SON DURAN KAZANIR ?!

  görünümler 3,732,826

Enes Batur

Enes Batur

16 gün önce

Ben Enes Batur , Son Duran Kazanır ? Bütün herkes koşu bandında hız yükselterek koşuyor, pes eden kaybediyor. ödülü kim kazandı ? Sona kalan kazanır serimizde yeni bölüm daireden son çıkan kazanır gibi sona kalan kazanır , güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.
Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
NOODLE İLE TAMİR YAPMAK GERÇEK Mİ? #ManyakDeney : trwomen.com/id/video-b8dut_NqUPw.html
Sosyal Medya:
İnstagram ► instagram.com/enesbatur
Twitter ► goo.gl/uHUUEF
İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com
Merhaba Ben Enes Batur , TRwomen Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !
İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

birgüngeçirmekenes

YORUMLAR
vuqar Malikrzayev
vuqar Malikrzayev 9 saatler önce
Anne babasını seven 1like
kağankalar xD
kağankalar xD 15 saatler önce
*Enes neden yorumları piremium yaptın 🤨😑*
zeus baba
zeus baba 15 saatler önce
*Aynen neden son yorumlarında premium üyelik istiyor yorumları falan göremiyoruz 😒!*
Ramal Kazımov
Ramal Kazımov 16 saatler önce
mc yarali 😂
GAME CİTY
GAME CİTY 16 saatler önce
Merhaba arkadaşlar kanalımda en güncel oyun videoları olacaktır yapman gereken kanala abone olup bildirimleri açmak
Arda Yelkovan
Arda Yelkovan 18 saatler önce
mami çok iyi qweqewdq
Efe Ötebay
Efe Ötebay 18 saatler önce
COK GUZE ENES ABI
Lord Bey
Lord Bey 19 saatler önce
discord.gg/jxA6RK
Lord Bey
Lord Bey 19 saatler önce
discord.gg/jxA6RK
Lord Bey
Lord Bey 19 saatler önce
www.nimo.tv/live/5362053454
Lord Bey
Lord Bey 19 saatler önce
www.nimo.tv/live/5362053454
Nejdet Birol
Nejdet Birol 20 saatler önce
Bu kadar yakışıklı olmak zorundamisin
Nurten Aksu
Nurten Aksu 20 saatler önce
1 günlüğüne 2 video at
Abdulkerim Tuğrul
Abdulkerim Tuğrul 21 saatler önce
Hani yeni video bugün cuma
Ali MOD
Ali MOD 21 saatler önce
אתה מטורף!
Cosqun Oyunda
Cosqun Oyunda 22 saatler önce
Enes abi pubg cek ya oyun videosu at artik
Mehmet Yagcı
Mehmet Yagcı 23 saatler önce
Ya murat abim çok gülüyorum bütün layıklar senin için abim
cenk emekli
cenk emekli Gün önce
Videoda bazen korkunç şeyler gösteriyosun
Teen Wolf
Teen Wolf Gün önce
ÇILGIN ÇOCUĞA NE OLDUU!!!!!!
Atari Ege
Atari Ege Gün önce
Abonede Olabilirsiniz
sihir dünyası havin
sihir dünyası havin Gün önce
Ama olmucam
Atari Ege
Atari Ege Gün önce
Kanalıma Göz Atar Mısınız Güzel Videolar Yayınlıyorum
gamers dark
gamers dark Gün önce
İrme kovulma şakası yap diyenler amınıza koyAm sizin yüzünüzden youmları kapadı
RED EYE
RED EYE 21 saatler önce
@gamers dark ok
gamers dark
gamers dark 21 saatler önce
@RED EYE hayır bak son 3 videodur yorumlar kapanmış
RED EYE
RED EYE 22 saatler önce
NERDEN biliyon yorumların kapandını açıkladılarmı ?
Leader Gamer
Leader Gamer Gün önce
LAN BOGIŞLIYOZ DİONUZDA AYIP OLMASIN DİE DİONUZ BAGIŞLARKENDE ÇEKĞİN
MOBİLE OYUNLAR
MOBİLE OYUNLAR Gün önce
27Bin dislike kim attı yani neden atıyorsunuz??
Abdulkerim Tuğrul
Abdulkerim Tuğrul 21 saatler önce
Ben attım
JesterGaming TR
