Kumar Raconu | Hileci Kumarbaza "Ezel" Ayarı!

  görünümler 954,866

Ezel

Ezel

15 gün önce

Kağıt oynamayı bana "Dayı" öğretti
Bazen kırmızı halılardan çıkarsın oyuna
Bazen hamam böcekli merdivenlerden inersin
Bazen karşında bir beyfendi olur
Bazen bitli bir serseri
Masaya ilk oturduğunda kağıtlardan önce adamlara bakacaksın!
Ezel'e Abone Olmak İçin → trwomen.com/wname-ezel?annotation_id=annotation_1835773625&feature=iv&src_vid=ZDqChRDPnZc&sub_confirmation=1
Ezel En İyi Sahneleri İzlemek İçin→ trwomen.com/id/video-NqaWeEBs-Ss.html
Ezel Tüm Bölümleri İzlemek İçin→ trwomen.com/id/video-FSo8aRocl9w.html
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem ÇATAY
Senaryo: Kerem DEREN & Pınar BULUT
Yönetmen: Uluç BAYRAKTAR
Müzik: Toygar Işıklı
Oyuncu Kadrosu:
Ezel: Kenan İMİRZALİOĞLU
Eyşan: Cansu DERE
Cengiz: Yiğit ÖZŞENER
Ramiz: Tuncel KURTİZ
Mümtaz: Beyazıt GÜLERCAN
Meliha: İpek BİLGİN
Ali: Barış FALAY
Bahar: Sedef AVCI
Şebnem: Bade İŞÇİL
Mert: Kemal UÇAR
Nükhet: Begum BENİAN
#Kumar #Raconu #Ezel

