Ne Ronaldo Ne Messi! FIFA Rebuild ŞL #1 w/ @educatedearTW @Arden Papazyan @Emre Kayır FIFA20 KARİYER

  görünümler 97,964

Karakullukcu

Karakullukcu

14 gün önce

TRwomen Türkiye'nin en kapsamlı spor eğlence formatı karşınızda... 4 spor ve 4 FIFA yayıncısı sizler için bir araya geldi ve Şampiyonlar Ligi grup formatında futbol bilgilerini kapıştırarak takımları dizayn etti.
Çeşitli konseptlere göre draft usulü kadro kuracak olan 4 takım, 6 maç haftası boyunca birbirleriyle kozlarını paylaşacak.
Takımlar ise şu şekilde;
Uğur Karakullukçu & Emre Kayır
Emre Özcan & Gürkan Bayburt
Erman Yaşar & Onur Şahin
Boğaç Soydemir & Arden Papazyan
İlk hafta karşılaşmalarının ilki Gürkan'ın kanalında oynanırken ikinci karşılaşmada Uğur-Emre ikilisi Boğaç ve Arden'le kozlarını paylaştı. 30 yaş üstü yıldızlardan kurulu kadrolarda öne çıkan ise sürpriz bir yıldız oldu.
Grubun diğer maçı Emre Özcan-Gürkan Bayburt vs Erman Yaşar-Onur Şahin, sevgili Gürkan'ın kanalında yayında!
Gürkan Bayburt ▶ trwomen.com/women/UCbHKjwr0HJA2YC6uIuLioEg
EKİBİN KANALLARI
Emre Kayır ▶ trwomen.com/women/UCsSHsjd7IuCcLO1t0JyVO8Q
Boğaç Soydemir ▶ trwomen.com/wname-educatedeartw
Arden Papazyan ▶ trwomen.com/wname-ardenpapazyan
Onur Şahin ▶ trwomen.com/wname-TPO2013
Kurgu ve montaj: typika ▶ instagram.com/typika

