERCİ OBJEKTİF YORUM YAPILDIĞI İÇİN HAPSE ATILDI HALK SALAK GİBİ BETON YAPI DİKİNCE HİZMET EDİYO SANIYO. LAN ONU BİLE BİZ YAPMIYORUZ. YURT DIŞINDAN MÜHENDİS GETİRTTİYORUZ. AÇIN ŞU GÖZÜNÜZÜ. LAN ATATÜRK DÖNEMİNDEKİ EKONOMİYE BAK ŞİMDİKİNE BAK. TANIDIKLARIMIN YARISI YURDIŞINDA YAŞAMAYA ÇALIŞIYO.BAZILARI DA SURİYELILERIN YARDIM ETMEK AMAÇLA GETİRİLDİĞİNİ SANIYO.ONLAR SADECE AKP YE OY VERMESİ İÇİN GETİRİLDİLER.BURADA SURİYELERE HAKARET ETMİYORUM. Uyuyan milletler ya ölür yada köle olarak uyanır -Atatürk
Mete G.
Mete G. 2 aylar önce
Kameraman efendi ortaokul terk misin? Binali Yıldırım da Çankaya köşkünde kalıyor diyorsun. Binali Yıldırım'ın yanlış yapıyor olması İmamoğluna da yanlış yapma hakkı mı veriyor. Üstelik izin vermedi diye valiye İT demesini haklı mı çıkarıyor. De get uzakta oyna. Goncaya acıdım rezil ettin kızı. Sen soramıyorsun ben sorayım der gibi.
Bilal Altunkaynak
Bilal Altunkaynak 2 aylar önce
Bu kameran görmek istiyorum ne kadar bir mason olduğu memleket röportaj yapmak çıkmamış insan kışgırmak için bu işi yapıyor benim karşıma çık seni bir adam yapalım
Mustafa Karaaslan
Mustafa Karaaslan 2 aylar önce
Taraflı haber yapmak kötü birşey soru sorma o zaman kardeşim ne salakça bir yayın olmuş
Gökhan Kapıcı
Gökhan Kapıcı 2 aylar önce
Ne kadar taraflı yayın yaptığınız ortaya çıktı bence özür dileyin
Caner_ Bilginn34
Caner_ Bilginn34 2 aylar önce
Kim kul hakkı yiyip hırsızlık namussuz yapıyorsa ve bunu bile bile oy veriyorlarsa çoluğu çocuğu sabaha çıkmasin inşallah amin🙏
Filim Bravıa
Filim Bravıa 2 aylar önce
Taraf tutmadan işinizi yapın
Yağmur Kutlu
Yağmur Kutlu 2 aylar önce
Götünde donu yok ama Binali köşkte kalabilir diyor . Ulan senin aklıni sevsinler
İşyerini su basan esnaftan Ekrem İmamoğlu'na sitem
11:02
Demirören Haber Ajansı
görünümler 251 537
Ekrem İmamoğlu Bodrum'dan döndü
1:38
Demirören Haber Ajansı
görünümler 11 613
Ekrem İmamoğlu'ndan Kayyum Açıklaması
1:35
Ekrem İmamoğlu Su Basan Yerleri İnceledi
3:58
TGRT Haber TV
görünümler 8 894
Başkan Ekrem İmamoğlu, ekiplerimizle, yağmur sonrası inceleme yapıyor.
35:27
İstanbul Büyükşehir Belediyesi
görünümler 59 393
‪İstanbul’u adım adım yürüyeceğiz.  ekrem imamoğlu
1:31
Bu meydan İstanbul'a hiç yakışıyor mu? ekrem imamoğlu
2:20
Ekrem İmamoğlu kimdir? - DW Türkçe
7:50
DW Türkçe
görünümler 137 456
HOW FETTY BROKE HIS JAW
12:53
Braille Skateboarding
görünümler 803 794
BACK TO SCHOOL DRUGSTORE MAKEUP TUTORIAL
25:58
Jaclyn Hill
görünümler 944 908
SURPRISING BEST FRIEND WITH LAMBORGHINI!!
4:21
David Dobrik
görünümler 8 070 026
Last To Leave Roller Coaster Wins $20,000 - Challenge
15:17
My Gangsta Relatives
10:40
Tabbes
görünümler 1 937 088