İNSANLARIN KIYAFETLERİNİ SATIN ALMAK #2

  görünümler 541,466

Semih Uyulgan

Semih Uyulgan

16 gün önce

Bugün sokakta insanların kıyafetletini satın almaya çalıştık.Çok eğlenceli bir video oldu.
Bu serinin devamının gelmesini istiyorsanız beğenmeyi unutmayın.
Veee çok güzel bir video oldu..
Umarım videoyu izleyip beğenmişsinizdir.
1 Milyonluk güzel bir aileyiz inşallah ailemiz daha da büyüyecek..
Videoyu beğendiyseniz 'BEĞEN' tuşuna basmayı unutmayın..
Kanala ABONE değilseniz ABONE OLMAYI unutmayın..
KANALA ABONE OLMAK İÇİN : goo.gl/VbBAa8
Twitter : goo.gl/cN7rrm
Facebook : goo.gl/ZrcjCb
İnstagram : goo.gl/gXmBUc
Snapchat : semihuyulgan
Merhaba Ben Semih Uyulgan.. Bundan sonra TRwomen kanalımda beraber olacağız.. Ürettiğim birbirinden eğlenceli şaka, sosyal deney ve daha farklı içeriklerle sizinle birlikte olacağım..
Videomu beğendiyseniz lütfen kanalıma ABONE OLMAYI unutmayın!!
Daha farklı videolar çekmemi istiyorsanız yorum olarak yazabilirsiniz..