EzelEzel DiziEzel İzleEzel 1. Bölüm

YORUMLAR
Ezel
Ezel 15 gün önce
Kumar masasına ilk oturduğunda kağıtlardan önce adamlara bakacaksın! Bana kağıt oynamayı "Dayı" öğretti.
Cuneyt Sarıkol
Cuneyt Sarıkol 22 saatler önce
Selamlar 920 aboneyim hadi bunu 1000 yapalımmı ?😘
Muhsin Simsek
Muhsin Simsek 2 gün önce
Adamın üstünde bir şey unuttunuz. Onuda almanız gerekiyor du. Ceket le pantolon. Yani donuna kadar ipotekk
KG KZLGNS
KG KZLGNS 4 gün önce
Özledik Kenanı dizilerde bayadır görmüyoruz.
Abuzer Gürbüz
Abuzer Gürbüz 6 gün önce
1.10 dk sonra calan müzigin adı ne ?
Sparkling Boy
Sparkling Boy 6 gün önce
ulan ne zaman 81 oynasam bu Sahne aklima geliyor, Paranoyak yapti bu dizi mk
serhat erdemir
serhat erdemir 8 gün önce
:)))) cengize kıl oluyorum
Ugur Karagöz
Ugur Karagöz 8 gün önce
Olum italyan reklamı çıktı lan kim oynadı you tubenin dna sıyla
marcus bru
marcus bru 8 gün önce
Pitbull
FATİH ÇETİNKAYA
FATİH ÇETİNKAYA 8 gün önce
Olum sen var ya deli fişek bişisin
snnebek kyent
snnebek kyent 8 gün önce
Yarısı senin. Tamam 4'de 3'ü senin. -Gidiyorum. -Allah belanı versin :D
alper eşgi
alper eşgi 8 gün önce
"pusu" suz kv den sonraki en iyi yerli dizi
İlhan Yanmaz
İlhan Yanmaz 9 gün önce
Artislik diz boyu boktan bi sahne......
Mirza Yenicag
Mirza Yenicag 9 gün önce
Ulenn varya ezel çukuru beşle çarpar üzerine kurtlar vadisini koyar tekrar çarpar o biçim bi diziydi yaa
MrPtrlix
MrPtrlix 10 gün önce
gücenmek yok gdsagd
troll troll
troll troll 11 gün önce
Kenan gibi bir jön bir daha gelmez. Adam hem çok karizmatik hem çok iyi oyuncu hemde çok iyi diziler de oynuyor.
Orhan BURHAN
Orhan BURHAN 11 gün önce
Susuzluğunu bir görseler sağanak yağmurlara susar denizler. Söylediği yalanları anca ölümüne varacak bir kumar temizler.
Sercan Özdemir
Sercan Özdemir 11 gün önce
Kurtlar Vadisinin ilk bölümleri çok güzeldi evet ama sonradan yavaş yavaş bozulmaya başladı, Ezel ise başından sonuna kadar harika bi diziydi. Bir dizinin içinde iki ayrı senaryo vardı, geçmiş zaman ve şimdiki zaman, iki ayrı senaryoda da oyuncular çok iyiydi. Böyle bir dizi kolay kolay gelmez birdaha
Andy Dufrense
Andy Dufrense 11 gün önce
Dünyanın en saçma sahnesi amk
Soyhan efe
Soyhan efe 12 gün önce
Black jackmi lan?
onder aksu
onder aksu 12 gün önce
Kumarbazların efendisi2 filminde bu sahne vardı zaten
Thad Castle
Thad Castle 12 gün önce
Ne oynuyolar bunlar
Halil Denizer
Halil Denizer 12 gün önce
Admin senin yüzünden tekrar başladım diziye
İTÜ İÇ MİMAR ADAYI
İTÜ İÇ MİMAR ADAYI 12 gün önce
Dayı elinin tersiyle kesermiş desteyi (ali dayının namına duyuyor) bu sahne gelsin admin
Enes PARİN
Enes PARİN 13 gün önce
Ezel'den beri...
What Time
What Time 13 gün önce
Çok dolandırıcı bi adam dikkat etmek lazım
Turan Var Olsun
Turan Var Olsun 13 gün önce
Cengiz Atay kral adamsın
ANTALYALI ELMASLAR
ANTALYALI ELMASLAR 13 gün önce
Özledik
UYANIŞ
UYANIŞ 13 gün önce
Müslüman millete kumarı, fuhşiyatı, mafyalığı, içki içmeyi ve hertürlü iğrençliği aşıladınız Allaha hesap vereceksiniz UNUTMAYIN!
Oguz Sezgek
Oguz Sezgek 13 gün önce
Ezelin yeni dizisi geliyor onun ayak izleri bunlar.Dizinin adı “NİYE”
Osman Çetinpolat
Osman Çetinpolat 10 gün önce
Dayı filmi çekiliyor
SUPA HOT FIRE
SUPA HOT FIRE 11 gün önce
Dayısız ezel olmaz yeğeen
