#SUSAMAM

  görünümler 40,046,256

Şanışer

Şanışer

4 aylar önce

#Susamam - Şanışer ft. Fuat, Ados, Hayki, Server Uraz, Beta, Tahribad-ı İsyan, Sokrat St, Ozbi, Deniz Tekin, Sehabe, Yeis Sensura, Aspova, Defkhan, Aga B, Mirac, Mert Şenel, Kamufle
Spotify: spoti.fi/2kmQN9p
Diğer Platformlar: dinl.ee/susamam
Klip Yönetmeni: Sarp Palaur
Altyapı: Murat Acar
Mix&Mastering: Kadim Tekin
Seslendirme: Çiğdem İkiz
Kapak İllüstrasyon: Aytaç Öztürk
İngilizce Altyazı: Altyazar
Sidar Yıldırım, Ali Emre Öz, Arda Can (Dijital Dağıtım), Sadık Hazırcı, Yiğit Kalkavan, Berrak Eşbeoğlu, Kaan Yıldırım ve Baret Film'e katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

şanışersusamamfuatados

YORUMLAR
CompiNNN
CompiNNN 16 dakika önce
Adamlar Dünyanın Kotu yanlarını anlatı [ FETÖCÜ DENDI ] ÜLKE BUKADAR CAHİL MAL AMK
ZZYkont
ZZYkont 19 dakika önce
İnsanların duyarı üzerinden prim
Qydra senna
Qydra senna 31 dakika önce
Tek kelime = MÜKEMELL
Ümmü Han
Ümmü Han 59 dakika önce
dislike basanlar kodamanlar ve millet vekilleri.
Ümmü Han
Ümmü Han Saatler önce
intihar edecek olsam intihar bölümüne kadar kendi derdimi unuturdum.
Yeza Işık
Yeza Işık Saatler önce
Ben sizi tebrik ediyorum gereksiz rapler yerine böyle farkındalık yaratacak rapler yapmak süper
GRDL1903
GRDL1903 Saatler önce
Bu kusursuz eseri bile ülkenin yarısı dinlemiş ✌
Ege Biler
Ege Biler Saatler önce
Tekrar tekrar dinliyorum ve ülkenin başına bir problem geldiğinde aklıma hep bu şarkı geliyor
Barış Kartal
Barış Kartal Saatler önce
Anlamıyorum bu reynmen in şarkısı 200 milyon izleniyo ve hiç birşey anlatmiyo bu adamlar yapiyo Türkiye'nin pisliğini anlatiyo 40 milyon izleniyo
Mertcan Turan 6⃣
Mertcan Turan 6⃣ Saatler önce
Hâlâ dinliyoruz bi umutla
saygılı insan46
saygılı insan46 Saatler önce
63 milyon izlenmede uyandırın 1/25/2020 Bügün Elazığ da deprem oldu, İstanbul'da da olcak Allah'ım sen bize yardım et demekle bu iş olmaz.
Aylin Saglam
Aylin Saglam 2 saatler önce
Hayvan hakarı ❤💔😔
Aylin Saglam
Aylin Saglam 2 saatler önce
8:29'da çok üzülüyorum ya. Anne ölme diyor ya.
Özgül Bozdağ
Özgül Bozdağ 2 saatler önce
Avusturalya yanıyor ,Çinde büyük bir salgın yayılıyor ve sık sık depremler oluypr sizce bu olanlar bağlantılı mı ?
İSMAİL ALTUN HD
İSMAİL ALTUN HD 3 saatler önce
No.1 neden yok ayıp!
Kerem Acar
Kerem Acar 3 saatler önce
Normalde klibini izlemem spotify dan dinlerim şimdi klibi açtım önümde sözler yazılı bir şekilde durunca her seferinde yeni bi anlam keşfediyom :D
MR BODUR
MR BODUR 3 saatler önce
54k dislike orası indirme butonu değil (ben hala buradayım ya siz ?)
Ari Ulas
Ari Ulas 3 saatler önce
Şimdi 19 trilyon kere izledim
çocuk istermisin limon adam
çocuk istermisin limon adam 4 saatler önce
Ela gibi bi şarkı 200M den fazla dinlenirken bu şarkının 40M izlenmesi çok acı (Üzücü ama maalesef tarihte genellikle doğruyu söyleyenlerin kıymeti öldükten Sonra anlaşılır)
-posion bird-
-posion bird- 4 saatler önce
şarkıyı unutturmayalım paylaşmaya devam edelim
Yade Kocar
Yade Kocar 8 saatler önce
Her dinlediğimde içim kıpır kıpır oluyo neden bilmiyorum.Gözümden yaş geliyor🤧