sokakta para dağıtmakkıyafet satın almaksemih uyulganpara için yap

YORUMLAR
Elif Öz
Elif Öz Saatler önce
Duzenli olarak dislike atıyorum
Kerem Yuksel
Kerem Yuksel 3 saatler önce
Elin sapığı annana yaptır bunları
Ece Yıldız
Ece Yıldız 19 saatler önce
8:20 deki şarkıyı kimse bilmiyor mu
ismilazim degil
ismilazim degil 20 saatler önce
Bu formatın amacı, üstündekini satın alıp onu çıplak bırakmak. Semih formatı yanlış anlamış.
Şahin Aşkım
Şahin Aşkım 23 saatler önce
Adam para dagitiyo ya abi seni kaziklamislar
ayşe melek
ayşe melek Gün önce
O bu videoyu izleyen aptaldır/salaktır diyenler varya,kapatın çenenizi! sizene ya. Millet siz beğenmiyorsunuz diye izlemiyecek değil insanların zevkleri farklıdır ,karışamazsınız Ha bu arada bütün yorumlar kötü yazılmış hep hakaret hep aşağılama izlemeyin kardeşim şahsen brn sevdim videoyu,insanlara karışamazsınız
Metin Tamer
Metin Tamer Gün önce
CLİCKBAİT
Serap Bozkurt
Serap Bozkurt Gün önce
çok komik
Anil Karakus
Anil Karakus Gün önce
8.dkdeki falcı abi nekadar açık sözlü
EsFora
EsFora Gün önce
Beyler uygunsuz içerik olarak bildirmek için geldim amaç ipnelik dicem de bu video da gerektiği kadar varmış
FARKINDA İNSAN
FARKINDA İNSAN Gün önce
Yaaa bu izmirin insanları inanılmaz yobaz
Nuri Demirha
Nuri Demirha Gün önce
Lan çok iyi 3 4 kez izledim.
Ceyda Durdu
Ceyda Durdu Gün önce
Giyersin kız 😂
Naz Çetin
Naz Çetin Gün önce
Kombin yapıp geliyorum hepsini satıyorum , bu konsept tutarr
Kabres cot
Kabres cot Gün önce
Abi valla hiç iphonun olmadi sürekli seni takip ediyorum bana hediye edermisin
Alperen Simsek
Alperen Simsek Gün önce
12:30 şarkı ismi bilen var mı ?
Alperen Simsek
Alperen Simsek 19 saatler önce
@Ece Yıldız insta varsa paslaşalım sjjsjjs yani yanlış anlamayın şarkının adını diyorum 😂
Ece Yıldız
Ece Yıldız 19 saatler önce
Ben de onu arıyorum
Oki Reis •
Oki Reis • 2 gün önce
Gardaş bişi dicem semih uyulgana laf atıyonuzda size enes baturlar orkun ışıtmaklar müstehak aga ne güzel videoları Şarkıları var semihin ayıp kardeşim vAllaha ya
Yararak
Yararak 2 gün önce
8:05 Hermonie
caius
caius 5 saatler önce
hakketten
ÜNAL ALTINOK
ÜNAL ALTINOK 2 gün önce
Çıplak fotolarını neden koyuyorsun insanlar soyunmuyor yapma böyle şeyler
Leyla KARA
Leyla KARA 2 gün önce
0:49 arkadaki kızı fark ettiniz mi 😂
Serhat Karagöz
Serhat Karagöz 2 gün önce
Beyler #bluoblu var lan
Oğuzhan Er
Oğuzhan Er 2 gün önce
4.35 arkada ki teyze?
Burak Duran
Burak Duran 2 gün önce
Hırsızlara davetiye 🤭🤭
Melek Safak
Melek Safak 2 gün önce
Semih=Sen Azerbaycanlı mısın ? Kız=Kıbrıs'lıyım Semih=Haa tamam 😂😂😂😂《Bende Kıbrıs"lıyım ve o sahneye çok güldüm 》@Semih Uyulgan
Secret Family
Secret Family 2 gün önce
8:00 fal bakıyoruz,yalan atıyoruz,para kazanıyoruz 😂😂😂
merve demirr
merve demirr 3 gün önce
Abi iyiki varsın yhaa 🌸
Aleyna Uysal
Aleyna Uysal 3 gün önce
08:23 calan şarkının adı ne
angel land
angel land 4 gün önce
6:19 haha😂
Şeyma Çoban
Şeyma Çoban 4 gün önce
Anahtar zeynep de yengen taşma taktı Allahım bizde birisine şöyle soyletebilecekmiyiz
cihan usta
cihan usta 2 gün önce
@Şeyma Çoban Olur masraftan kaçma asma kiliti büyük al ahahahhas
Şeyma Çoban
Şeyma Çoban 2 gün önce
@cihan usta hahahhaahahahhahhahahaahahaahahahaa sana daha çok yakışacağını düşünüyorum
