Kerem ve Ayşe Beraber UYUDU! - Afili Aşk 12. Bölüm

  görünümler 2,556,446

Afili Aşk

Afili Aşk

11 gün önce

Afili Aşk 12. Bölüm - Kerem ve Ayşe mecburen beraber uyuyor.
Kerem, İstanbul’un çok eski tekstilcilerinden olan Yiğiter ailesinin yakışıklı ve çapkın oğludur. Yaratıcı zekasıyla zamana yenik düşmek üzere olan aile şirketini bir start - up çalışmasıyla sektörün lideri haline getirmiştir. Getirmiştir ama babası Muhsin’in gözünde adam olamamıştır. Çünkü Kerem yiyip içip, gezip tozup, her çiçekten bal alma şiarıyla hayatını yaşayan biridir.
Keremlerin atölyesinde işçi olarak çalışan Ayşe de biri despot, diğeri hayırsız iki ağabeyi kontrolünde renksiz, tatsız bir hayat yaşayan zeki, güzel ve kalbi iyilik dolu bir kızdır. Tek umudu, bir süredir sevgili olduğu Berk ile evlenmek ve bu hayatı geride bırakmaktır. Ancak ağabeyleri onu mahallenin zengin çocuğu Sabri ile evlendirmek isteyince Ayşe, Berk’e bir an önce evlenmeleri gerektiğini söyler. Bunu duyan Berk ortadan kaybolur.
Kendi halinde, saf ve iyi yürekli bir mahalle kızıyken hem ailesi, hem de aşk hayatından darbe üzerine darbe yiyen Ayşe, hayatında ilk kez kendisi için bir şey yapmaya karar verir. Bu kararı vermesinde en büyük etken olan Kerem, aynı zamanda Ayşe’nin kurbanı olacağından habersizdir. Ayşe, Kerem ve kendisini ömür boyu birbirine bağlayacak hamleyi yaparak oyunun kurucusu olur ancak bu oyun ikisinin de içinden çıkamayacağı şekilde ayaklarına dolanacaktır.
Yapım:
ARC Film
Yapımcı: Fatih Enes Ömeroğlu
Yönetmen:
Serdar Gözelekli
Senaryo:
Barış Erdoğan, İlker Arslan, Kübra Sülün, Okşan Tavaslıoğlu
Görüntü Yönetmeni:
Tahir Canlı
Sanat Yönetmeni:
Tolga Coşkuntuna
Müzik:
Aslı Demirer, Safa Hendem, Mehmet Cem Ünal
Oyuncular:
Çağlar Ertuğrul (Kerem), Burcu Özberk (Ayşe), Altan Erkekli (Muhsin), Benian Dönmez (Melahat), Neşe Baykent (Yelda), Taner Rumeli (Rıza), Serkay Tütüncü (Volkan), Asena Tuğal (Hülya), Uğur Uzunel (Erkut), Zeynep Tuğçe Bayat (Ceyda), Yılmaz Kunt (Berk), Ozan Dağgez (Samet), Güzide Arslan (Gonca), Beril Pozam (Nazmiye), Umutcan Ütebay (Sabri), Vural Ceylan (Kadir), Banu İnan (Nermin), Hira Su Yıldız (Buse)
#AfiliAşk #AyKer #BurcuÖzberk #ÇağlarErtuğrul