Yade Kocar
Yade Kocar 8 saatler önce
54 bin dislike ne ya?? Ne yani şiddet yok diye mi? Yoksa cinsellik yok diye mi? Yada çıplak kızlar yok diye mi? 54 bin insan cidden anlamıyorum sizi...
Yade Kocar
Yade Kocar 8 saatler önce
Rap demek ona buna sövmek küfür etmek değildir.Rap budur işte.Haklı şeylere küfür ediyor boşuna değil.Ben mesela küfürlü şarkıları hiç sevmem ama Şanışer haklı konularda küfür ediyor o yüzden rap dinlersem hep Şanışer dinliyorum ♥️
Hey
Hey 9 saatler önce
Şarkının en kötü yeri:
Ege Blc
Ege Blc 12 saatler önce
40Milyon izlenme almış be görünce duygulaniyorum
Nazım Çakmak
Nazım Çakmak 11 saatler önce
*Milyon
[Ark]UTY Meen
[Ark]UTY Meen 12 saatler önce
Sabahdan beri ben dinliyip duruyorum sizde hala dinliyosan Türkiye hala aynıdır
Beyza İnan
Beyza İnan 13 saatler önce
en güzeli kadın hakları diğerleride güzel ama en çok kadın hakları
Enes Uyanık
Enes Uyanık 13 saatler önce
Şarkıyı beğenmeyenler gerçeklere inanmak istemeyenler herhalde bi kusur göremedim çünkü
Miri Difai
Miri Difai 13 saatler önce
40m izlemme ve bu Rapin ne amaçla olduğunu neden bahseddiyini bilenler yarisi bile diyil
Ilgın Beril Yurt
Ilgın Beril Yurt 13 saatler önce
Dinliyoruz ama... Yapıyor muyuz? Hanginiz bıraktınız o içtiğiniz pislikleri. Hangimiz yardım ettik ki dünyanın yarısının yandığını bile bile? Peki ya hangimiz sokak hayvanlarının yanına gidip suyunu mamasını verdik? Dinliyoruz ama uyguluyor muyuz? Hadi artık. Dinlemekle olmuyor. Şimdi kalkın o oturduğunuz yerden ve bir şeyler yapın. Yapmazsak ülkeyi bu hale getirenlerden ne farkımız kalır? Hadi harekete geçelim artık. Hadi.
Eyup Ensar
Eyup Ensar 13 saatler önce
yos öz
yos öz 14 saatler önce
*Dünya nüfusu arttıkça, insanlık azalıyor* #SUSAMAM
Hugo
Hugo 14 saatler önce
EFSANE .
melisq06 aytekin
melisq06 aytekin 15 saatler önce
öğretmen atamasının son 10 yıl TC'NİN ağzından: Hadi suriyeli öğretmenleri atayalım! oysa 10 senedir atama bekleyen öğretmenler, torpile izin verelim.... 2 bina önümde oturan bir 41 yaşındaki matematik hocam 11 yıldır atama beklediğini söylerdi bana ve ne yapar kendini asarak intihar eder Özür dilerim hocam:(
Bilge Ars
Bilge Ars 15 saatler önce
54 bin diss like ? NİYE !?!!?
Rumeysa Özdemir
Rumeysa Özdemir 16 saatler önce
Muhammed Emin Bayındır
Muhammed Emin Bayındır 16 saatler önce
dislike atanlar elindeki aleti ters tutuyorlar
Dilan Baydemir
Dilan Baydemir 16 saatler önce
""Biz,paçası pis de eli temiz bir nesiliz""
crazy boy
crazy boy 15 saatler önce
Aynen
Eray Topuzlar
Eray Topuzlar 16 saatler önce
'' AYDIN BEYİNLERİ BEKLİYOR KARANLIK GELECEK...''
Yalçın Arslan
Yalçın Arslan 16 saatler önce
Rota -kukla şarkısında aynı şeyleri anlatıyordu
Berfin Demir
Berfin Demir 17 saatler önce
Peki 14 dakikalık şarkıyı indirmem değişmesini istiyoruz
Aras Ün3k
Aras Ün3k 17 saatler önce
Olm reynmenin şarkılarını 200 m yapip bunh 40 da birakionuz aq
Nejat Ulusal
Nejat Ulusal 17 saatler önce
Abi faşizm Hitler ve Şu İtalyan lider ölünce bitti Neden şarkıya koydun
Nejat Ulusal
Nejat Ulusal 3 saatler önce
Aslinda haklısın. Yapmaları mantıklı olmuş