JesterGaming TR Gün önce
MrBeastin içeriğini çqlma
yasemin yılmaz
yasemin yılmaz Gün önce
Abi ben 2 hafta önce bir adaya gittik (teyzemle arkadaşlarıyla) adada tam 20 kilometre yürüdük Abi ben doğruyu söylüyorum yemin ederim
Muhammet Emin Dağ
Muhammet Emin Dağ Gün önce
Çocuklar bana whatsapdan mesaj atsın 05362335280
Öykü Kurdoğlu
Öykü Kurdoğlu Gün önce
Ya kafa at
Yiğit Hezer
Yiğit Hezer Gün önce
Senin hastaneye ziyarete gittiğin ADNAN TAŞKIRAN hayatını kaybetmiş.Onun için bir video hazırlamalısın bence...
Revan Quluzade
Revan Quluzade Gün önce
RÜZGAR YARGIC kanala abone olurmusunuz LUTTTFFEENNNN😢😢😢
Poppy Harlow
Poppy Harlow Gün önce
look up MrBeast
UsTa
UsTa Gün önce
Gece ve Cesur anısına vidio çek
FIRAT KORKMAZ
FIRAT KORKMAZ Gün önce
Enes abi büyük hayranıyım senin bedava iphone x smax gönderrimisin göndermyeceğini biliyorum ama şanşımı denemekadar istedim çok ihityakın var bir telefona maddi durumum var ama alamıyorum sen bana bir iyilik yapsanda bir iPhone xsmax hediye gönderrimisin.
FIRAT KORKMAZ
FIRAT KORKMAZ Gün önce
@Ugur Emre maaddi durumum var kardeßim
Ugur Emre
Ugur Emre Gün önce
Daha uygun fiyatli telefonlar var
Ugur Emre
Ugur Emre Gün önce
Len maddi dutumun iyi degil sen iphone xs max niye istiyon. Yaşın gelince ailen alir.
RapçiTV
RapçiTV Gün önce
10M oldun johnny sinsi çağırda saç ektir
Muhsin Özdemir
Muhsin Özdemir Gün önce
Arkadaşlar bilen varsa bana söyleyebilir enes batur un videolarına neden yorum yok
IFBlock YT
IFBlock YT Gün önce
Cok kötü video sg
Semra Ünal
Semra Ünal Gün önce
İrem ama bu kadar çok sayıda su olmazzzzzzz
HİKMƏT QULİYEV
HİKMƏT QULİYEV Gün önce
Хорошо 🖒🤘
HİKMƏT QULİYEV
HİKMƏT QULİYEV 20 saatler önce
@sihir dünyası havin лошад
sihir dünyası havin
sihir dünyası havin Gün önce
Sen ne diyon lan putin
ömer eymen Koçak
ömer eymen Koçak Gün önce
mc yaralıya hep haksızlık yapılıyo
FURKAN SEMERCİOĞLU
FURKAN SEMERCİOĞLU Gün önce
YAŞLI ADAMA NEDEN SU SIKIYONNNNNNN
Aras Turgut
Aras Turgut Gün önce
Birkaç sene önce GTA 5 videoları çekerdin şimdi ne kadar değşmisin
Göktuğ Danişman
Göktuğ Danişman Gün önce
Turgut enes in boku 😂😂😂
GENÇ FİKİRLER
GENÇ FİKİRLER Gün önce
m.trwomen.com/id/video-CcjRjv-W5co.html Videoya yorum atana 2 hesaptan abone olurum.
DEADPOOL
DEADPOOL Gün önce
tytyt
TEKNOGRAM
TEKNOGRAM Gün önce
trwomen.com/id/video-03D9JdsGXKM.html
Elif CAN
Elif CAN 2 gün önce
Enes batur seni çoooooooooook seviyorum ve seni ANKARA ya bekliyorumjfjfjkfkffjfıjfjfırjjr
Kalimeroo!
Kalimeroo! 2 gün önce
ne mrbeast askiymis arkadas
{Ateş }
{Ateş } 2 gün önce
Mr.Beast in kanalindaki videodan kopyalamişsin👍👍👍👍
JUST FARE
JUST FARE 2 gün önce
o değilde evlilik şakasına gül gül öldüm aq
Ozlem İnce
Ozlem İnce 2 gün önce
Amca aşırı komik ya😂😂
T4buT
T4buT 2 gün önce
şu mc yaralıyı çok seviyom hep ondanım❤️
Sema Kökmen
Sema Kökmen 2 gün önce
Videoya kafa atarak girer misin 😐
FATİH FERHAT ÇETİNKAYA
FATİH FERHAT ÇETİNKAYA 2 gün önce
Enes batur Meryem can Muhammed
Altay Çaylı
Altay Çaylı 2 gün önce
Biz kameraya kafa atan enes baturu özledik abi biz eski seni istiyoruz +1
elcin baba pro