Kanal Dkanal d diziafili aşkafili aşk dizisi

YORUMLAR
Senay Ege
Senay Ege 10 saatler önce
Çok komik ince espiriler yapıyorlar😆😆😂😂😂.valla bu diziyi izledikçe insanda dert filan kalmıyor.harikalar 👏🏻👏🏻👏🏻#afiliaşk
Yuri Yubar
Yuri Yubar 2 gün önce
Super bi dizi ya
NEW LOG
NEW LOG 2 gün önce
@cern_cntrk00 insta hesabıyla gt yapılırr
İrem Meryem
İrem Meryem 2 gün önce
Cok yakisiyolar 😊
Yeliz Bakır
Yeliz Bakır 2 gün önce
Fatoş
Yeliz Bakır
Yeliz Bakır 2 gün önce
FATOŞ12
Gülarə Abdullayeva
Gülarə Abdullayeva 3 gün önce
Bu Berlin duvarına gerek varmıydı😂😂😂
Onur Onur
Onur Onur 3 gün önce
❤👍👍👍👍👍👍
Liz Carolina Vallejos Gimenez
Liz Carolina Vallejos Gimenez 3 gün önce
😍😍😍😍
Ali Abbaszade
Ali Abbaszade 3 gün önce
03:37 😂😂😂
Sıla Turkoglu
Sıla Turkoglu 3 gün önce
Korktum lan
samet x
samet x 3 gün önce
Ahlakımızı bu diziler bozuyor
Hatice Yardımcı
Hatice Yardımcı 4 gün önce
Rol. Çok. Iyi Filmler
Sumiati Suherman
Sumiati Suherman 4 gün önce
😍😍😍
Sino Dino
Sino Dino 4 gün önce
Ummeti Muhammedin hali..
Gulay Ali
Gulay Ali 4 gün önce
Çok tatlılar 😘
Damla Esnaf
Damla Esnaf 4 gün önce
Işte hercaiyle farkları bu 4.50 reyyan onu gözlerle anlatırken bunlarada iç ses yapmislar
zeynep usta
zeynep usta 5 gün önce
Kerem ve ayşe birbirlerine çok yakışıyorlar
Sümeyye Öz
Sümeyye Öz 5 gün önce
Çook muhtisim
fatma Selcuk
fatma Selcuk 5 gün önce
Bu ceyda hiç iyi diyil
Гюля Асадова
Гюля Асадова 5 gün önce
Dislike atanlar ceyda ve cinleri
kaplan sağlam
kaplan sağlam 5 gün önce
Ne yapıyosun sen be sapık ne tatlı ya
İsmayılzadə Qardaşlar
İsmayılzadə Qardaşlar 6 gün önce
Super 2li.Sevirem de sizi😍😍😍😍
Jale Ağalarova
Jale Ağalarova 6 gün önce
Meraklı kedi, masum kedi, yavru kedi... ayşe keremin kedisi, kerem ayşenin ayısı
Ali Yalcin
Ali Yalcin 6 gün önce
ya Sen anlat Karadeniz le aynı gün olmak zorundamıydı😯😯
JAGUIZM
JAGUIZM 6 gün önce
Bu aptal dizi fragmanlarını ve saçma sapan kesitlerini trende görmek istemiyorum artık
Nilgün Gülkökü
Nilgün Gülkökü 6 gün önce
Yasin parkta oyun oynuyor👍👍👍👍
Baku Baku
Baku Baku 6 gün önce
Muhsin baba sana sayqimiz sonsuz
Baku Baku
Baku Baku 6 gün önce
ceydaya nefret ediyorum yaa ne sanmışdın
Yusifova Mehseti
Yusifova Mehseti 6 gün önce
Keşke Keremle Ayşe bir-birilerine sevgilerini itiraf etseler. Mutlu bir evlilik yaşasalar. 🙏 sabırsızlıkla bekliyorum. Her bölümde
Mehmet Ahmetovic
Mehmet Ahmetovic 6 gün önce
BEN AFİLİ AŞK DİZİSİNİ ÇOK SEVİREM. AXERBAIJAN DAN SEVİREK TAKİP EDİİREZ.tr SELAMLAR.
Lively Baby
Lively Baby 7 gün önce
Ruya gibi bir gece olunca inanmakta zorlandılar tabi haa😂😂çok beklediler ama kıyamam ya
Ejje Ekke
Ejje Ekke 7 gün önce
الوو
