Tonguç Ana Haber Bülteni: 1.Bölüm

  görünümler 230,296

Tonguc Akademi

Tonguc Akademi

11 gün önce

Tonguç Haber yayın hayatına başlıyor. Bu bültende sadece siz öğrencilere özel haberler sunuyoruz. Her hafta düzenli olarak yayınlanacak olan #tongucanahaber bülteni önemli duyurular, MEB bakanlığından yapılan açıklamalar, özel konuklar ve röportajlardan oluşacak. Yepyeni haberleri kaçırmamak için takip etmeyi unutmayın👉 goo.gl/oeS6tZ
Tamamen web sitesine özel, okul müfredatına göre düzenlenmiş ve güncel konu anlatımları içeren eğitimler Tonguç Akademi Sınıf Paketi'nde! Daha fazla bilgi için 👉tongucakademi.com/UyelikPaketleri
Tonguç Akademi kitaplarını buradan inceleyebilirsin 👉 tongucmagaza.com/
8.Sınıf 1.Dönem Konu Anlatımları 8️⃣ ⏺ 1️⃣ goo.gl/21X6wg
9.sınıf Konu Anlatımları 9️⃣ goo.gl/mgAaj7
Türkçe Konu Anlatımları 📜 goo.gl/AStrFQ
Matematik Konu Anlatımları 📐 goo.gl/KhC47p
Şarkı da Söylüyoruz 🎵 🎶 goo.gl/AG5LBR
Kamp2019'da üniversite sınavına beraber hazırlanıyoruz 👩‍🎓 👨‍🎓 goo.gl/oVzqP5
Kutu Açmayı da çok seviyoruz 🎁 goo.gl/F4ZvQF
Tonguç Akademi TRwomen Kanalları
Tonguç Akademi - trwomen.com/wname-tongucakademi
Tonguç 10.Sınıf - trwomen.com/women/UC-5ku9Z61IGy12z8xVeFA6g
Tonguç 9.Sınıf - trwomen.com/wname-tonguc9
Tonguç 8.Sınıf - trwomen.com/wname-tonguc8
Tonguç Kampüs - trwomen.com/wname-tonguckampus
Tonguch (Yabancı Dil) - trwomen.com/wname-Tonguch
Takip et, ilk öğrenen sen ol!
Instagram - instagram.com/tongucakademi/
Facebook - facebook.com/tongucakademi/
Twitter - twitter.com/tongucakademi
Bilinen tüm eğitim anlayışının ötesinde eğlenceli çizimleri ve anlatımıyla Tonguç Akademi'de dersler çok zevkli. Tonguç'un zıpır sorularıyla siz de TYT, AYT ve LGS yolunda eğlenirken öğrenmenin keyfini çıkartın. Sorularınızı ve yorumlarınızı da yazmayı unutmayın :)
Takipte kalın ❄ goo.gl/2vtIZC

YORUMLAR
Kismet Savran
Kismet Savran 10 gün önce
Ailemsiniz, ama çok güzel olmuş
begum savran
begum savran 5 gün önce
+Hüseyin Güven alemsiniz olacakmış ama ailemsiniz olmuş sonuçta ikiside geçerli kıskanma
Hüseyin Güven
Hüseyin Güven 5 gün önce
Yazım yanlışı yapma bari
00fed
00fed 7 gün önce
cümlen yanlış olmuş "ama" olmamış.İlk baş da ki kelimeyi olumsuz yapman lazımdı yani şöyle ailem değilsiniz,ama çok güzel olmuş demen gerekirdi Saygılar...
