KATİL MEZARCININ KONAĞINDA BİR GECE! - Esrarengiz Sesler

  görünümler 581,843

Nova Prospekt

Nova Prospekt

14 gün önce

DİKKAT! Lanetli mezarcının evinde 1 gün gece geçiriyoruz.Videoda olduça ilginç , tuhaf , esrarengiz ve olaylara tanıklık ediyoruz.
izlemeye başlamadan önce burayı sonuna kadar okursanız, olayları daha iyi anlar ve çözersiniz.
Videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun! ► 70.000+ beğeniyi geçtiği zaman özel SİCCİN videosu gelecektir!
Videoyu izlerken İnstagram'dan hikaye atarak bizi etiketleyin, bizde sizi paylaşalım.
Yaptığımız oylama neticesinde herkes buraya gitmemizi istedi ve bizde yollara koyulduk.Uzun uzun dolaşarak evi bulabildik fakat yol boyunca ve sonrasında asla tanımlayamadığımız bir ses tarafından takip edildiğimizi fark ettik.Bu ses videoda çok net şekilde duyulmaktadır ve zaman zaman uzaktan ve yakından duyduk bizde.Ayrıca yolda yürürken orada o saatte ne yaptığını anlamadığımız bir adama rastladık.Fakat bütün bu yazdıklarımız dışında da çok fazla olay oldu.Bu yüzden videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun!
►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın: bit.ly/NGejZa

SON VİDEOMUZ OLABİLİRDİ!: trwomen.com/id/video-oTke5IZNczQ.html
GİZEMLİ EV: trwomen.com/id/video-5PVStAXz0SY.html
CİNLERİN DÜĞÜN YAPTIĞI LANETLİ DERE: trwomen.com/id/video-4aqRLySYDX0.html
EL-UMMAR VAKASI: trwomen.com/id/video-bxyvI9jg7RA.html
CEHENNEM KAPISI: trwomen.com/id/video-1jxxKfy3RU0.html
Daha fazlası için lütfen beğenmeyi unutmayın❤
BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ YERLER:
Yeni videoları kaçırmamak için ABONE OL bit.ly/NGejZa
INSTAGRAM: instagram.com/canxyavuzx/
Twitter: twitter.com/canxyavuzx
SNAPCHAT: novaoverlord
FACEBOOK: facebook.com/ProspektNova/
Merhaba, videoları sizlere en iyi ve en kaliteli şekilde iletmek için çaba sarf ediyoruz.Video çekimleri sırasında oldukça zorlanıyoruz ve zaman harcıyoruz.Daha kaliteli videolar çekmemiz ve bizlere destek olmak için videoyu "beğenmeyi" unutmayın.
Teşekkürler.