Ramiz Karaeski
Ramiz Karaeski 7 gün önce
Hayat Şarkısı'ndan birebir çakmışlar bu sahneyi
Ramazan Çaçan
Ramazan Çaçan 7 gün önce
Hay böyle Ülkenin gündemini
AbdülSamet Kaya
AbdülSamet Kaya 7 gün önce
Şu televizyon dizileri İnsanların Ahlakını yıllardır bozdu ve bozmaya da devam ediyor . Allah bizlere bu gafletten uyanabilimeyi nasip eylesin
Ahmet Batuhan TÜRK
Ahmet Batuhan TÜRK 7 gün önce
ulan suraya bak ya. ergen ergen kızlar bunları ızlıyo sonra cermesini biz cekıyoz
mira su
mira su 7 gün önce
Klişe klişe sahneler insanlar bıkmıyo usanmıyo şunları yazmaktan
Ahmet Çayır
Ahmet Çayır 7 gün önce
Beraber uyudu ne aq yattılar yazsanıza başlığa
Akif Kaplan
Akif Kaplan 7 gün önce
Aman ne güzel bişey beraber uyumuşlar çok normal bişey millet iyice azgınlaştı zaten bu amk dizileri yüzünden
Azat Geçkin
Azat Geçkin 7 gün önce
Nikahsız birliktelikleri özendiren ne kadar dizi-film-tiyatro varsa yasaklanmalı toplum ahlakını bozan herşeye hayır !!
only girl
only girl 6 gün önce
Azat Geçkin nikahsiz olduklarini kim soyledi bunlar evli
Dilek Karakus
Dilek Karakus 7 gün önce
Utanmadan bide😡😡😡😡😡😡😤😤😤
Pro Player
Pro Player 7 gün önce
İşte Demek ki uzun evliliğin sırrı buymuş😂😂
Mustafa Kamal Atatürk
Mustafa Kamal Atatürk 7 gün önce
nolmuş nolmuş sikişmişler mi sonunda
Umut Anli
Umut Anli 7 gün önce
OF ALLAHIM KAC HAFTADIR BUNU BEKLIODUM SONUNDA BERABER UYUDULAR TUM SORUNLARIMIZ COZULDU ALLAH RAZI OLSUN SIZDEN
Melisa Gedik
Melisa Gedik 7 gün önce
Bölümleri youtube a yukleyin artık be usandım yüklenmiş mı diye bakmaktan tv yok tv yurttayım atın artık
Emre Ustaoglu
Emre Ustaoglu 7 gün önce
Ülke birbirini sikse oturup izlersiniz aq hep yatmalı yalamalı şeyleri izleyin
Kara51m53k
Kara51m53k 7 gün önce
noldu vicidan mı yaptın i,asdlidaklşdsakşldsakşklidsalkşdsa
Adolf Hitler
Adolf Hitler 7 gün önce
O beli ağrır dedgniz yer benim hergün yattıgım yer..
0 İQ
0 İQ 7 gün önce
Başlığa bak a q banane la beraber uyudular isterse beraber çocuk yapsınlar şu trendlere bakınca üzülüyorum #susamam
Muhammet Aras
Muhammet Aras 8 gün önce
Her bi like Ceydaya bi tokat
طارق شوبك
طارق شوبك 8 gün önce
Sisbei wks wjwbwbsjwjsbdkdi
Doğan Akyar
Doğan Akyar 8 gün önce
Her like aykercilere gelsin
simge ay4
simge ay4 8 gün önce
Çok cıvık bi dizi
Ayşən Hüseynli
Ayşən Hüseynli 8 gün önce
🤣🤣bu yastiklari kim yere atiyo acaba (aynen benim yatisim)
fatmazehreay salihati
fatmazehreay salihati 8 gün önce
Bu trendlere mi çıkmış bee
Zeynep Sena Yücel
Zeynep Sena Yücel 8 gün önce
Off Ayşe yaaa çok oyun bozansın ne güzel uyandınız niye bozuyorsun
Mercedes Benz
Mercedes Benz 8 gün önce