Samet Tanrıver
Samet Tanrıver 13 gün önce
Admin, güzel sahneleri tek tek 1080p kalitesinde yüklüyorsun, güzel de yapıyorsun; Eyvallah. Ancak şu bölümleri de 1080p yüklesen de kaliteli bir şekilde, keyfini çıkara çıkara izlesek tadından yenmez.
Fatih Yilmaz
Fatih Yilmaz 13 gün önce
Abi bu ülkede bu reklamlara bu kadar para dökmenize gerek yok "reklamı atla" butonuna bakıyor herkes reklama bakan yok.
NeonoX
NeonoX 13 gün önce
6 KASİM 2002 FB60-GS0 6 KASİM 2019 REAL6-GS 0
HIZIR ÇAKIRBEYLİ
HIZIR ÇAKIRBEYLİ 14 gün önce
1 GÜNDE 250 BİN
eren avcı
eren avcı 14 gün önce
Ezel taşaklarını çekte adamları görelim
Selim Can
Selim Can 14 gün önce
Adamın hilesi güzelmiş lan bende yapacam
PoetWinder
PoetWinder 14 gün önce
Ulan ezel söylemese ben görmeme rağmen anlamadım
THELord FURKAN
THELord FURKAN 14 gün önce
ezhel değilmi yahy asdasdasdasd
oriental
oriental 14 gün önce
TÜRKİYENİN EN İYİ DİZİSİ.
YOĞ ARTIK
YOĞ ARTIK 14 gün önce
mevzu donup dolasip yine alide patlamis...sahnede ali varsa,aliden baskasi göt olamaz...
Abdulkadir Kaya
Abdulkadir Kaya 14 gün önce
Benim adım Ezel. Ben buraya intikamımı almaya geldim..
özgür Sezer
özgür Sezer 14 gün önce
Bu kumarbaz Dayı'nın gençliğinde röportaj yapan tayfadan :D
Aksesuar Zirvesi
Aksesuar Zirvesi 14 gün önce
Yeni başladım 54. Bölümden selam 😊
Ozun Keskin
Ozun Keskin 11 gün önce
Bir de sey cengiz hapisten kaciyor
Ozun Keskin
Ozun Keskin 11 gün önce
Ezel bahara omer oldugunu soyledi mi? Tam o anlarda soyluyo olmasi lazim :D
Kerem Can
Kerem Can 14 gün önce
ADMİN VERME ZEHRİİİ
Y0uTu6e114
Y0uTu6e114 14 gün önce
Şebbbbbooo
Şahin&Murat TuNcEl
Şahin&Murat TuNcEl 14 gün önce
Güzel diziydi
osman kutsal
osman kutsal 14 gün önce
Dizi biteli kaç sene olmuş hala sahneler paylaşılıyor üstüne admini yorumlara cevap veriyor dayı ve ezel den sonra en taşaklı kişi bu hesabın yöneticisi
Erkan Kocaman
Erkan Kocaman 14 gün önce
Kurtlar Vadisini EZELle kıyaslayalar EZELi anlamayan kesimdir!
Erkan Kocaman
Erkan Kocaman 14 gün önce
Ulan bide vadi efsane raconları diyorlar bu dizinin raconları Hayat kültürü ve yaşam dersi diye okutulmalıdır ordakiler lafonten masalları!!
orkun orkun
orkun orkun 14 gün önce
Ezel hergün kazanamassın dedıgınde dızıyı bıraktım
Ali Kılınç
Ali Kılınç 14 gün önce
Admin yapma yanarız
Samil Nezerov
Samil Nezerov 14 gün önce
Bu gün Azərbaycanda belə ən çox izlənilən film
One Roses
One Roses 14 gün önce
İçinde “zeka” olan tek yerli dizi. O zeka için izlenmeli.
Arif Boğa
Arif Boğa 11 gün önce
Tarık TEKİN kesinlikle
Tarık TEKİN
Tarık TEKİN 12 gün önce
KV ilk 97 bölümdeki zekada yabana atılacak cinsten değil
MaDMaN70906
MaDMaN70906 14 gün önce
Ali'nin Ezel ile birlikteyken vurulduğu bir sahne vardı.Oyunculuk ve dram kokan.O sahneyi de yükler misiniz ?
Burak Özdoğan
Burak Özdoğan 14 gün önce
Allah aşkına Ezel gibi Edebiyat harikası bi dizinin videolarına Kurtlarvadisi vari keko keko isimler koymayın
Jaqen H'ghar
Jaqen H'ghar 14 gün önce
Burak Özdoğan İkiside efsane diziler kekoluk nereden çıktı ?
Katlav
Katlav 14 gün önce
Mobil veriyle izliyorum o biçim seviyorum yani
Emre Balıkcı
Emre Balıkcı 11 gün önce
Helal olsun halk kahramanisin
Anıl Ulutas
Anıl Ulutas 14 gün önce