MSP Gülcihan
MSP Gülcihan 7 gün önce
Mantıklı😂😂😂
Mobil Oyuncu - Mahmut
Mobil Oyuncu - Mahmut 8 gün önce
Alemsiniz dicektin galiba
Umeyr Ordu
Umeyr Ordu Saatler önce
OHaaa okadar masraf televizyon ledler ekranlar syudyoooo
nehir kus
nehir kus 2 saatler önce
Cengisanda kudret ortaokulu gibi olsa oho okulda 100de 84dahi yani
mustafa aksoy
mustafa aksoy 7 saatler önce
allahhh çok seviyom sizi bu çok güzel olmuş❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🎁
yusuf Utku kibarkaya
yusuf Utku kibarkaya 11 saatler önce
Herseyiniz para oldu
Muhsin Mert Arslan
Muhsin Mert Arslan 20 saatler önce
neden özel okullara sormadınız
Yıldız Yılmaz
Yıldız Yılmaz 22 saatler önce
00:01
ECE RAVZA ALKAN
ECE RAVZA ALKAN 22 saatler önce
6.sinif kanali acinnnn
Şehbal İnci UYGUN
Şehbal İnci UYGUN 22 saatler önce
BU HABERLERI SEVDIIM!! BU KANAL ÇOOOOOK YARDIMCI OLUYOOO 👍👍👍👍👍
Sude Arslan
Sude Arslan 23 saatler önce
ayy çok güzel olmuş devamını bekliyorum
Sude Arslan
Sude Arslan 23 saatler önce
Dil - ingilizce öğretmenliği
Büşra !!!
Büşra !!! Gün önce
Ders çalışırken sizi izleyerek açık öğretim orta okulu bitirdim cokkkk teşekkürler
Yaprak _hknk _1903 hknk
Yaprak _hknk _1903 hknk Gün önce
Abi buarada sizi çoooook seviyorum ❤️❤️😍 Allah ekibinize ve size kolaylık versin amin amin amin!!!!
Yaprak _hknk _1903 hknk
Yaprak _hknk _1903 hknk Gün önce
10. sınıf değilim ama sayısalcıyım ve büyüyünce göz doktoru olmak istiyorum inşallah olurum .
Enes Artus
Enes Artus Gün önce
🤣🤣😂😂😆
M. Enes KAYA
M. Enes KAYA Gün önce
allah rızası için 5 te ne görüyon ya
İslam Dünyası
İslam Dünyası Gün önce
Abi sizi izleyerek turkce sınavına çalıştım sınavda herkes 23 ve 50 arası alırken ben 70 aldim
kupa kızı
kupa kızı Gün önce
cerennnn😍😍😍ohaaa nerede karşılaştın😲😲
Yilmaz Cizîr
Yilmaz Cizîr Gün önce
6. sınıfların baya ders var demesi ?? kcsnkdnss
Furkan Aybal
Furkan Aybal Gün önce
Benim hedefim Polis olmak umarım olurum ve Sizin yani vatanım için canımı veririm ❤
Zekiye Güneş
Zekiye Güneş Gün önce
Sözel
RedEx09Gt
RedEx09Gt Gün önce
Olsun Olsun Nolur olsun daha iyi
Filiz acar
Filiz acar Gün önce
Ben eşit ağırlık seçip din kültürü öğretmeni olmak istiyorum ve tonguc haber çok güzel olmuş 😍
yusufesat aydın
yusufesat aydın Gün önce
yaşım büyüdükçe ben korkmaya başladım 8, 9, 10
Murat Adan
Murat Adan Gün önce
Bu ne yaa😂😂😂😂
Tuğba Göktaş
Tuğba Göktaş Gün önce
Helal hocam size süper yaaaa
GameMedia
GameMedia Gün önce
öğretimi yakında 15 dakika yapacaklar öğretmenlerde ders anlatmayıp çıkacaklar
Emel Gençer
Emel Gençer Gün önce
5.sınıf kanalı lütfen❤❤💗
FFT-ATEŞMERİÇ TR
FFT-ATEŞMERİÇ TR 2 gün önce
1. ev 2. okul 3. bilgi evi . TONGUÇ AKADEMİ
Kara Kartal
Kara Kartal 2 gün önce
Şehit ramazan meşe imam hatip orta okulu💕
Ravza Öztürk
Ravza Öztürk 2 gün önce
Abi çok yakışıklisiniz 💕💞💕👌👌😍😍
Kevser Türkeri
Kevser Türkeri 2 gün önce
İnkılap Mahallesi'nde yarın savaş varr
Eylülf
Eylülf 2 gün önce
Allahım 5. Sınıf dersler yoğun diyor bi liseye gelsin bakalım nasılmış
Emre Oğuz
Emre Oğuz 2 gün önce
hahaha çok iyi olmuş teşekkürler
Habbjo Sprayt
Habbjo Sprayt 2 gün önce
Hocam ihbar hatti yokmu :D!
sila sila
sila sila 2 gün önce
Abi ben sayısalcıyım büyüyünce de eczacı olmayı düşünüyorum nasıl ??
