TeamEfe vs TeamAycan KİM DAHA İYİ ÇİZEREK ANLATACAK !! | instagram.com/bigbosslayf

  görünümler 374,685

Onedio

Onedio

6 gün önce

YORUMLAR
Egemen Efe Ergün
Egemen Efe Ergün 14 saatler önce
2:06:28 DE NE DİYO ANLAYABİLEN VAR MI ALLAH AŞKINA
Egemen Efe Ergün
Egemen Efe Ergün 14 saatler önce
+1
Ayşe Nur
Ayşe Nur 16 saatler önce
Sezen bu yayında tam bi boş insan olmuş tam tam tam. Sürekli saygısızlık yapıp durmuş. Yok sezen yooookkkk
Ayşe Nur
Ayşe Nur 16 saatler önce
Gülce gerizekalı dedin. Aycan boşuna gelmiş aşırı gereksiz bi eleman olmuş burda. En egoist sezen. Favorim selin ve ela Şükrü aşırı egoist. Ferit favorim. Kalanlar iyi
Cemal Işık
Cemal Işık 17 saatler önce
Gülce her şarkıya atlıyo sezen kendini beğenen kezban aycanı zencilere s..tiricen tam kanser biri gülce hadi neyse ama bu aycan sezen çok boşu boşuna gelmiş
mn
mn Gün önce
Şükrü çok boş ya
mn
mn 2 gün önce
3:18:12'de Şükrü Elanur'a neden dikkat diyor
GÖKTÜRK P.
GÖKTÜRK P. Gün önce
şortu açılıyor herhalde yada bir yeri gözüküyor çünkü hırkayı çekiyor üstüne
Can BOSTAN
Can BOSTAN 2 gün önce
1:38:57 deki şarkının adını bilen var mı?
Kadir Krtk
Kadir Krtk 2 gün önce
En gereksiz , beyinsiz , tek hücreli , yapmacık , primci , aptal olan iki isim ( elanur efe ) kesin ve net azad edin salın bu iki salağı bigbosslayftan
Yusuf Usta
Yusuf Usta 2 gün önce
big bosslayf gün gün bölümleri nereden izleyebilirim
Yusuf Usta
Yusuf Usta 2 gün önce
bu kaçıncı gün oluyo
açelya engin
açelya engin 18 saatler önce
5. gün
Awmechu
Awmechu 2 gün önce
Abi Aycan nedense iyi bir kız gibi geliyor ama çoğu zaman yanlış anlaşılıyor ve kendini olmadığı biri gibi gösteriyor sanki. Çünkü geçen günler de ona mizah yapamıyor dediklerin de bile aslında yanlış anlaşıldığını ifade etmeye çalışıyor ama sırf o an herkes üstüne geldiği ve anlatamadığı için gergin bir hava yayıyor ve yanlış anlaşılıyor. Açıkçası orda Aycan'a hafif bir saygısızlık yaptıklarını düşünüyorum. Bana kalırsa Secen ve Gülce daha az katlanılabilir kişiler. Özellikle Sezen'in sadece seksi gözükmeye çalışmak için geldiğini düşünüyorum
ImGozluklu
ImGozluklu 3 gün önce
Selin oda yarım onun dışındakileri zaten at gitsin
Halil Cin
Halil Cin 3 gün önce
Kızların hepsi sigara içiyon
Ersenkele
Ersenkele 3 gün önce
Bazen kabile dansı vuku buluyor, "uga buga" nidaları atan erkekler ve kocakarı cadı kahkahası atan kızların karambölü arasında kulaklığı fırlatıp ileriye sarma gereği duyuyorum. Ortamda yaşanan karambol sıkıntı değil de SEN GEL BAĞIR KULAK ZARIMI DEL.
Sevgi Demirel
Sevgi Demirel 3 gün önce
3:14:50 fener avrupada yok Berkan 😂😂
Kadir Krtk
Kadir Krtk 3 gün önce
Bu aptal velet elanur gereksizi neden bu programda en gereksiz isim sesini duyunca sinir oluyo insan salın gitsin şu şuursuz ukala veledi bigbosslayf
Emin Dedeoğlu
Emin Dedeoğlu 3 gün önce
3:38:36 Feritin kuzeni serhat akınin eşi mi wtf
Emre Bostanci
Emre Bostanci 3 gün önce
Sezen kimi anlattı duyamadım bilen birisi varsa yazsın
Dominika A
Dominika A 3 gün önce
Efe ile Berkcan harbi iyi insanlar ya
Oğuzhan Atabay
Oğuzhan Atabay 3 gün önce
Bunları izleyip zamanınızı harcamayın gidin faydalı şeyler izleyin ilham alabileceğiniz şeyler, böyle IQ su düşük olan şeyleri izleyip zihninizi mahvetmeyin, çünkü biliyolar ne kadar boş zamanı olan insanların internette bunları izlediğini o yüzden buradan besleniyorlar hiçbişey yapmayıp para kazanma peşindeler, Öykü Serter' de para için orada yoksa kadında biliyor çocuk kreşinin ortasında kaldığını.. Gerçekten biraz mantıklı düşünün hayat sizin hayatınız geriye bakınca neleri kaybettiğinizi sonrada anlarsınız.