Uğur KarakullukçuŞampiyonlar Ligififa20fifa rebuild

YORUMLAR
Karakullukcu
Karakullukcu 15 gün önce
Grubun diğer maçı Emre Özcan-Gürkan Bayburt vs Erman Yaşar-Onur Şahin, sevgili Gürkan'ın kanalında yayında! Gürkan Bayburt ▶ trwomen.com/women/UCbHKjwr0HJA2YC6uIuLioEg Emre Kayır ▶ trwomen.com/women/UCsSHsjd7IuCcLO1t0JyVO8Q Boğaç Soydemir ▶ trwomen.com/wname-educatedeartw Arden Papazyan ▶ trwomen.com/wname-ardenpapazyan
FUTBOL TEKNESİ
FUTBOL TEKNESİ 13 gün önce
GRKN DEN GELENLER
İdris Ayaz
İdris Ayaz 13 gün önce
artık arden , onur ve gürkanı bi soğuk savaşa alır boğaç :D sadece ardenin 3.cülük şakalarını yapsalar 10-0 biter gerçi ama olsun zaten alışıklar kaybetmeye :D
Ferrux Mehdiyev
Ferrux Mehdiyev Gün önce
Şu e*meniyi içinize almasaydınız her şey güzel olurdu. Onun için disslike
Animasyon Canavarı
Animasyon Canavarı Gün önce
Yenisi güya bugün ve yarın gelicekti bugün saat geçti neden gelmedi
Filiz Eren
Filiz Eren Gün önce
Bu oyun artık neden gelmiyor
Demiron Ayvaz
Demiron Ayvaz 3 gün önce
Aspas şl????
Demiron Ayvaz
Demiron Ayvaz 3 gün önce
Aubamayemgin neresi şampiyonlar ligi onlar Avrupa liginde kalmış yazık garibim
Anıl Kura
Anıl Kura 3 gün önce
Devamke
Adil Burak
Adil Burak 4 gün önce
medya devi olsa uğur abinin takılmalarına "ağlama, ağlama" derdi net
EREN YILDIZ
EREN YILDIZ 4 gün önce
Boğaç abi ayni tipi bana benziyor
Pro Hacker
Pro Hacker 5 gün önce
reisler 2. bölüm nerde ya
Sultan Soy
Sultan Soy 5 gün önce
Azərbaycandan oyun sevərlər kanalıma abunə ola bilərlər
AHAT HOCA
AHAT HOCA 6 gün önce
👍
Mete Tuncay
Mete Tuncay 6 gün önce
arden abi gruptan çıkmayı öğrenmiş
Bekir Ergün BAYKUŞ
Bekir Ergün BAYKUŞ 7 gün önce
Rehavet görmedi herhalde devamı gelmedi
Serhan demirtaş
Serhan demirtaş 7 gün önce
Kroos almadınız çıldırdım resmen hjdawbdıa
AHMET AYDIN
AHMET AYDIN 8 gün önce
BU.. BU. BU MÜKEMMEL
Emre Kara
Emre Kara 8 gün önce
10/10 format ya. Arka sokaklar gibi uzun ömürlü olsun
Armağan Toprak
Armağan Toprak 8 gün önce
olm messili agüerolu kadro atalantaya eleniyor ya qweqwewqeqwewq
Omer Faruk
Omer Faruk 9 gün önce
çok eğlenceli seri bekliyoruzzz
Özay Kaya
Özay Kaya 9 gün önce
Booğaaaçççç abiii pes at pes
E 25
E 25 9 gün önce
Arden kaç aydir rebuild cekiyosun bu videoda zar zor kazansaniz bile harbi anlamiyorsun rebuildden bilader şansla falan alakasi yok
muhammet kocaman
muhammet kocaman 10 gün önce
Arden artık grkn ve onur abiyle takilmicak gibime geliyo ardeni rebuilde cagirmadiklari için
Erdem Şeker
Erdem Şeker 10 gün önce
Abi serinin devamı gelsin lütfen👌🏽
Lacin Altanil
Lacin Altanil 11 gün önce
Abi bence kura çekerek ligleri belirleyin yoksa herkes takımları zayıflatmaya çalışıyor
Mamoste Xalil
Mamoste Xalil 11 gün önce
Süper içerik ☺️
ekin Karaoğlu
ekin Karaoğlu 11 gün önce
Arden kazandı. Gerçekten inanamadim. Videoyu bir daha izledim. Gerçekten kazanmış.
Mert Bedir
Mert Bedir 12 gün önce
Enis kirazoğlusuz fifa mı peh
Arda Genç
Arda Genç 12 gün önce
Uğur abi sana maç teklif ediyorum lütfen gör yorumu :)
buğra cesur
buğra cesur 12 gün önce
Abi aşırı iyi içerik be helal olsun
lütfullah tuğrul
lütfullah tuğrul 12 gün önce
Abi montajlar cok iyi ya koptum ;))
Ponnas Seyhan
Ponnas Seyhan 12 gün önce
Abiler siz Ardenin şampiyonlar lıgı öykülerini bimezsiniz hehe
Ferhat Temiz
Ferhat Temiz 12 gün önce
Tendlere 50. De olsa girmiş hobaa
Senkr
Senkr 12 gün önce
29:25 Boğaç sevinecekti eli havada kaldı :D
mce0
mce0 12 gün önce
abi bırak biraz da emre seçsin
Game Play
Game Play 12 gün önce
Messi yi cam e koyup suarezi forvete almıyan arden yazık kafana 85 lik merfensle oynadı
turkish mapper and football videos
turkish mapper and football videos 12 gün önce
1 dakika arden abinin takımımı kazandı 😱😱😱😱😱
Abdurrahman TURGUT
Abdurrahman TURGUT 12 gün önce
31:20 DALGAĞĞ DALGAĞĞ DALGAĞĞ DALGAĞĞ DALGALANIYORĞĞ
Doğukan
Doğukan 12 gün önce
Nobody: Boğaç reis: bence de arden öyle yapalım
BURAK ETİ
BURAK ETİ 12 gün önce