Ezel çok akıllı adamın yaptığıni cengize ve aliye söylemiyor ki buna dair bilgi edinmesinler belki bu numarayı bir gun onlara kullanırim diye söylemedi ama çok iyi bi hareket
ferhat temel
ferhat temel 15 gün önce
gelmez bir daha böyle diziler
Yakup Tokdogan
Yakup Tokdogan 15 gün önce
VİZELER VİZELER diyoruz be kanal..... Yapma böyle şakalar.
Serhat Y.
Serhat Y. 15 gün önce
0:27 beyaz takım elbiseli, sarı saçlı figüran, ayı oğlu ayı, vatandaşmış gibi a habere, atv habere konuşan, hükümetin götünü yalayan terörist akpli
sherlock pato
sherlock pato 11 gün önce
Ahhaahhahahahahhaahahhaah aynen laaan hay gözünü opim
Studuck
Studuck 14 gün önce
Ne
nefuays
nefuays 15 gün önce
kraal
bahçıvanım biberim var
bahçıvanım biberim var 15 gün önce
50 senede geçse admin sen her paylaşım yaptığında yine buralarda olacağız tabi ömür yeterse
Ömer Can Merkepcioglu
Ömer Can Merkepcioglu 15 gün önce
Lütfen daha fazla video atma niye biliyormusun,tekrar başlarım
Furkan Aykol
Furkan Aykol 15 gün önce
Beyler kenan imirzaloğlu yeni bir dizide oynayacakmış Afel adında blu tv de
Ali ÖZTÜRK
Ali ÖZTÜRK 15 gün önce
gelmiş geçmiş en iyi dizidir kendisi
Welatparez Reber
Welatparez Reber 15 gün önce
Ezel tekrar oynasın dicez de Ustayı kaybettik. Saygı ve Sevgiyle #TuncelKURTİZ
Yeminim Var
Yeminim Var 15 gün önce
trwomen.com/id/video-AnfQkElWAWU.html Yeminim Var adlı çekmiş olduğumuz amatör dizinin 2.bölümü TRwomen'da sizlerle. Abone olmayı ve beğenmeyi unutmayalım dostlar
CİHAT GÖK
CİHAT GÖK 15 gün önce
Oyunculuklar muhteşem, hikaye muhteşem, müzikler muhteşem, kurgu muhteşem. Bu dizinin herşeyi muhteşem. Bu dizi sadece Arabistan ve Balkan topraklarında tanınmamalı, yabancı versiyonları çekilmeli, yabancı dublajları yapılmalı. Bu dizinin adının dünya dizi tarihine altın harflerle yazılması lazım. Ama umarım yeniden çekilecekse yago gibi rezil birşey çekilmez. Haksız mıyım arkadaşlar?
İbrahim Köse
İbrahim Köse 15 gün önce
Paranın voleledi biz olsak sikilirdik
Mastertoerk
Mastertoerk 15 gün önce
Dd
Ramiz Karaeski Cengiz'e Ayar Veriyor!
10:01
Ezel
görünümler 423 448
Cute Girl Next Door
5:17
sWooZie
görünümler 436 114
Ezel - Efsane Hasan Sabbah Dersi
10:02
Ezel
görünümler 497 304
Kumar Raconu | Ezel'in İlk Vurgunu
5:07
Ezel
görünümler 1 205 913
Ezel - Ezel 46.Bölüm | Sırdaş - HD
1:48:36
Ezel
görünümler 3 385 551
EZEL - Eysan Music ( Izybeatz long version)
4:59
izy beatz
görünümler 16 115 720
Ezel - Sekiz Müziği
2:37
Dizi Müzikleri
görünümler 45 821
Ezel - Ezel 29.Bölüm | Sürgün - HD
1:49:56
Ezel
görünümler 4 394 860
Ezel 41 . Bölüm Muhteşem Sahne : )
3:41
Düşünen Çüçuk
görünümler 269 493
Ezel Seçme Sahneler Bölüm-1
59:25
Cahangir
görünümler 4 259 247
Ezel - Ezel 31.Bölüm | Yaşama Sebebi - HD
1:43:22
Ezel - Efsane Portakal Raconu!
4:12
Ezel
görünümler 1 365 879
Ezel - İhanet Sonrası İlk Hesaplaşma
5:52
Ezel
görünümler 1 436 656
Ezel - Ben Başkasına Aşık Oldum Eyşan
6:01
The Mask Takes Over DEATH BATTLE!
2:12
DEATH BATTLE!
görünümler 241 119
r/Me_irl | memes that will hydrate you
12:14
EmKay
görünümler 383 152
Types of High Schools
12:16
loveliveserve
görünümler 1 095 245
CATS - New Trailer
1:40
Universal Pictures
görünümler 2 156 799
Glenn Beck Presents: The Democrats’ Hydra
1:59:40
DANK DOODLE MEMES V471
10:27
Clumsy
görünümler 618 900