Rumeysa ERDOĞAN
Rumeysa ERDOĞAN 2 gün önce
sarı saçlı hoca 9. sınıf biyoloji anlatan hoca sesinde tanıdım
Furkan Kozan
Furkan Kozan 2 gün önce
1:39 ceza'nın kardeşi herhalde
Anıl Uzuner
Anıl Uzuner 2 gün önce
3.10 bu hoca biyoloji hocası değil mi
Uçan Timsah Kanatlı At
Uçan Timsah Kanatlı At 2 gün önce
2:30 = duyar kadma sıkils
ekrem eren
ekrem eren 2 gün önce
Ailemden ötesiniz
ʍօʀɮɨɖǟռɢɛʟ
ʍօʀɮɨɖǟռɢɛʟ 2 gün önce
Ne zaman azalıyor?
Nail Erdem DEMİR
Nail Erdem DEMİR 2 gün önce
6. Sınıf çocuk, ders syilarinin azalması iyi rahatlariz . Jddjdjdj
Mehmet Arıkboğa
Mehmet Arıkboğa 2 gün önce
6. Sınıf kanalı isteyenler +1
eya3334
eya3334 2 gün önce
Pilot
kim jennie
kim jennie 2 gün önce
5. Sınıf ders sayıları fazla??? Yanlış mı anladım acaba
Semih Coşkun
Semih Coşkun 2 gün önce
Öğrenciler açısından iyi olabilir. Fakat atanamayan o kadar öğretmen var. Ve öğretmen olacak kişiler daha fazla çalışması anlamına geliyor. Bu yüzden benim açımdan okul hayatında iyi meslek hayatında sıkıntı olacak.
Ahmet Ozbek
Ahmet Ozbek 2 gün önce
*ALLAH desem kaç kişi beğenir* beğenen herkes inş tüm sınav ve sözlü ve fen liselerinden 100geçer görüp beğenmeyen inş 0 alır
KANAL BİZİM YOU TUBE BİZİM
KANAL BİZİM YOU TUBE BİZİM 2 gün önce
Efsane yaa
Potterhead
Potterhead 2 gün önce
*Ya yine mükemmelsiniz♡*
Medine Gorur
Medine Gorur 2 gün önce
2:25 de rojda mı var??
hayrunisa yık
hayrunisa yık 2 gün önce
ya harika olmuş 😅👍🏻👏🏻
Emircan Aydin
Emircan Aydin 2 gün önce
8. Sınıf.İmam hatip de okuyorum.+6 saat ders görüyoruz.Pzrt,salı,çrşmb,prşmb 7 saat;cuma 8 saat ders görüyoruz.Ayrıca her gün 2 saat cumartesi 6 saat kursumuz var.YARDIM EDİİİİNNNN.(çocuk 6. Sınıf ,dersler fazla diyor bide.)😧😧😢😢😢😖😪
Ejin Dünaysi
Ejin Dünaysi 2 gün önce
Güneş enerjisi mühendisi
Nalan Akçor
Nalan Akçor 2 gün önce
Bu haberler troll mu yoksa gerçek mi
Suade Dalgıran
Suade Dalgıran 3 gün önce
Müthiş olmuş,yani normal haber bültenlerinde fazla rastlanmıyordu bu bana iyi geldi👌🏻
ceren Asil
ceren Asil 3 gün önce
Sayısal
Emine Kılınç
Emine Kılınç 3 gün önce
Çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık 😊
Yagmur Helvacı
Yagmur Helvacı 3 gün önce
Bence dersler kalkınca bizler daha rahat edeceğiz bunun için çok mutluyum
Leyla ömer Nice
Leyla ömer Nice 3 gün önce
efsoooo
TUĞBA Tığ
TUĞBA Tığ 3 gün önce
Hayat ani Ölüm ani Tonguç olmasaydı ne olurdu bu öğrencilerin hali(lütfen kaallllp)
Melek Kılınç
Melek Kılınç 3 gün önce
Tankut spiker olmuş fhghfddgfadsdsa
F Karasu
F Karasu 3 gün önce
2:13 8.sinifmiymis ben ilkokul 4 um o zaman 2:38 daha azalmadi yalniz 😂
F Karasu
F Karasu 3 gün önce