nova prospektcan yavuzchallengeeğlence

YORUMLAR
Nova Prospekt
Nova Prospekt 14 gün önce
Herkese selamun aleyküm, bu video sizi çok etkileyecek... Videoyu başından sonuna kadar izleyin, olayları çözmemize yardımcı olun! Ayrıca videoyu izlerken instagram üzerinden @canxyavuzx ve @arifhanx hesaplarını etiketlemeyi unutmayın :) Hikayede paylaşalım... 70.000+ beğeni olduğu zaman SİCCİN videosu gelecektir! İyi seyirler! Hepinizi seviyoruz.
TURKIYE OYUN
TURKIYE OYUN 3 saatler önce
ABİ KALPPPPPPPPPPPP SİZİN EN BUYUK HAYRANINIZIN
Onur3 Okumuş
Onur3 Okumuş 8 saatler önce
@lamenpon alien üç çattali gölge köyüne diyo ayn oraya gidin
Uygar Aşhin
Uygar Aşhin Gün önce
aleyküm selam abi
MASKELİ OYUNCU
MASKELİ OYUNCU Gün önce
abi dabenin çekildiği yere gidin 1+
Berkant Güler
Berkant Güler Gün önce
Evet
5 dakika önce
Oses keman yada kemençe sesi
Murad Muradov
Murad Muradov 11 dakika önce
Ya abi yenisi ne zaman olucaq
Nurgül RECEP
Nurgül RECEP 11 dakika önce
Mantıklı düşününce arkada ekip var bence
songül Kamalak
songül Kamalak 22 dakika önce
Bnce o namaz kılan adam camii hocasıydı. Hem Konuşması degişikti hemde üzerindekiler çok benziyordu..
Aynur Recep
Aynur Recep 29 dakika önce
Biraz saçma çünkü o kadar yere gidiyonuz korkuyonuz insan artık alışır her ses geldiğinde korkuyonuz
Nazif Mert Kaplan
Nazif Mert Kaplan 33 dakika önce
Videoya
muhammed1256 1256
muhammed1256 1256 43 dakika önce
abi oha amk abi oha duvar mavi renk oha abi kaç abi kaç kaç arkadaşlar bu videomuzda böyleydi beğendiyseniz beğenmeyi beğenmediyseniz beğenmemeyi unuztmayın ndng ailesi
VenomMCHD
VenomMCHD 52 dakika önce
selam birşey demek istiyorum sizbu adama kızıyorsunuz ya hergün video atmiyon diye lan bu adam normal bi youtubermide hergün paranormal video atcak hem oralara gitmek için o kadar masraf ediyor bu koca yürekli abimiz. :D saygılar
Banlanma Artık
Banlanma Artık Saatler önce
Astral seyahat yapın
Mustafa Serttaş
Mustafa Serttaş Saatler önce
Can mezarlığa girdi selamün aleyküm demedi ya ölürler dirilip canı S*kicek sandım kdhsichdicjdjdidj
Pro Oyuncu
Pro Oyuncu Saatler önce
Lan adam size video sunuyı siz ne yapıonuz ne bilyonuz yanlış oldunu gözünüzle gördünüzmü
metin baskurt
metin baskurt Saatler önce
arıf le beraber tekrar kıble dereye gıdın
denis kurt
denis kurt Saatler önce
Urfa nın ünlü %90 ı terk edilmiş Karakeçi köyünde bi vaka arastırması çekebilirseniz müthiş olur.
Lo Lo
Lo Lo 2 saatler önce
reiz bozdun ya nerde o kufurlu gumball
memo_reis_vidoları_ kartalvine
memo_reis_vidoları_ kartalvine 2 saatler önce
Bursa hayalet köye gidin abi
AZERBAYCAN REPI
AZERBAYCAN REPI 2 saatler önce
Keman sesi
Ali Bulut
Ali Bulut 3 saatler önce
La orası bizim evin hemen dibinde ya amk bunlarda biz sikmeye calisiyoru aq yaa mezardan tanıdım amk
TURKIYE OYUN
TURKIYE OYUN Saatler önce
:D
Beyt Koc
Beyt Koc 3 saatler önce
haç işareti oldunun yerde tahtaların üstüne basinca yer sallaniyo o tahtaların altinda gömü olabilirmi büyülüyse ondan olabilir diyorum ben 😊😊
Ali Bulut
Ali Bulut 3 saatler önce