cihan usta
cihan usta 2 gün önce
çok beğendiysen alayım sana sanayiden aynısından
Barış SARAL
Barış SARAL 4 gün önce
Normal insanların kıyafetlerini satın almak yerine ihtiyaç sahiplerine kıyafet almaya ne dersin bence çok daha güzel olur
Ebru Dalgıç
Ebru Dalgıç 4 gün önce
3:30 kız ceketini nerden aldın bi söyle bee :)
turgay melike
turgay melike 4 gün önce
İyi güzel içerikler hakkını veriuosum bu işin ama bakıyorum hep mekan hep aynı mekan abi sıkıcı geliyor biraz
Patatesli Hıyar
Patatesli Hıyar 4 gün önce
İçin fesat
Nermin Eliyeva
Nermin Eliyeva 4 gün önce
delimisin 2ci el seyler aliyorsun
LosT
LosT 5 gün önce
Videonun Fotosuna Çıplak Kız Koyup Videoyu İzleyecegimizimi Sandın ?.... doğru düşünmüşsün
Melchi
Melchi 5 gün önce
Cihan kosif adlı kanaldan çalıntı beyler bu video
volkan azer
volkan azer 5 gün önce
08:01 FAL BAKIYORUZ YALAN ATIYORUZ PARANIZI ALIYORUZ DASDASDASDASD
Umut Elgün
Umut Elgün 5 gün önce
Videoda kapak fotoğrafı başka birini yapıyor ve yazıyı abartıyor iligi çekmek için
Mine Comert
Mine Comert 6 gün önce
ARKADASLAR LUTFEN YORUMUMU OKUYORSANIZ VE KATILIYORSANIZ BEG ENIN👍👍👍👍🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Size bu parayı kazandıran bizleriz izleyicilerizz keske yorum yapanlara veya seni izleyenlere para gondersen be iste her videonda yorum yapan 10 kisiye gibi bunlar ornek icerigi siz yapin🙏🏼🙏🏼🙏🏼 hep istanbula ordaki insanlara denk geliyor farkli sehirlerdeki insanlar biz izleyenler icimiz gidiyor cogumuzun bize denk gelmiyor bizim oldugumuz sehirde yok vs vs . Lutfen ciddiye alin bu yorumumu herzaman veriyoruz denilmis biz izleyicilerede versen 🙏🏼 hem para kazanmak iicin izleyicin yukselir hem yorumlarin cogalir lutfen 🙏🏼
Ahmet Aktaş
Ahmet Aktaş 6 gün önce
Beyler aemih uyulganın üstündeki kıyafeti nerde buluruz
Ahmet Aktaş
Ahmet Aktaş 6 gün önce
Beyler semih uyulgqnın üstündeki kıyqfeti nerde buluruz?
Muaz ATEŞ
Muaz ATEŞ 6 gün önce
Bunun sonu gaga bulut...
Pro Oyunda
Pro Oyunda 6 gün önce
Her içeriyi çalma sana benden 1 dislike afferin böyle çalmaya devam et 》alkış《
Ayça Alaca
Ayça Alaca 6 gün önce
3:50
Hülya Bucak
Hülya Bucak 6 gün önce
Çok iyi bence helal.
Mustafa Türkmen
Mustafa Türkmen 7 gün önce
Yaa allahini peygamberini seven 1 hayirsever yok mu bitkin halledeyim allah rizasi icin bi maddi yardimda bulunacak kimse yok mu ne evimde huzur kaldi ne hayatimda 2 tane cocugumun basini oksayamaz hale geldim yatamaz kalkamaz uyku uyuyamaz hale geldim yuvam dagilacak diye allah askina biri yardim.etsin maddi yuvam dagilacak artik borclarimsan dolayi...
Ali Bayındır
Ali Bayındır 7 gün önce
www.kelimesavasi.co/kelime-savasi-sorulari/yere-serilen-seyler/
Ramazan Mallı
Ramazan Mallı 7 gün önce
Bence başlıkta yazdığını yaosan saha iyi olur
Pubg Delisi
Pubg Delisi 7 gün önce
8:19 dk daki müzik ismi ney
KRAL KOBRA
KRAL KOBRA 7 gün önce
Ya bu manyagı biri cıkıp dövse beyni kendine gelir. Kıyafet alacağına kendini biraz geliştir güzel vidiolar yap böyle adamlarında milyonlarca takibcisi olur ya şaşarım..
Baran Yaşar
Baran Yaşar 7 gün önce
Abi kusura bakma ama cihan kusura bakma ama cihan kosifin çünkü çalmısın
Ezik Ugur Ezik
Ezik Ugur Ezik 7 gün önce
6.52
Tayfun Tasdurur
Tayfun Tasdurur 7 gün önce
8:00
Blue 35
Blue 35 8 gün önce
