KEKOLARIN YANINDA SİLAH DÜŞÜRMEK! - ( ÇOK BEKLENEN KIŞKIRTMA! )

  görünümler 2,537,790

Angara Bebesi

Angara Bebesi

17 gün önce

O büyük gün geldi çattı, benden bir yıldır beklediğiniz KEKOLARIN ÖNÜNDE SİLAH DÜŞÜRME şakası şimdi sizlerle.
Uzun zamandır keko kışkırtma videosu çekmiyordum, baya özlemişim çok riskli ve eğlenceli bir video oldu, sonuna kadar izlemeyi unutmayın.

** ÖNEMLİ DUYURU **
-VİDEO ÇEKİLMEDEN ÖNCE TÜM İZİNLER ALINMIŞTIR.
-VİDEODA BULUNAN KİŞİLERİN İZİNLERİ ALINMIŞTIR.
-EĞLENCE AMAÇLI ÇEKİLMİŞTİR.
Beni instagram'dan takip etmek için :
instagram.com/theangarabebesi
Sponsorluk, iletişim ve iş birlikleri için " iletisimangarabebesi@icloud.com " adresine mail atmanız yeterlidir.
Bizlere destek olmak amacıyla videomuzu beğenip ve kanalımıza hala abone değilseniz " ücretsiz " bir şekilde abone olabilirsiniz.

