Sakatlanan Beşiktaşlı oyuncu Dorukhan Toköz, gözyaşlarıyla hastaneye kaldırıldı

  görünümler 103,650

Ajansspor

Ajansspor

4 aylar önce

Sakatlığı nedeniyle Gökhan Gönül'ün kadroda olmadığı Aytemiz Alanyaspor maçında sağ bekte görev yapan Dorukhan, sakatlanarak 73. dakikada yerini Douglas'a bıraktı.
Beşiktaş 2-0 Aytemiz Alanyaspor
Kanalımıza buradan abone olmayı unutmayın: bit.ly/2Qo7pso
» Ajansspor.com: bit.ly/2oZpjoT
» Twitter: bit.ly/2p2fqH0
» Facebook: bit.ly/2ObSwb5
» Instagram: bit.ly/2Qo63hi

burak yılmazdiabycaner erkinkarius

YORUMLAR
Ajansspor
Ajansspor 4 aylar önce
Abdullah Avcı'nın Aytemiz Alanyaspor maçı sonrasındaki basın toplantısı: 👉trwomen.com/id/video-Yd_atkFRka8.html
ayaz Yilmaz
ayaz Yilmaz Aylar önce
Allah yardımcısı olsun dorukhanın inşallah iyileşir
Kral adam
Kral adam Aylar önce
Durukan 😢😢😢😢
Rüzgar Demir
Rüzgar Demir Aylar önce
Ah abiii inşallah aynı şekilde dönersin
ben fasa fiso
ben fasa fiso 3 aylar önce
dorukhan güçlüdür en kısa sürede dönecek eminim
Ali Avcu
Ali Avcu 4 aylar önce
Ne olmuş
Acelya Alkan
Acelya Alkan 4 aylar önce
🌹🔥🔥
Emre Ateş
Emre Ateş 4 aylar önce
Rabbime emanet ol sağlık dilerim acının rengi olmaz Ankaragücü
SAADET NUR
SAADET NUR 4 aylar önce
İçim acıdı ya
Ahmet Reis
Ahmet Reis 4 aylar önce
Ulan Galatasaray ı Fenerbahçe simi var o bizim vatandaşımız geçmiş olsun
Unal Batur
Unal Batur 4 aylar önce
Allah şifa versin.
Buşra Çelikbaş
Buşra Çelikbaş 4 aylar önce
Ya içim yandı be,inşallah geri dönersin abi 🙏🏻
NAZLICAN ÇULHAOĞLU
NAZLICAN ÇULHAOĞLU 4 aylar önce
Geçmiş olsun Dorukan inşallah tez zamanda iyileşir sahalara geri dönersin hep arkandayız asla yalnız değilsin 🙏🙏
Göksu kizgin 1907
Göksu kizgin 1907 4 aylar önce
Dorukhan yaa 🙏 ❤️
Alparslan
Alparslan 4 aylar önce
Geçmiş olsun ..
seyhan altenbach
seyhan altenbach 4 aylar önce
Çook geçmiş olsun. Emre Akbaba'da ağlamıştım neredeyse.
Kerim Çetin
Kerim Çetin 4 aylar önce
Benim de geçenlerde ayağım kırıldı Allah kimseye yaşatmasın
Sagopa Ceza
Sagopa Ceza 4 aylar önce
Nazar ettiler çocuğu amk
SerD
SerD 4 aylar önce
ah dorukhan yaa, ah çocuk üzdün bizi..
Emrecan Öztürk
Emrecan Öztürk 4 aylar önce
İnşallah o çıkık yer etmez benimde başıma geldi bidaha çıkmaz dedim 2 kez daha çıktı Allah şifa versin dorukhana
Serhat Yiğit
Serhat Yiğit 4 aylar önce
Geçmiş olsun dorukhan
Tuğberk Çamdere
Tuğberk Çamdere 4 aylar önce
Bu adama Türk futbolunun ihtiyacı var.İnşallah en kısa zamanda mümkünse tramvasız bir şekilde iyileşir.Allah yardımcısı olsun.
Necip Öztürk
Necip Öztürk 4 aylar önce
genç adam umarım iyileşir
İlahi Diyarı
İlahi Diyarı 4 aylar önce
Geçmiş olsun inşallah en kisa zamanda dönersin😟😟
Eymen Tilki
Eymen Tilki 4 aylar önce
Acının rengi olmaz bir Trabzon spor taraftarı olarak çok geçmiş olsun inşallah çabuk iyileşirsin. 😔@dorukhantoköz dualarımız seninle... 🤲😔🤲