Can=sekamunaleykum Sesler=gıcırdar Can =anmanı sikim Cin =aq annamin ne suçu var Can=annani sikim konustu
muhammet algül
muhammet algül 3 saatler önce
videonun 12.5an sinde senin kafanın üstünde kırmızı bişey yanıp sondu o sahneye bak ıstersen
Oyun Tv
Oyun Tv 3 saatler önce
Bana hiç gerçekci gelmedi ama Allah Büyüktür
MELISSA
MELISSA 3 saatler önce
51. BÖLGEYE GİDİN +1
TURKIYE OYUN
TURKIYE OYUN 3 saatler önce
ABI SIZIN BUYUK HAYRANINIZIM KALP ATARMISIN TUM VIDEOLARINI İZLEDİM 😊😊😊
Alone Game
Alone Game 3 saatler önce
Abi videoları 60FPS renderlar mısınız
Cuma Çelik
Cuma Çelik 4 saatler önce
Sesi kaldirin fon sesi ne amk
Alper Burak Erzurumlu
Alper Burak Erzurumlu 4 saatler önce
35:55 sağ üst köşede 2 saniyelik kırmızı bir ışık çıkıyo
AZERBAYCAN REPI
AZERBAYCAN REPI 4 saatler önce
Abi "Y" koyune gidin
Şeyma Sude AYDIN
Şeyma Sude AYDIN 4 saatler önce
Kapı gıcırtısi sesi sanki keman sesini anımsatıyor
Alper Burak Erzurumlu
Alper Burak Erzurumlu 4 saatler önce
abi bokunu yiyiğim şu olayı anlatırken şu esitleri koyma noooluuurrr abi noolur like atın
Mehmet Avşar
Mehmet Avşar 5 saatler önce
18:08 de ekrandan siyah birşey geçiyor
Mehmet Avşar
Mehmet Avşar 5 saatler önce
Videonun %50 si bismillahirahmanirahim geri kalanı ananı sikiyim
ütüsüz gömlek
ütüsüz gömlek 5 saatler önce
Abi Siccin 5 çekildiği Karain köyüne gidin çünkü geçen gün google eart üzerinden köyü aradım ama köye gittiğimde bilgisayar eror verdi ve program kapandı
Sevkihan Seray
Sevkihan Seray 5 saatler önce
Yeni vido gelsin artık
Təbriz Ağazadə Ağazade
Təbriz Ağazadə Ağazade 5 saatler önce
Şu videoyu begeninde artik 70000-I geçelim Siccin Geliyooo
Emircan Karakan
Emircan Karakan 5 saatler önce
CAN abi KAPALAK KIZI FİLMİNİ YÜKLESİNİZE LÜTLEN +1 LEYINGorsün arkadaşlar
Büşş *
Büşş * 6 saatler önce
Kangren vakasındaki beğeni 100 bini geçerse kaleye çıkacaktınız 100 bini geçti çıkacak mısınız? Çıktıysanız da videosu var mo bulamadım
MrSquaT xXx
MrSquaT xXx 6 saatler önce
+99999999 lcw poşeti
Devran çağan
Devran çağan 6 saatler önce
Abi altıma işedim😥😥
Sarı Adam paten
Sarı Adam paten 6 saatler önce
Şu arkaya korkutucu müzik koymayin aa
Ali Yatarkalkmaz
Ali Yatarkalkmaz 7 saatler önce
Bunların yalanlarına hala inanıp izleyen var mı ya? Ne tesadüfse her gittikleri yerde bir şey oluyor. Ama yine ne tesadüfse cinler periler hiç gece gündüz gelip bunları rahatsız etmiyor.
Oyun Delisi
Oyun Delisi 7 saatler önce
Abi 51.Bölgeye gidin
DDH Doğukan Gümüş 2
DDH Doğukan Gümüş 2 7 saatler önce
Ee abi 70 bin beğeni gelmedi cekmicekmicekmisiniz
Arslan Caner Gül
Arslan Caner Gül 7 saatler önce
Abi bizim binanın bir kaç metre ötesinde inicir acı var
bilal giray
bilal giray 7 saatler önce
Kardeş bide çanakkalede video yapsan ordaki sır perdelerini aralasan...
Emel ORMAN
Emel ORMAN 8 saatler önce
Siccin hemen gelsin
Eren Yalçın
Eren Yalçın 9 saatler önce
Abi 40.16 da tam karşıda beyaz örtülü biro vardı bi bakn abi vidyoda ses geldikden sonra tam siz ckarken kamerda var o dakda bi bakn abi yq
Seçil Erim
Seçil Erim 9 saatler önce