Yapacağınız dizilerin içine tüküreyim alayı "Boşş".
Esa Bee
Esa Bee 8 gün önce
Trend 10
ilhan tas
ilhan tas 8 gün önce
amk ceyda
Selçuk Pativerdi
Selçuk Pativerdi 8 gün önce
İç sesinde bile o burnundaki garip sesi duyabiliyoruz hahahshha sjsjsjsjsjsj
Tasboyama videoları
Tasboyama videoları 8 gün önce
8:17 tekrar tekrar izleyenler ❤ Bu sahnelerden çok bekliyoruz 😍😍
Solange Heredia Silva
Solange Heredia Silva 8 gün önce
Alguien sabe dond puedo ver esta serie en español?
evet arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz
evet arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz 8 gün önce
Kendimi gördüm resmen mk hatun sırnaşmadan yatcaksan yat der tamam derim ama elim ayağım rahat durmaz 😄
robert manukyan
robert manukyan 8 gün önce
keremin babası tiyatroyu yönetiyo
Translate AMK
Translate AMK 8 gün önce
Cidden bunları mı izliyosunuz aq
مجنونه وبكيفي styjgf
مجنونه وبكيفي styjgf 8 gün önce
اكووو عررب بطياره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂اؤف تجننن المسلسل ❤❤😍😍😍😍😍😅😅
İsa Gazi
İsa Gazi 8 gün önce
Ne izledim aq
Black Luster Soldier
Black Luster Soldier 8 gün önce
Ne aptal bi dizi
VAY ANASINI
VAY ANASINI 8 gün önce
Keremsiz ayşe trumpsız johnsona benzer
Ellen Reveals She Dated Brad Pitt’s Ex-Girlfriend
2:51
TheEllenShow
görünümler 2 460 106
NLE Choppa - Camelot (Dir. by @_ColeBennett_)
2:45
Lyrical Lemonade
görünümler 8 390 304
KanalD Canlı Yayını
0:00
KanalD
görünümler 1 212 941
Kanal D Yeni Sezon Tanıtım Filmi
2:05
KanalD
görünümler 3 448 600
Afili Aşk 14. Bölüm Fragmanı
0:57
KanalD
görünümler 2 902 538
Zalim İstanbul 11. Bölüm Fragmanı
1:11
KanalD
görünümler 1 190 705
Afili Aşklar böyle mi başlar?
1:33
KanalD
görünümler 2 798 005
Kanal D в новом сезоне. СЕРИАЛ ПЯТНО. ХАНДЕ ЭРЧЕЛ в новом сериале
7:27
Новости турецких сериалов и актеров
görünümler 1 629
Bird Doesn't Care About Being Eaten
3:22
Daily Dose Of Internet
görünümler 4 668 519
Anything You Can Carry, I'll Pay For #2
13:59
MrBeast
görünümler 12 201 866
POLICE DROVE INTO MY LIVING ROOM!! (FREAKOUT)
4:21
David Dobrik
görünümler 6 035 514
Do Parents Know Secret Emoji Meanings?
14:44
REACT
görünümler 888 336
Trump's Sharpie Scandal Has Triggered Multiple Investigations: A Closer Look
13:37
KSI vs. Logan Paul 2 Press Conference [OFFICIAL LIVE STREAM]
49:16
IT CHAPTER TWO (2019) Ending Explained
17:45
FoundFlix
görünümler 1 194 586
Ivey x Lola - Oops! My Bad (Music Video)
2:56
funniflix
görünümler 1 582 890
FACING THE MORMON BACHELOR
18:32
Noel Miller
görünümler 1 064 230
Grito de Independencia. 209 Aniversario. Presidente AMLO
8:15:43
Andrés Manuel López Obrador
görünümler 1 881 001