elcin baba pro 2 gün önce
Oruspu amcası hep bir bikere bikerede Enes kazansın amk
Deniz İpek
Deniz İpek 2 gün önce
ENES ABI IREM ABLAYA KOVULDUN SAKASI YAP +1 leyin gorsun
Phenomenalone
Phenomenalone 2 gün önce
MR beast in türk hali
KÜCÜK ADAMLAR
KÜCÜK ADAMLAR 2 gün önce
,Enes Baur kos amcna salak oldunu
Arda Polad
Arda Polad 2 gün önce
Yorumlar yeni videolarda neden yok
YUSUF ARAS
YUSUF ARAS Gün önce
Sadece bende oluyo sanıyordum
Emin Htp
Emin Htp 2 gün önce
bendede 0 gözüküyor
hamza paşa
hamza paşa 2 gün önce
Hileci hakem
Berkant Taşkın
Berkant Taşkın 2 gün önce
7:26 🤣🤣🤣😂😂😂😂
Derya Özmen
Derya Özmen 2 gün önce
Merhaba 2019'da izleyen bar mı?
Derya Özmen
Derya Özmen 2 gün önce
Ay *BAŞIMIN CEZASI* ben sadece sordum
Berkay Kurtuluş
Berkay Kurtuluş 2 gün önce
Yok biz gelecekten geliyorux
Bedirhan BİLMEZ
Bedirhan BİLMEZ 2 gün önce
veletler buradami Enes başkan veletler TRwomen imparatorluğu
Oyun Kurtu
Oyun Kurtu 2 gün önce
Nedan enasin videolari na yorum yok
Sibel Kocak
Sibel Kocak 2 gün önce
Okula git .
FF OGUZ ASLAN TÜRKİYE
FF OGUZ ASLAN TÜRKİYE 2 gün önce
Beyler enes batur un video ları nda niye yorum yok
Sibel Kocak
Sibel Kocak 2 gün önce
@Alptekin Sezer atmıştır
Alptekin Sezer
Alptekin Sezer 2 gün önce
*Oha enes batur son videoma yorum attı **trwomen.com/id/video-Rt21JBqV15o.html*
Zeynep nur Kaplan
Zeynep nur Kaplan 2 gün önce
Aferin enes valla seviyom seni
Yiğit Ahmet Aybey
Yiğit Ahmet Aybey 2 gün önce
1-uyan 2-okula git 3-bir kızla tanış 4-onu öp GERÇEKTE OLAN 2-3-4-1
Şipidik şipidik Akyol
Şipidik şipidik Akyol Gün önce
Hayır doğrusu 3-4-1-2
tugrul akpolat
tugrul akpolat Gün önce
😂😂😂😂😂
Ершад Нуриев
Ершад Нуриев 2 gün önce
Enes baturu sevenler like atsin sevmeyenler yorum yazsin
Ершад Нуриев
Ершад Нуриев 2 gün önce
Enes batur son vidyolarinin diyer kisilerin bir bir lerinin yorumunu gormesini kapat mis
Ершад Нуриев
Ершад Нуриев 2 gün önce
@CLASH GİLLER- CLASH AİLESİ saol cevab verdiyin icin
CLASH GİLLER- CLASH AİLESİ
CLASH GİLLER- CLASH AİLESİ 2 gün önce
Kapatmamis instagramdan da aciklama yapti dedi ben yorumlari kapatmiyorum youtube sebebsiz yere kapatiyor hic kimsenin yorumu gozukmuyor
OYUN AĞACI YTB
OYUN AĞACI YTB 2 gün önce
Bir gunlugun eski enes ol
ROSE UN MELEĞİ
ROSE UN MELEĞİ 2 gün önce
Yorumlar gozukmuyo mk
Berkay Kurtuluş
Berkay Kurtuluş 2 gün önce
Ne guzel
Trying IMPOSSIBLE BURGER & BEST Knife Cut NOODLES!
17:36
Reacting to the FUNNIEST Animations !
9:19
AzzyLand
görünümler 3 734 032
Love Island - Episode 2 (FULL)
43:25
Love Island USA
görünümler 608 428
We are storming Area51
12:56
PewDiePie
görünümler 10 125 591
Toy Story 4 Benson Dummy Turned ME Into A Dummy!
6:21
Babyteeth More
görünümler 693 354
It Follows (2014) KILL COUNT
19:24
Dead Meat
görünümler 1 550 078
SML Movie: Bowser Junior's Big Vacation!
18:27
superbowserlogan
görünümler 3 343 634
SPYING On My WIFE In PUBLIC! **CAUGHT HER** | The Royalty Family
26:00
The Walking Dead Season 10 Comic-Con Trailer
4:09
The Walking Dead
görünümler 684 308
50th Anniversary of the Moon Landing
4:38
googledoodles
görünümler 0