Mussolinin_ Yan_çarı
Mussolinin_ Yan_çarı 17 saatler önce
Günümüzde hayla neo-nazi idolojisini benimseyenler var
Nejat Ulusal
Nejat Ulusal 17 saatler önce
Ama o bölüm çok iyş
Alperen Ceylan
Alperen Ceylan 17 saatler önce
Türkler beğensin
Hamza Yı9
Hamza Yı9 18 saatler önce
Ve hala izliyorum, dinliyorum artık bişeyler değişsin biz düzeltmeye çalışıyoruz daha da bozuluyor nesir bu yaa
Çâla
Çâla 18 saatler önce
Ne acı 2gün konuşuldu tekrar unutuldu
Hamza Yı9
Hamza Yı9 18 saatler önce
Şimdi bunu dinlemek yasak neden doğrular zor tabi ya
eymen aga
eymen aga 18 saatler önce
ŞU DÜNYADAKİLER YAV''KLIK YAPMASA ŞU HAYVANLARA TACİZ ETMEK YERİNE EVINE ALIP ISITSA MAMA VERSE OLMUYORMU HİÇ ZOR DEĞİL BUNU YAPANLAR VE HAYVAN DOSTU OLANLAR İNŞAALLAH CENNETE GİDER AMİN
Tek Oyuncu
Tek Oyuncu 19 saatler önce
İnşallah 100M izlenir
BÖH TEAM
BÖH TEAM 19 saatler önce
Ben yaşamak istiyorumu oraya eklediler tüyler diken diken
Troll Fikir
Troll Fikir 19 saatler önce
En güzel yerler 0:00 - 14:54 arası
yo di
yo di 19 saatler önce
Bu pisligin cogalmasini isdemiyorsaniz şeriati benimseyin! Bukadar basit hirsizin elinin kesildigini glren insan hirsizliga cesaret edemez anladinizmi anlayin artik
yo di
yo di 19 saatler önce
Bu şarki karisiklik olusdurur aman dikkat hangi oyunun oesindesiniz bilmiyorum ama yeni bi oyun pesinde oldugunuz belli
Mussolinin_ Yan_çarı
Mussolinin_ Yan_çarı 17 saatler önce
He amk sırf hükümeti eleştirdiler diye bir oyun peşindeler
gokturks empire turkish army
gokturks empire turkish army 19 saatler önce
Çoğu konularda haklı ve doğru söylüyosunuz şu iki mevzu dışında hepsi doğru pkk lılar çocukları katletti sustunuz askerler şehit oldu sustunuz polisler bombalı saldıralara gitti kimvurdulara niye sustunuz şerefsizler hiç kimse polise askere onun bunun askeri muhamelesi çekemez diğer konulara dikkat çekerek bu olayı pembeleştiremezsiniz onların sayesine oturuyonuz yerinizde şerefszilere bak
Mussolinin_ Yan_çarı
Mussolinin_ Yan_çarı 17 saatler önce
Şanışer'in 321GO daki reportajını dinle anlarsı
CEM KARACA
CEM KARACA 19 saatler önce
arada bir like atın da bildirim geldikçe gelip dinliyim
saygılı insan46
saygılı insan46 2 saatler önce
Dinle
Büşra Köse
Büşra Köse 20 saatler önce
Buralardayız 2020
limon kafa
limon kafa 20 saatler önce
Bence bu Türkiye'yi hatırlatan bir ÖZET
Toygar Uçar
Toygar Uçar 20 saatler önce
Şarkıya atılan 54bin Disslike????
tuğçe kayik
tuğçe kayik 20 saatler önce
'^' IŞIKLARI YAKIN ÇÜNKÜ ZAFER YAKIN '^'
Toygar Uçar
Toygar Uçar 20 saatler önce
tuğçe kayik
tuğçe kayik 20 saatler önce
''SUSTUKÇA SIRA SANA GELECEK'' #SUSAMAM
Abdullah Soykök
Abdullah Soykök 20 saatler önce
Bunu like için veya diğer şeyler için yapmıyorum . Sadece susamam diye twit atıp olmuyor Kendi hayatımıza yansıtıp, unutmayıp, Utanıp, empati yapıp yaşamalı geleceğini nesillerini yaşatan bir insan
tuğçe kayik
tuğçe kayik 20 saatler önce
'' AYDIN BEYİNLERİ BEKLİYOR KARANLIK GELECEK.''
tuğçe kayik
tuğçe kayik 20 saatler önce
* ADALET SÖZDE MÜLKÜN TEMELİ* hangi tarafa doğru gülücektim unuttum .
tuğçe kayik
tuğçe kayik 21 saatler önce