VİDEOLARINDA KESİNLİKLE İÇERİĞİ GÖSTERMEYEN ŞEYLER'DEN İBARET BERBAT BİR KANAL.
Nurlan Hüseyinov
Nurlan Hüseyinov 8 gün önce
Azerbaycan niye gitmiyosun abi
Veysi Güçmüş
Veysi Güçmüş 8 gün önce
08:16 kız herşeyi satıyor 😂 yanu kiz kendini de satar
Veysi Güçmüş
Veysi Güçmüş 8 gün önce
Yakında millet kendini satarlar 😂 yoksa milletimizin hali iyi değildir
Orcun Eraslan
Orcun Eraslan 8 gün önce
Fal bakıyoruz yalan atıyoruz paranızı alıyoruz iyiydi he 😅
Tepecik Cocukları
Tepecik Cocukları 8 gün önce
Blu norm Ender benziyor
EMRULLAH YEŞİLYURT
EMRULLAH YEŞİLYURT 8 gün önce
nerede video semih iyice boşladın he
Gullu Altintas
Gullu Altintas 8 gün önce
Iphone çekilişi bitmis
HaCkEeR eskobar
HaCkEeR eskobar 8 gün önce
Adammım bluuuuuu
Melih Bulduk
Melih Bulduk 8 gün önce
Mal mal şeyler alma
Ali
Ali 8 gün önce
Lan o Parayi Cocuga verseydin 1 Ay Gecinirdi ;))))))
Muhammet Mustafa BALCI
Muhammet Mustafa BALCI 8 gün önce
Neden herkez içerik hırsızı bu cihan kosifin içeriği
Kevser Durmaz
Kevser Durmaz 9 gün önce
@emirkandemir8068
tolga
tolga 9 gün önce
Video özet sağdaki çocuğun yüz ifadesi 0:32
Tablet Reyiz
Tablet Reyiz 9 gün önce
Bir gun biri seni götten hamile birakir ama ne zaman
Baran Cetin
Baran Cetin 9 gün önce
Başlığa geldik ne gördük püüü
Aysum İsml
Aysum İsml 9 gün önce
Yengen tasma taktı😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
PARA İÇİN YAP 5 | SOKAKTA 5000 TL DAĞITMAK !! |
10:05
Semih Uyulgan
görünümler 4 464 310
SOKAKTA PARA DAĞITMA YARIŞMASI (1 SEKTİRME=1 TL)
16:20
Deli Mi Ne?
görünümler 6 745 635
SOKAKTA PARA DAĞITMAK ! ( 1 SQUAT = 1 TL )
10:19
Semih Uyulgan
görünümler 347 065
Japan's DANGEROUS Raw Food Culture!! Eating RAW Chicken Sashimi!!!
13:36
Best Ever Food Review Show
görünümler 619 997
1 ŞINAV = 10 TL (Sokakta Para Dağıtmak)
13:01
Enes Batur
görünümler 1 535 408
SOKAKTA PARA DAĞITMAK (1 TOP SEKTİRME = 1 TL)
11:18
Semih Uyulgan
görünümler 1 650 178
SOKAKTA PARA DAĞITMAK! (1 KOMANDO DANSI=1TL)
17:16
Deli Mi Ne?
görünümler 1 806 137
SOKAKTA PARA DAĞITMAK ( 1 KALDIRMA = 1 TL )
10:18
Semih Uyulgan
görünümler 584 376
PARA İÇİN SOYUNDU.! ( PARA İÇİN YAP #1 )
16:55
I BOUGHT CLOTHES OF THE RUSSIAN GIRLS IN PUBLIC
16:29
Cihan Kosif
görünümler 268 779
SOKAKTA PARA DAĞITMAK (1 İP ATLAMA = 1 TL)
18:36
Deli Mi Ne?
görünümler 4 666 781
SOKAKTA PARA DAĞITMAK ( 1 ŞINAV = 1 TL )
15:42
Deli Mi Ne?
görünümler 6 976 810
PARA İÇİN YAP #10 | 50 TL İÇİN ÇİĞ SOĞAN YEDİ !! |
14:45
SOKAKTA PARA DAĞITMA  (1 SEKTİRME=1 TL)
6:38
ÇILGIN MIYIZ ?
görünümler 1 889
SOKAKTA PARA DAĞITMAK (1 SEKTİRME = 1 TL)
16:23
Deli Mi Ne?
görünümler 10 438 268
ANIME HOUSE 3
27:18
RDCworld1
görünümler 2 219 005
Days of Our Impeachment Cold Open - SNL
7:45
Saturday Night Live
görünümler 4 398 042
DEDE3X GOT A NEW TATTOO & ADONNIS KISSED HIS CRUSH!
20:40
10 WAYS PRESTON PRANKS UNSPEAKABLE!
28:55
Unspeakable
görünümler 2 998 634
I FROZE MY WIFE (FV Family Cryotherapy Vlog)
9:10
FV FAMILY
görünümler 1 747 364
SIDEMEN SPEND $100,000 IN 1 HOUR CHALLENGE
56:56
Sidemen
görünümler 7 946 259
6 White People vs 1 Secret Black Person
12:02
Jubilee
görünümler 2 720 193
Triplets Separated At Birth
5:51
Share My Story
görünümler 3 337 207
10 Dollar Store Products You Can Re-Sell for More!
24:00