Kimliği Belirsiz Kişi
Kimliği Belirsiz Kişi 4 aylar önce
Amk neden kariyerinin başlangıcında olan futbolcular sakatlanır.
Ahmet Hakan
Ahmet Hakan 4 aylar önce
Bir Bursaspor lu olarak ne kadar Beşiktaş’la kavga etsekte çok üzüldüm çok iyi dürüst bir çoçuk GEÇMİŞ OLSUN
Abdullah Erdem
Abdullah Erdem 4 aylar önce
Allah acil şifalar versin inşşallah tez zaman iğleşir
Aslan Ali
Aslan Ali 4 aylar önce
valla bu sakatligin aynisi veli kavlakin kariyerini bitiridi yapacak birsey yok allah sifa versin
Tulay Arslan
Tulay Arslan 4 aylar önce
Dorukhan tokgöz Çok gecmiş olsun aci sifalar diliyorum
SAMMYTHEGOGO
SAMMYTHEGOGO 4 aylar önce
Fenerbahceli olarak kendisine acil sifalar dilerim. Gecmis olsun kardesim.......
Tarık Keskin
Tarık Keskin 4 aylar önce
biz ne futbolcular gördük ne sakatlıklar geçirdiler köpek gibidir bunlar bir bok olmaz
Ağırlığı Önemsenmeyen Makara
Ağırlığı Önemsenmeyen Makara 4 aylar önce
Benim nazarım evladım .Allah acil şifalar versin aminn
Yasin Can
Yasin Can 4 aylar önce
Kıkırdak kopması demek vida veya platin ile kıkırdak kemiğinin tekrardan yerine oturtması demek. Allah’ım inşallah öyle bir durum olmaz, Allah acil şifalar versin
SpeedGamer TR
SpeedGamer TR 4 aylar önce
Yazık oldu
kerem
kerem 4 aylar önce
Çok geçmiş olsun Allah şifa versin
HAKAN ABAKAY
HAKAN ABAKAY 4 aylar önce
Bir Galatasaraylı olarak Geçmiş olsun diyorum Umarım kariyerine eskisinden daha başarılı bir şekilde devam eder
Elif Yalçın
Elif Yalçın 4 aylar önce
Ah be çocuk içimizi yaktın 😔🦅
Who ayem
Who ayem 4 aylar önce
All işte!!! Felak nas okumadan sahaya çıkarsan böyle olur!! Senin gibi başarılı futbolcuya nazar degmeyecek de kime değecek!! Sakatlanma anında ben kasıtlı bi hareket göremedim daha sert çarpmalar oluyor bu sahada ama seninkinde gözle görülür bi sertlik yoktu!! Nazardan yediler seni balam! Bol bol dua oku! Felak nas besmele bunlar önemli şeyler! Sahalara çabuk dön! Seviliyorsun çok!
Kılıç Balığı
Kılıç Balığı 4 aylar önce
Geçmiş olsun Allah acil şifa versin
Bogdanovic 1907
Bogdanovic 1907 4 aylar önce
maçta sakatlandığı anın pozisyonunu izlerken içim cız etti resmen 😐 geçmiş olsun..
Hüseyin Demir
Hüseyin Demir 4 aylar önce
Bir Fenerbahçe’li olarak çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Umarım sahalara geri döner.
Ay xan
Ay xan 4 aylar önce
gecmis olsun ((( stadiniza sokiyim (ot örtüyüne yani) biliniyordu zaten birisinin canı yanıcak benim sag dizimde böyle oldu kapagın altındaki kıkırdagı kurtardılar iyi olur kurtaramadılar revan at gibi atar bacağını koşarken
Recep Akbıyık
Recep Akbıyık 4 aylar önce
Geçmiş olsun kardeşim Allah acil şifalar versin
EREN YILIK
EREN YILIK 4 aylar önce
Bir Fenerbahçeli olarak çok üzüldüm. İnşallah bu sahalara geri dönersin Dorukhan Toköz...
Beşiktaşlı Birisi
Beşiktaşlı Birisi 4 aylar önce