kekolarınyanındasilahdüşürmek

YORUMLAR
Angara Bebesi
Angara Bebesi 17 gün önce
UZUN ZAMANDIR BENDEN BU ŞAKAYI İSTİYORDUNUZ, BEN SİZİ KIRAR MIYIM
mete ucar
mete ucar 5 saatler önce
Hak etin aq
israel ahmedov
israel ahmedov Gün önce
Adam
CEKKO1907 KADIKÖY
CEKKO1907 KADIKÖY 2 gün önce
sikim yapacağın tiyatroyu arkadaşlarını bulmuş millete dümen yapıyor :))
Ekrem Okut
Ekrem Okut 2 gün önce
NE SALAKLA VİDEO ÇEKİYONN SEN LA ! İKİ ÜÇ TANE DÜMDÜK BULMUŞUN O KEKOLARADA SOKARIM İLET BUNU MALLAR
Virüs Dostu
Virüs Dostu 2 gün önce
Birisini kesmek göt ister hayatı biter 24 yılı bok olur.
ahmet raceb
ahmet raceb Saatler önce
Show haber:unlu youtuber angara bebesi reynmen ela sarkisi yuzunden hayatini kaybetti iste o goruntuler Angara bebesi: yardim etx7 Fisk kan akma sesi Keko:kac la kac
JimmyVAC
JimmyVAC Saatler önce
aynısını yap ama ben gizli polisim de
Emir Güle
Emir Güle Saatler önce
Yav öldürcekler seni bir gün
Kubilay TEPE
Kubilay TEPE Saatler önce
Kendilerini bok sanan . Akşama kadar çalı dibi duvar üstü tavuk gibi oturan kendine bile faydasız tipler .
Kaan Yılmaz
Kaan Yılmaz 2 saatler önce
duvar daha güzel oynamış
Bulent Korkmaz
Bulent Korkmaz 4 saatler önce
Yardım et yardım et😂🤪
FİLM ALEMİ
FİLM ALEMİ 4 saatler önce
abi kekoların yanında yürü ve bir kaç kişi gelip seni dövsün bakalım keko lar ne yapacak
Alper Merdan
Alper Merdan 4 saatler önce
Bende angaralıyım krçiörende oturuyom angaralıların bi bu yönünü sevmiyom amk durduk yere atar yapmaları yokmu banada çok yaptılar çekip 2 el havaya ateş edince götleri tutuşuyo
Engin kerimoğlu
Engin kerimoğlu 4 saatler önce
tiyatrocu mu bu çocuklar bu nasıl net ses nasıl net görüntü :))
He senli cavid
He senli cavid 4 saatler önce
Salakmısin be aqa kendini neden dobduyorun
yunus emre beyhan
yunus emre beyhan 4 saatler önce
kekoların yanında dans etmek
Hasan Taha Aydın
Hasan Taha Aydın 4 saatler önce
Bigün geberecen şaka yapım diye aq
Star Butterfly
Star Butterfly 5 saatler önce
Artık 1yıl dayak yemezsın
Bünyamin Kapıcıoğlu
Bünyamin Kapıcıoğlu 5 saatler önce
Resmen belgesel. Bu canlı türünün adı ne?
PB E-Spor Zeynal
PB E-Spor Zeynal 5 saatler önce
axaxaxa yarldim gulmekten o surat neydioyle
mete ucar
mete ucar 5 saatler önce
AMK hep sikik televizyonlar yüzünden bunlar Avrupa'da ben çoğunlukla görmedim.hep su sikik televizyon yüzünden bide aile yatistirmesi var
TARIK ATAV
TARIK ATAV 6 saatler önce
Boyle kiz gibi bakislar yapma , igrenc oluyor
Amet Karakus
Amet Karakus 6 saatler önce
mazohistmisin oğlum..
Ali Vali
Ali Vali 6 saatler önce
Allah korusun en sonunda keko dediğin insanlar seni iyi edecek sonrada kekolar bana şey etti diye ortalıkda dolaşacan
Yiğit Kayıtmaz HD
Yiğit Kayıtmaz HD 6 saatler önce
Efsane
YUSUF ÖLMEZ
YUSUF ÖLMEZ 6 saatler önce
Milletle uğraşma oğlum bi gün sinirli birine denk gelisen gösterirler ebeni.
Black Mountain
Black Mountain 7 saatler önce
Onuncu sınıf oyunculuk sokayım yaptığınız işe
Deniz
Deniz 7 saatler önce
09:46 SLKJDFGBLKJDSFVBDKASHVBCJKAXV ÇILDIRDIM AMK
Barnaby
Barnaby 7 saatler önce
Abi kekolara silk beni silk beni kendime geliyim de. +1
İm SAD
İm SAD 7 saatler önce
İlk saniyedekinin götüne düşmeyende ne bileyim yaniiii😍
Nasimi Habibov
Nasimi Habibov 7 saatler önce
Keko ne demek?
GAMER OF NBM
GAMER OF NBM 7 saatler önce
Halkımızın engellilere saygısı yok , silahı var kısmında mesela
Ayhan K.
Ayhan K. 7 saatler önce
Duvar daha güzel oynamış 😂😁
Bega Begayew
Bega Begayew 7 saatler önce
8:26 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
MAHMUT EREL
MAHMUT EREL 8 saatler önce
la amına koyim silah oyuncak oyunculuklar fake kimler izliyo bu videoları
Bega Begayew
Bega Begayew 8 saatler önce
Kalkan yeremi oturuyum
Kenan Doğan
Kenan Doğan 8 saatler önce
Adamlar iyi ilk baştakiler devamini daha izlemedim
ikbal türk
ikbal türk 8 saatler önce
Boyle şeyler yapma ya acıyom ln valla kotu vuruyorlar 😂😂
Oyun Kuyusu
Oyun Kuyusu 8 saatler önce
Video tam bir komedi aq
Emine Canoz
Emine Canoz 8 saatler önce
mal
Richard Mertens
Richard Mertens 8 saatler önce
ah be turkiyede olmak var kardeşlerim ya ..... atari da güzel insanı da 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷👌🏻👌🏻👌🏻
Richard Mertens
Richard Mertens 8 saatler önce
o isi gececen hahhaha
ercan aktan