Ben yanlış gormüyosam 24:36 da yerde bişey sallanıyor bence bir bakın bide kalp atarmısınız♥♥♥
Alp Eren Küçük
Alp Eren Küçük 9 saatler önce
fondan hocanin ne dedigini duyamiyoz aq
Seyma Teke
Seyma Teke 10 saatler önce
Aylar sonra psikolejimi düzeltip yine seni izliyorum kopamiyorum senden 🤦😀😀
SENİN İÇİN
SENİN İÇİN 10 saatler önce
Tılsımlı defineye git Ve Tılsımı boz Defineyi almaya çalış. +1
Aykut Alim
Aykut Alim 10 saatler önce
Can:Selamün Aleyküm Taş: Aleyküm Selam Babba Can:Ananı Skm 😂😂
[LarK] C-OPS C-OPS
[LarK] C-OPS C-OPS 14 saatler önce
Abi birşeyi anlatırken şu korkunç görüntüyü koyma kalbim duruyordu😢
Atarlı
Atarlı 16 saatler önce
Can abi:Koyun çanları demek oluyorki Koyun var
Aida Sadiqi
Aida Sadiqi 17 saatler önce
03:03 izliyom😁
Mert Tv
Mert Tv 18 saatler önce
Efsane videolari beklemekteyiz...
Mert Tv
Mert Tv 18 saatler önce
Haydi nova yeni video yu yolla beklemedeyiz
Samet Can Çıtak
Samet Can Çıtak 19 saatler önce
11.12 can abi tası attigın çok belli ya artık cidden saçmalamıssın
『FRG』๛Alican 『FRG』
『FRG』๛Alican 『FRG』 19 saatler önce
Bu adam carpilmadiysa ben hic carpilmam aq
Memet Yilmaz
Memet Yilmaz 20 saatler önce
Ses gelirve can derki ananı skim arifan. Çildiriyorum
HÜSEYİN KAVUK
HÜSEYİN KAVUK 20 saatler önce
Reis ilk izlemeye başladıgimda korkuyodum korku filmleri izleyemiyodum şimdi izlerken keyif aliyom amk hatta güluyorum 😂
Adem Tekeş
Adem Tekeş 20 saatler önce
64 k beğeni olmuş abi ya ..atsana artık ikinci videoyu gözünü seveyim
Furkan Özhan
Furkan Özhan 20 saatler önce
Can la arifan abi öldünüzmü aq bi cevap verin yeni vaka nezaman gelecek sıkıldık aq
Faruk Keskin
Faruk Keskin 20 saatler önce
MK evin içinde lc wakiki poşeti var mezarcı oradan giyiniyo heralde
GROODGAMER TV
GROODGAMER TV 20 saatler önce
O gacırtı sesi adamın elindeki kovanın sesiyle birebir gibi duruyor..
Deli Oyuncu
Deli Oyuncu 21 saatler önce
Video at hadiiii
Özcan Şimşek
Özcan Şimşek 21 saatler önce
Lan balkonda izliyodum tam konsantre olmuşum karşı komşunun köpeği birden bi havladı havaya sıçradım telefonu zor tuttum
İbrahim Çavan
İbrahim Çavan 21 saatler önce
Can:Allah u Teala nin celle celaluhu selamı ile geldik.... 6 saniye sonra:Ananı sıkım içerden ses geldi Arifhan
Özcan Şimşek
Özcan Şimşek 21 saatler önce
Ses domuz sesi ahırdaykenki
HAYATIM KUŞLARkz
HAYATIM KUŞLARkz 21 saatler önce
Abi seni gece gece izliyom altıma yapçam
r/Therewasanattempt | XD MOMENT
11:46
EmKay
görünümler 708 594
Rich Popular Girl Crashes My Summer Party! *SHE SNEAKS IN*
14:01
New Lyrics for Old People with Offset & Cardi B
4:12
Jimmy Kimmel Live
görünümler 1 981 913
the time we got caught... with Sam and Colby
19:45
Ireland Boys Productions
görünümler 578 057
Jaden's 21st Birthday Party
8:34
Will Smith
görünümler 15 348 839
The Return of Eugenia Cooney
1:0:17
shane
görünümler 10 806 264
10 Magic Products Magicians Don't Want You To See!
24:00
DOPE or NOPE
görünümler 2 072 799
Trump Lies About Racist Rally Chant: A Closer Look
9:14
Late Night with Seth Meyers
görünümler 1 464 802