Dorukhan Kardeşimize Rabbim acil sifalar versin Amin
Okan Gök
Okan Gök 4 aylar önce
Ben maçı izleyemedim noldu
Enes Bozan
Enes Bozan 4 aylar önce
Dizi döndü 5-6 ay oynayamayacak kendine iyi bakmazsa bidaha dönemez
Vll. Murat
Vll. Murat 4 aylar önce
Allah şifa versin aslanım iyi olursun inşallah
İBRAHİM BEDLEK MONTAJ
İBRAHİM BEDLEK MONTAJ 4 aylar önce
Geçmiş olsun
Yavuz Gökkaya
Yavuz Gökkaya 4 aylar önce
Bir fenerbahçeli olarak Geçmiş olsun inşallah yakın zamanda saglara döner
Fatmanur Aksoy
Fatmanur Aksoy 4 aylar önce
Ah be kartalım 🦅
Esra E
Esra E 4 aylar önce
Geçmiş olsun çok üzüldüm 🙏🏻💙💛
Cengiz Turan
Cengiz Turan 4 aylar önce
Geçmiş olsun. Çabuk döner umarım Türk futbolunu böyle sporculara ıhtiyacı var.
Bordi Mavi
Bordi Mavi 4 aylar önce
Gecmis olsun insallah en Kisa zamanda sahalara döner
Serkan Topaloğlu
Serkan Topaloğlu 4 aylar önce
Yavrum Allah yardımcın olsun çok üzüldük ikelimeler yetmez ki üzüntümüz anlatalım.
fatma gül
fatma gül 4 aylar önce
Ya çok üzüldüm ya off çok seviyorum dorukhannnn canım ya inşallah tez zamanda iylesirsin canimm😭😭😞
Özgür Özgür
Özgür Özgür 4 aylar önce
Çok üzüldüm Geçmis olsun kardes 😢
Mehmet Apaydin
Mehmet Apaydin 4 aylar önce
Degerli kardesim Dorukhan, A Milli Takim'da seni izlemekten cok mutlu oluyorum. Nazar degdi canim benim, insallah sag salim cok daha guclu sekilde doneceksin sahalara. Sen ve senin jenerasyonun bizim gozumuzun nuru. Sadece sen degil bizler de cok uzulduk ama inaniyorum ve dua ediyorum daha guclu sekilde sahada olman icin..m
Ece Çimen
Ece Çimen 4 aylar önce
inşallah kariyeri bitmez de devam eder
TR々 DEAMON
TR々 DEAMON 4 aylar önce
Sezonu kapatı
İzmirli Umurcan
İzmirli Umurcan 4 aylar önce
geçmişte aynısı ali gültikenin başınada geldi ama iyileşip kariyerini kurtardı kendine iyi bakarsa eskisinden daha iyi olur
Cigga
Cigga 4 aylar önce
4 ay sonra devam edecek
Erdem Dinç
Erdem Dinç 4 aylar önce
En yakın zamanda iyilesirsin insallah
KARA KARTAL
KARA KARTAL 4 aylar önce
Canım kardeşim benim.İNŞALLAH tez zamanda iyileşirsin. Dualarımız seninle. Daha sağlam döneceksin ALLAHın izniyle.sakın üzülme 😟😟😟😓
Ceyhun Dinckan
Ceyhun Dinckan 4 aylar önce
Ben maximum 1 ay diyorum
Who ayem
Who ayem 4 aylar önce
@Başar Parlak :'((
Anti Gerici Başkan
Anti Gerici Başkan 4 aylar önce
9 ay en az
MIHLA SALİH
MIHLA SALİH 4 aylar önce
Benim femur kemigi kırılmıştı 7 ay yatmıştım
Başar Parlak
Başar Parlak 4 aylar önce
En az 1 yılı kafadan çıkart.Eğer şanslıysa kariyerine devam eder.
Doruk Dikmen
Doruk Dikmen 4 aylar önce
Sakatlandığı an dizini okşarken gördüm çok üzüdüm buna üzülenler +1 dorukhan'ın Allah yardımcısı olsun
Vll. Murat
Vll. Murat 4 aylar önce
@Doruk Dikmen diyorumki LAN burdan bile prim pesindesin ibne
THE MOON
THE MOON 4 aylar önce
@Sarıların Sülo katiliyom kardeşim mal bunlar
Doruk Dikmen
Doruk Dikmen 4 aylar önce