ercan aktan 8 saatler önce
Şaka degil bu. Önceden herşey ayarlanmış bi gerçekçilik yok
Punisher TV
Punisher TV 8 saatler önce
olm ne dayak yemişin
realfan46
realfan46 9 saatler önce
Hahahahahhahaha
Ali Rıza Atasoy
Ali Rıza Atasoy 9 saatler önce
Arkadaki duvarların oyunculuğunu çok beğendim geri kalanın oynadığı ilk okul piyesi ise berbattı.
ELVIN- GENÇ-YT
ELVIN- GENÇ-YT 10 saatler önce
Hurriyete git polis baskini yap saka olsun diye
Doğukan Uçar
Doğukan Uçar 10 saatler önce
10:11 de arkadan gülme sesleri kurgunun dibi aq
Qarışıq TV
Qarışıq TV 11 saatler önce
Allah belami vermesin😂😂😂😂😂😂oldum yaa gulmekden
Mustafa ali Çinleten
Mustafa ali Çinleten 11 saatler önce
Bunlara da inanıp izleyenin aklini
cenk özmen
cenk özmen 11 saatler önce
bu videolar gerçekse,yazık halimize.konuşmalar,giyinme tarzları vah ki halimize...
Undertale oyuncusu
Undertale oyuncusu 12 saatler önce
Ulan aptal aptal davranmasan gayet işinde gücünde insanlar amk
Undertale oyuncusu
Undertale oyuncusu 12 saatler önce
Allah allah...
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK 12 saatler önce
Yalan soyleme😂😂
Emre Meşe
Emre Meşe 13 saatler önce
Bigün sizi sikcekler olum
Gamer Studio
Gamer Studio 14 saatler önce
Mirt
Melik Bingöl
Melik Bingöl 14 saatler önce
İlk defa izledim bu kanalı ve krize girdim abone oluyorum
theincredible hitler
theincredible hitler 16 saatler önce
Ulan bi salin kekolari ya
Eray Türkücü
Eray Türkücü 17 saatler önce
ahhashahashas MÇOK MAKAARA YAAA
Nachoss T.R
Nachoss T.R 17 saatler önce
buna inanan cidden maldır adamların suratını inceleyin biraz hepsi bir yerde tutamayıp gülüyor.
çılgın oyuncu
çılgın oyuncu 17 saatler önce
Akderede böyle birşey yapsana
Bekir Yıldız
Bekir Yıldız 18 saatler önce
İyiki boo..yoluna gitmemişsin Verilmiş sadakan varmış👏😆🤣👍
Efe Erten
Efe Erten 18 saatler önce
Adam 7:21 de ulti attı
Kromike Cs
Kromike Cs 18 saatler önce
Kergumu la bu arkada gulenler varda 👌
I AM NOT UNIQE
I AM NOT UNIQE 18 saatler önce
Yalana benzio ama neyse
KARDES MALMISIN AMK
KARDES MALMISIN AMK 19 saatler önce
Vurmaya götleri yemiyor amk
Tuğçechantelll
Tuğçechantelll 19 saatler önce
Ay Allahım öldüm gülmekten yaa çok komik çocuk bu ya kxlsxlxldl😂😂😂
PAUL WALKER
PAUL WALKER 3 saatler önce
Çocuk değil harbi bunun yaşı kaç
Tuğçechantelll
Tuğçechantelll 19 saatler önce
Benden nie özür diliyon. Gıza nie öyle şeyler diyon anan bacın yoğğhhmu senin lxldxllx😂😂😂
Plamen X Music
Plamen X Music 20 saatler önce
Bu cocuk cok komik ya
erkal sarıçalık
erkal sarıçalık 20 saatler önce
Bu mahallelerin 1977 - 1978 de Çorum ve Maraş'da yapıldığı gibi yakılması gerekir.
güncel hayat
güncel hayat 20 saatler önce
Amk biraz inandirici olsa keyif alicam da,, biktik artik amk boyle videolardan.
Murad
Murad 20 saatler önce
Bak güzel kardeşim, bırak bu işleri, vazgeç bu sevdadan.
Halit İlker Silsüpür
Halit İlker Silsüpür 20 saatler önce
Angara gerizekalısı
Umutcan Tunoğlu
Umutcan Tunoğlu 21 saatler önce
Daha çok aliço taklidi yap
ATM ÖNÜNDE SOYGUN  ŞAKASI ! - ( ŞOKA GİRDİ! )
9:01
Angara Bebesi
görünümler 472 538
TABUTLA KORKUTMA ŞAKASI! - (  BAYILDI! )
12:00
Angara Bebesi
görünümler 1 407 450
KEKOLARIN YANINDA KIZLARI TACİZ ETMEK!
5:52
Utku Uzun
görünümler 6 944 080
Kekoların Akıl Almaz Dansları
3:33
Kas Çılgını
görünümler 10 722
Kekoların zayıf noktası??
1:01
SAÇMALABAK
görünümler 13 132
Kekoların Komik Çiftleşme Dansı
1:25
vine es vine!!!
görünümler 1 664
Kekoların clash royeli
15:22
Kemal Gencay
görünümler 12
Kekoların 3 Temel Hareketi
1:48
Eyvaa `
görünümler 58
KEKOLARIN YANINDA KIZLARI TACİZ ETMEK 2 !
7:01
Utku Uzun
görünümler 252 100
Kekoların taze tanıtımı
0:25
gizli keko kro
görünümler 26
Fetih2 kekoların feryadı
0:57
Fatih Bkk
görünümler 27
Epic Dino Smashers Adventure! Ninja Kidz
17:16
Ninja Kidz TV
görünümler 2 475 798
Ideas from people with BIG BRAINS
10:03
PewDiePie
görünümler 7 637 783
I HOSTED MY FIRST AWARD SHOW!!
4:57
David Dobrik Too
görünümler 5 718 028
Here's the truth about JANA...
18:59
Jake Paul
görünümler 2 888 330
I Turned Our House into the Taco Bell Hotel
29:05
Ryland Adams
görünümler 1 333 804
Mimi x Malone - Misunderstood (Music Video)
2:42
funniflix
görünümler 1 315 088
Is It A Sandwich? | People Vs. Food
14:00
REACT
görünümler 852 813