EnisFurkanÇınarOğlu
EnisFurkanÇınarOğlu 4 gün önce
Bu 5. Gün mü ya
Sayko Asmr
Sayko Asmr 4 gün önce
1:28:26 burdan şükrünün sevgilisine selamlar şükrücüğün sezenle flörtleşiyor tum beden dillerinden anlaşılıyor
Sayko Asmr
Sayko Asmr 4 gün önce
44:04 ' te ferit donuna attıran 10 yasindaki cocuklar gibi
Dicle
Dicle 4 gün önce
Gerçekten 5 saat boyunca bunu izleyen var mı
Deniz Osmanov
Deniz Osmanov 4 gün önce
Tamam ortalamaya göre biraz düşünceli bir insan şükrü ama bu zeka olayı çok fazla abartılıyor gibi 🤣
Doğu Pekcan
Doğu Pekcan 4 gün önce
Beyazınkini çok yemiş sanırım
Mr.Eddie Knox
Mr.Eddie Knox 4 gün önce
aycan bu kafayla nasıl gelmiş abi bu yaşaa ya shgjdfhgkjsdf
Derman Akdeniz
Derman Akdeniz 4 gün önce
Bunları gördükçe HoG 1 i daha da özlüyorum
FORTNİTE TV
FORTNİTE TV 4 gün önce
Sen sebastian vettel ben lec lec?? 😂😂😂😂😂😂 Lec lerc olacaktı
Yusuf Boylu
Yusuf Boylu 4 gün önce
Beyaz muhabbeti ne
Alperen Gurbuz
Alperen Gurbuz 4 gün önce
Ben daha fazla veririm ona 😂😂😂
Alperen Gurbuz
Alperen Gurbuz 4 gün önce
Çaydacira oynacak herhalde 😂😂😂😂
çirkin kızın kore günlüğü
çirkin kızın kore günlüğü 4 gün önce
Yaa herkes küfür ediyo ama nedense insanların tek derdi olmuş ela elada ela aizene istediğinı yapar hem ayrıca açık giyiniyo diyenlerde vardi istediği gibi giyinir bu sizi hiç alakadar etmez kızı salın artık
Miralayf
Miralayf 4 gün önce
Gösteriş ve Anlamlı sözler ile rap'e cevap verememişsiniz ben vereyim Gece hayatının ne şekilde gösterişli olduğunu ve anlamlı sözleriyle ortaya koyan Gazapizm'dir."Gece Sabahın"
esra açar
esra açar 4 gün önce
Selin sürekli regl döneminde galiba. Dayaklık sinir bozucu saçma Bı insan
PERSMEN [ emreayaz]
PERSMEN [ emreayaz] 5 gün önce
*4.46.04 OYKU SERTER FRIKIK !*
Eren Poçan
Eren Poçan 5 gün önce
*2:09:10** Ela Kafalar Yazdı Diyor 200 Iq Moruq Burası*
Eren Poçan
Eren Poçan 5 gün önce
*Öykü Abla Bari Sen Yapma Ya O Aptal Kızların Arasında Nasıl Durabiliyorsun 2 Kelimelerinden Bir Tanesi Küfür Sezen'in Çizdiği Resme Bak **2:06:02** 0 Iq Net*
Emrehan Kaya
Emrehan Kaya 5 gün önce
4:39:50
joker !
joker ! 5 gün önce
4:48:55
Ariane Grande
Ariane Grande 5 gün önce
Sezen MALI.
Aydın Ahmet Özçelik
Aydın Ahmet Özçelik 5 gün önce
Ela'nın sürekli kendini gösterme çabası😒 ve bunu küfür ederek, bağırıp cağırarak konusarak, gereksiz salakça kahkahalarla yapması. Son derece itici ve edepsiz bir insan!
Uzaylı kurt
Uzaylı kurt 5 gün önce
Ela 18 yaşında mı ?
Uzaylı kurt
Uzaylı kurt 5 gün önce
@The Alone Dark Valla bende 18 yaşındayım buna ne yedirip ne içirmişler 1.55 im kendisi maşallah
The Alone Dark
The Alone Dark 5 gün önce
Evet
rainbow reminder
rainbow reminder 5 gün önce
BEN BU ÇAĞDAN NEFRET ETTİM...BEN BU ÇAĞDAN ETİMLE KEMİĞİMLE NEFRET ETTİM...
EMRE ÖZCAN
EMRE ÖZCAN 5 gün önce
Bu ne ya, bu ciddiyet, bu yüzler hiç olmamış
Hodiecon Zan6
Hodiecon Zan6 5 gün önce
Gösteriş + Anlamlı Sözler = Anıl Piyancı değil mi abi.
Mr.Eddie Knox
Mr.Eddie Knox 5 gün önce
Aycan erkekleri cüzdan olarak görüyor net. Ayrıca farkettiniz mi bilmiyorum ama kızlar sadakati seçmiyor beyler??
Game Lord
Game Lord 5 gün önce
Bunun devamı gelicek mi? Hangi tv? Yalnozca youtube üzerinde mi?
Mr.Eddie Knox
Mr.Eddie Knox 5 gün önce