@Vll. Murat ne diyon lan
Vll. Murat
Vll. Murat 4 aylar önce
Bitmediniz amk un primcileri
Sarıların Sülo
Sarıların Sülo 4 aylar önce
Doruk Dikmen lan orospucocu bari adamın sakatlığı üzerinden prim yapma
pro 2009
pro 2009 4 aylar önce
Geçmiş olsum Dorukhan Toköz😥😥
THE MOON
THE MOON 4 aylar önce
Tokoz tokgöz degil
Beşi Bir Yerde
Beşi Bir Yerde 4 aylar önce
Bir Galatasaray lı olarak Allah yardımcın olsun dorukhan ben de sakatlandım elim çatladı yıllardır dönemedim sen dönersin inşallah
Serhat Yiğit
Serhat Yiğit 4 aylar önce
Geçmiş olsun
bengi luna
bengi luna 4 aylar önce
Bügün fenerli bir tanıdıgım sakatlanmasına sevindi ya dalmamak için kendimi zor tuttum
Sekooo Meekkoo
Sekooo Meekkoo 4 aylar önce
Premier lige mi
god are you
god are you 4 aylar önce
@Beşi Bir Yerde kötü ya benimde kolum kırıldı üstüne oturdum bildigin düştüm bileğin tam arkası çok şükür amelyatsız kaynadı resimdeki gibi oldu resimag.com/p1/8c796abb441.jpeg Şuan oynuyorum bende ama eskisi gibi sert degilim korkak oynuyorum malesef
Beşi Bir Yerde
Beşi Bir Yerde 4 aylar önce
@god are you kaleciydim elim çatladı sonra doktorlar yanlış tedavi etti. Üstüne 3 kez daha çatladı aynı yerden sonra ödem oluşmuş geçtiğimiz ay fizik tedavi oldum yıllar sonra döndüm yaşım 21 ama hala umudum var
Rabia Gökçe
Rabia Gökçe 4 aylar önce
Kıyamam yaa😥
Rabia Gökçe
Rabia Gökçe 4 aylar önce
@mesut ertemAminn
mesut ertem
mesut ertem 4 aylar önce
Acinin Rengi Olmaz Allah Sifa Versin
Burak Yılmaz'ın takla atma anı!
1:38
Show Ana Haber
görünümler 319 743
Süper Lig'in Gol Kralları | 2012-13 | Burak Yılmaz
13:21
beIN SPORTS Türkiye
görünümler 348 089
Bad Bunny Reveals Cover Art, Release Date and Meaning of YHLQMDLG
4:23
The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
görünümler 555 559
Süper Lig'in Gol Kralları | 2011-12 | Burak Yılmaz
18:19
beIN SPORTS Türkiye
görünümler 155 608
Burak Yılmaz, otobüs şoförü ile böyle kavga etti
2:08
Ece Erken, Burak Yılmaz'la bir saat boyunca ne konuştu?
18:35
Söylemezsem Olmaz
görünümler 15 110
Burak Yilmaz 2018/2019 Goal/Skills! Welcome To Lecce!!
3:16
ULTRAS LECCE 1908
görünümler 7 745
Burak Yılmaz otobüs şoförü ile kavga etti!
2:22
Show Ana Haber
görünümler 745 596
Burak Yılmaz-Can Bedenden Çıkmayınca
3:56
Mustafa Korkmaz
görünümler 226 744
🎙 Burak Yılmaz'ın Maç Sonu Açıklamaları
1:59
Beşiktaş JK
görünümler 31 297
BURAK YILMAZ GOLLERİ #
4:37
Trabzon Spor Haber
görünümler 33 004
Burak Yılmaz isyan etti
5:09
TRT SPOR
görünümler 28 929
1V1 King Cid vs FlightReacts BASKETBALL GAME!
12:52
Was James Harden out of bounds with his criticism of Giannis? Skip analyzes
8:01
The Best NBA Starting 5 From Every Position
10:14
Austin Sweatt
görünümler 122 547
1vs1 Basketball Challenges w/ NBA Rookie Ja Morant!
17:04
WORLD'S MOST EPIC DUNK CONTEST!
10:01
Dobre Brothers
görünümler 798 523