*büyük ahlaksızlar için büyük aptallar lazım.* tıpkı şuan ülkemizde olduğu gibi...
Burak Gelir
Burak Gelir 21 saatler önce
Yerden alınan kitapların hepsi neden ateist ve kafir kitabı.. Bunlar tesadüf mü yoksa...
Mussolinin_ Yan_çarı
Mussolinin_ Yan_çarı 17 saatler önce
Ne bekliyosun yerden kuran'ımı alsınlar
V For Vendetta
V For Vendetta 21 saatler önce
Kralın biri taht odasında otururken, pencereden sesler gelmiş. ''Güzel elmalarım vaaaaaar!'' Bakmış, ihtiyar biri, at arabasında elma satıyor. Etrafında müşteriler. Kralın canı çekmiş ve başbakanı çağırmış; - Al sana beş altın, koş bana elma al. Başbakan bakanı çağırmış; - Al sana dört altın, koş elma al. Bakan saray sorumlusunu çağırmış; - Al sana üç altın, koş elma al. Saray sorumlusu muhafız komutanını çağırmış; - Al sana iki altın, koş elma al. Komutan nöbetçiyi çağırmış; - Al sana bir altın, koş elma al. Nöbetçi çıkmış satıcı ihtiyarı yakasından tutmuş ve; - Hey sen, ne bağırıyorsun? Burası han mı, yoksa saray mı? Defol buradan. Arabana da elmalara da el koyuyorum. Nöbetçi, muhafız komutanına dönmüş; - İşte şef, iyi dalavere çevirdim. Bir altına yarım araba elma. Komutan saray sorumlusuna dönmüş; - İşte, iki altına bir çuval elma. Saray sorumlusu bakana dönmüş; - İşte, üç altına bir torba elma. Bakan başbakan'a dönmüş; - İşte, dört altına yarım torba elma. Başbakan kralın huzuruna çıkmış; - İşte kralım, emrettiğiniz gibi. Buyurun, beş elma. Oturuyor kral taht odasında ve düşünüyor; ''Beş elma-beş altın. Bir elma-bir altın ve halk elmalara hücum ediyor.. Demekki vatandaşın durumu çok iyi .Bu halkın vergilerini hemen arttırmam lazım!''
Hic Isik
Hic Isik 21 saatler önce
def tek basina hukmetmis beat e beat kendinden geciyo def girince o ne lan %100 hepsinin kafiyesini bi solukta silmis def varsa burdayiz +1
Asrın Akgün
Asrın Akgün 21 saatler önce
Sanırım diss atan kişileri az çok biliyoruz.
Asrın Akgün
Asrın Akgün 21 saatler önce
Şanışer'i dinlerken tüylerim diken diken oluyor lannn
Şanışer feat. Sezen Aksu - Kara Geceler
4:18
Şanışer
görünümler 5 590 032
Şanışer feat. Sokrat St - Yalan (Official Video)
4:10
Şanışer
görünümler 10 505 496
Şanışer - Günleri Geride Bırak (Official Video)
3:22
Şanışer - Ben Kimim? (Official Music Video)
4:39
Şanışer
görünümler 10 260 544
Şanışer - Gel (Official Video)
3:33
Epidemik
görünümler 18 244 474
Şanışer - Kaç Kere Öldün? (Offical Music Video)
4:15
Şanışer Live Sessions - Beni Bana Yar Etmezler
3:41
Şanışer
görünümler 7 628 123
Şanışer - Geçemiyorum Serden (Official Music Video)
5:23
Şanışer - Yanıma Gelmesinler (Official Music Video)
3:36
Şanışer Aslında Kim?
11:36
ViBio
görünümler 522 045
2 - Şanışer - Senden&Benden (Ft. Emar)
4:01
Şanışer
görünümler 7 848 612
Şanışer - Yazamam Ecele (Official Video)
3:20
Epidemik
görünümler 8 865 531
Ados feat. Şanışer - En Derine | Official Video
3:38
Basemode Records
görünümler 1 165 871
Барыш Özcan & Şanışer - Страх
3:54
Barış Özcan
görünümler 4 443 341
Soramazsın: Şanışer I 51. Bölüm
15:21
321GO
görünümler 572 200
Şanışer-Bırak Beni Kendi Halime
2:46
alper alp
görünümler 1 606 607