Ela sürekli üstünü başını düzelteceksen giyinme öyle abi seyir zevkini bozup insanı irrite ediyor
Elisa Qwrrt
Elisa Qwrrt 5 gün önce
Şuraya danla gelse varya şu 10 kişiyi katlarrrr
kim ki
kim ki 5 gün önce
Gerçekten bunu 5 saat boyunca izleyecek boş insanlar mısınız
kim ki
kim ki 5 gün önce
Salakça içerikk
Ozan Gunes
Ozan Gunes 5 gün önce
Güzellik 0 trip yeterli
ad soyad
ad soyad 5 gün önce
Sizin gevur özentiliğinize tüküreyim
Vaveyla
Vaveyla 5 gün önce
Şükrü normal bi insan İQ sunda konuşmalar yapınca zeki diye sıfatlandırılıyor çok garip bir ev :D
Septik Filozof
Septik Filozof 5 gün önce
Laiklik kokan batı çomarlığı videosu
wow
wow 5 gün önce
wow
Mevlüde Pınarcı
Mevlüde Pınarcı 5 gün önce
Farkı bul 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😥😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Barış Çetin
Barış Çetin 5 gün önce
11.28 Berkcan in bakışı 👑👍🌹
Sinem Özen
Sinem Özen 5 gün önce
Efe aralarında en zeki adamdır net
Ömer Öğretici
Ömer Öğretici 5 gün önce
Berkcan güven adamdır daha zengine mi Gidicen ahahhajaja fena koymuş lafı
علی حسن پور
علی حسن پور 5 gün önce
Mizikci barkcan
Tolga Gültekin
Tolga Gültekin 5 gün önce
Kızlar neden evin İQ seviyesini azaltıyor
Valar Morghules
Valar Morghules 5 gün önce
Sezen şükür etmeli evde aycan var diye en salak rütbesini ondan aldığı için
Head Shot
Head Shot 5 gün önce
Iyy şu sezen ne kadar itici deli gibi ilgi meraklısı fiziğiyle kendini erkeklerin gözüne sokmaya çalışıyor.
Valar Morghules
Valar Morghules 5 gün önce
Aycanın ağızını bantlayın artık
Berke Öztürk
Berke Öztürk 5 gün önce
43:06 kızın anlık tepkisine gülmekten yarıldımmmmmmmmmmmmmah.
Kardelen *
Kardelen * 5 gün önce
Ela çok boş ya
A7 A7
A7 A7 5 gün önce
Böyle bir video olamaz .şikayet ettim gidin başka bir sosyal medya bulun çoluk çocuk izliyor kesin bunları
Ufuk Bas
Ufuk Bas 5 gün önce
Tek öykü ablaya üzülüyom
BigBossLayf Bardak Kapışması! Şahane Pazar!
41:30
BigBosslayf vs Kafalar Bilardo (Süprizsonlu!)
30:01
BEAT THE CHEF: MYSTERY BOX CHALLENGE | VOL.5
14:39
SORTEDfood
görünümler 265 203
POLICE DROVE INTO MY LIVING ROOM!! (FREAKOUT)
4:21
David Dobrik
görünümler 6 054 730
BigBossLayf 5 TL İdeal
33:01
BigBossLayf
görünümler 321 187
BigBossLayf Yayından Kesitler #5
10:10
BigBossLayf
görünümler 75 495
#BBN #teamEFe
0:55
kelvinsapp
görünümler 3 033
BigBossLayf Telepati Oyunu Oynuyor!
30:41
BigBossLayf
görünümler 293 434
#bbn#teamEFE.... Emtex
0:55
Ochonogor Emmanuel
görünümler 84
BBNSuperfan video #TeamEfe
3:38
David Medugu
görünümler 6
#TEAMEFE #BBNaija #SUKEYDARLINTON #DJXCROSS
1:04
Darlington Madu
görünümler 150
comedy skit TeamEfe
0:34
Gtmore_comedian
görünümler 1 531
IT CHAPTER TWO (2019) Ending Explained
17:45
FoundFlix
görünümler 1 194 586
The FUNNIEST ANIMATIONS You Will 100% Laugh At!
10:21
WE GOT CHASED BY A KILLER CLOWN IN PUBLIC!!😱
22:10
FunnyMike
görünümler 1 053 356
Short People vs Tall People Problems
10:05
WooHoo
görünümler 2 425 886
Leaving My Girlfriend With ONLY A GoodBye Letter...
20:10
Sebastian Bails
görünümler 713 058
Grito de Independencia. 209 Aniversario. Presidente AMLO
8:15:43
Andrés Manuel López Obrador
görünümler 1 881 001
WHO'S MY FAVORITE SIBLING?? | Brent Rivera
7:47
MrBrent98
görünümler 1 966 721
I MARRIED HER BESTFRIEND!
12:52
Dobre Brothers
görünümler 1 360 057
Jimmy Kimmel Breaks Down Democratic Debate
13:01
Jimmy Kimmel Live
görünümler 808 535