Bu format süper devamı gelsin
Eren Tokdemir
Eren Tokdemir 13 gün önce
rebuildleri severim
StuX
StuX 13 gün önce
ekibe bak be
Seyit Taha
Seyit Taha 13 gün önce
video 13:50 Arden: Ramos sakatlancak.
Erdal T.
Erdal T. 13 gün önce
format çok güzel de Arden'in gereksiz yükselmeleri çok sinir bozucu olmuş
Cemil güner
Cemil güner 13 gün önce
Emre kayıt için bile izlenmez sıkıcı canlı izledim sonu fıs
OnurOnline
OnurOnline 13 gün önce
Bosuna ligi oynamaya gerek yok . Onur ve Erman rakıp tanımaz bence . Ortagım Erman ıle kesınlıkle favori biziz .
Batuhan Yazıcı
Batuhan Yazıcı 13 gün önce
Aşırı keyifli videoydu. Merakla bekliyorum yenilerini :D
Emircan Arif
Emircan Arif 13 gün önce
Arden klasik sözü:Bu gün kazanıcam Vidyo sonu: Bu gün çoknşansızdım sonraki vidyoda kazanıcama,ama yine kazanamicak:D
FUTBOL TEKNESİ
FUTBOL TEKNESİ 13 gün önce
GRKN DEN GELENLER ARTI BIR
ad soyad
ad soyad 13 gün önce
O nasıl kapak ingilizceden yabancı sandım
Mertcan Güanaltılı
Mertcan Güanaltılı 13 gün önce
Atıldığı saat izlemiştim, trendlerde görünce beğenmeyi unuttuğumu hatırlayıp tekrar girip beğendim 😂
Hediye Kilinc
Hediye Kilinc 13 gün önce
26.25 hahaha
JEFFERY LAMAR
JEFFERY LAMAR 13 gün önce
BOĞAÇÇ REISSSS
Fatih Çelebioğlu
Fatih Çelebioğlu 13 gün önce
Abi arden yerine başka konuk al ya ortamın kalitesi bozulmuş
Abdullah Ali
Abdullah Ali 13 gün önce
@Karakullukcu abi hatanız şurada gol kralı çıkarmak için tek santrafor oynamalısınız çift santrafor olunca goller paylaşılıyor. Tek santrafor ve CAM'a Reus'u koysaydınız busquets ve d.silva CDM oynardı bu şekil baya gol atardı takım Reus simülasyon canavarı bunu unutma Reus çok faazla iş yapıyor gol de atıyor assist de.
böyle bişiy olabilir mi created by ozan tufan
böyle bişiy olabilir mi created by ozan tufan 13 gün önce
Abi yine mi chelsea'nın yerine
biracayipadam20
biracayipadam20 13 gün önce
benzema zaten playstation topcusu
atakpinar
atakpinar 13 gün önce
veeeee berabere kalmışız arkadaşlar evett :D
Minecraft Günlüğü
Minecraft Günlüğü 13 gün önce
Trend 33 ne alaka lan.
Muhammed Çelik
Muhammed Çelik 13 gün önce
Paulinho'nun gif'i yanlis. O Paulinho bu Paulinho degil :D
Enes Çakır • 20 yıl önce
Enes Çakır • 20 yıl önce 13 gün önce
Rize spor Galatasaray ahahhaahh
m ob
m ob 13 gün önce
FuT oynuyorum ben devamlı Terimin Rüyası diye bir takım kurdum😋 Fatih hocanın kabul olmayan rüyasını FUT'da canlandırıyorum😂
m ob
m ob 13 gün önce
Böyle bi kapışma devamlı yap abi kahkaha üstüne kahkaha attım
Emrah Sezer
Emrah Sezer 13 gün önce
UEFA ŞAMPİYONLAR LİGİ A GRUBU 3. MAÇ MONACO - GALATASARAY = 3 - 0 GOL : JÜRGEN KLİNSSMAN GOL DAKİKASI : 56 TARİH : 02.03.1994
Emrah Sezer
Emrah Sezer 13 gün önce
UEFA ŞAMPİYONLAR LİGİ A GRUBU 3. MAÇ MONACO - GALATASARAY = 3 - 0 GOL : JÜRGEN KLİNSSMAN GOL DAKİKASI : 56 TARİH : 02.03.1994
Emrah Sezer
Emrah Sezer 13 gün önce
UEFA ŞAMPİYONLAR LİGİ A GRUBU 3. MAÇ MONACO - GALATASARAY = 3 - 0 GOL : JÜRGEN KLİNSSMAN GOL DAKİKASI : 56 TARİH : 02.03.1994
Enes Yuvasen
Enes Yuvasen 13 gün önce
Efso kadro
Galatasaray SK
Galatasaray SK 13 gün önce
UEFA ŞAMPİYONLAR LİGİ A GRUBU 3.MAÇI GOL : JÜRGEN KLİNSMANN MONACO : 3 - GALATASARAY : 0 TARİH 02.03.1994 GOL DAKİKASI : 56
Galatasaray SK
Galatasaray SK 13 gün önce
UEFA ŞAMPİYONLAR LİGİ A GRUBU 3.MAÇI GOL : JÜRGEN KLİNSMANN MONACO : 3 - GALATASARAY : 0 TARİH 02.03.1994 GOL DAKİKASI : 56
Kaan Cevizözü
Kaan Cevizözü 13 gün önce
JÜRGEN KLİNSMAN MONACO 3-0 GALATASARAY 2 MART 1994 GOLÜN DAKİKASI: 56 (KAFA VURUŞU)
Rahim Kaldemir
Rahim Kaldemir 13 gün önce
Bu ne ya şampiyonlar liginde gruptan çıkamayan Arden şampiyonlar ligi rebuild de Boğaç la beraber kazandı
Ashnikko - Daisy
2:26
Ashnikko
görünümler 524 759
Real Madrid 2-0 Alavés - HIGHLIGHTS & GOALS - 7/10/20
6:02
beIN SPORTS USA
görünümler 281 177
ULTIMATE Mini Golf Challenge!! (Winner Gets $10,000)
18:53
Stephen Sharer
görünümler 121 307
ESPN Suspends Woj Without Pay!
4:25
Chris Smoove
görünümler 298 695