Ders azalmasi kesinlikle lisedir bir suru ders hepsi tekrar ortaokulda ki gibi
serdar çinar
serdar çinar 3 gün önce
geneş cerrah
Eyüp Atlan
Eyüp Atlan 3 gün önce
naber
Eyüp Atlan
Eyüp Atlan 3 gün önce
naber
Zeynep Kabak
Zeynep Kabak 3 gün önce
Tonguç akademi çok sağolun sürekli 70 aldığım sınavdan 93 aldım Teşekkür ederim 🙏
İsmail Mete HD
İsmail Mete HD 3 gün önce
Hocam nolur yüzünüzü gösterin Tonguç da göstersin
Deniz Yücetepe
Deniz Yücetepe 3 gün önce
Devamı gelsin çok güzel olmuş
Ömer Buğra
Ömer Buğra 3 gün önce
Çok güzel olmuş
Nur Leylek
Nur Leylek 3 gün önce
Size okulumuzda olan ilginç olayları atsak videoya koyar mısınız
Muhammed Doğukan Gültekin
Muhammed Doğukan Gültekin 3 gün önce
Farkettinizmi sarışın olan kadın 10. sınıflara biyoloji anlatan hoca sonunda Bi hocamızın yüzünü görebildik 😅
Alimert Atalay
Alimert Atalay 3 gün önce
1:38 bu kız 5. sınıfsa ben liseyi bitirdim...:)
BirÖğrenci Ders
BirÖğrenci Ders 3 gün önce
Manisa/Salihli 💫
Berat Ürün
Berat Ürün 3 gün önce
doktor
munevver ozuygur
munevver ozuygur 3 gün önce
Hocam BEN SÖZELCİ OLMAK İSTİYORUM.AMA BEYİN CERRAHI ÇOK İLGİMİ ÇEKİYOR.GAZETECİ Mİ OLSAM ACABA...
BayKoray yalçın
BayKoray yalçın 3 gün önce
!Sayısalcı olucam Hocam.
Görevimiz Diy
Görevimiz Diy 3 gün önce
Kim dislike attı ya bu hak eder mi Tonguç bile sunmuş. Bu arada arka plan harika. 👏
mehmet kök
mehmet kök 3 gün önce
efsene video fikri olmuş hocam
Sena Tanrıverdi
Sena Tanrıverdi 3 gün önce
Peki devletin kursu olacak mı özel dershaneler kapanirsa
Sena Tanrıverdi
Sena Tanrıverdi 3 gün önce
Tam biz liseye geçecekken ders indirelecek şanslıyız #2005tayfa
King Kuzenler
King Kuzenler 3 gün önce
Pilot
Muhammed Emin Kandemir
Muhammed Emin Kandemir 3 gün önce
hocam ne diyonuz
EfeSağlam ✓
EfeSağlam ✓ 3 gün önce
Gerçekten Muazzam!
İcat Ve Kodlama Zamanı Tr
İcat Ve Kodlama Zamanı Tr 3 gün önce
Sayısal bölüm yani Yazılım Mühendisi Olmayı Düşünüyorum
Hanım Ersoy
Hanım Ersoy 3 gün önce
Hergün yabın
Mahir Yılıdız
Mahir Yılıdız 3 gün önce
çocuk 6.sınıfta ve dersler çok fazla diyor?!?!??!? liseye geçince napıcak acaba? ASDSDASDASDASASAFASADsdASaASasASasASas
Semih Alay
Semih Alay 3 gün önce
Siz bunu tv de yapin ya cidden
Güler Bilen
Güler Bilen 3 gün önce
Çok güzel
Meral Uyanık
Meral Uyanık 3 gün önce
Çok iyi olmuş Tonguç akademi
A. İbrahim T
A. İbrahim T 3 gün önce
Ordaki tonguçmuydun ?
Leyla Yıldız
Leyla Yıldız 3 gün önce
Harika olmuş
arda güner
arda güner 3 gün önce
EŞİT AĞIRLK HUKUK OKUNABILIRMI ?
TIKLA GEL
TIKLA GEL 3 gün önce
Bence azalmaması lazım
Master of Basketball
Master of Basketball 3 gün önce
Niye 2. Si gelmedi ????
ÖĞRENCİ KAFASI KARMAŞIK
ÖĞRENCİ KAFASI KARMAŞIK 4 gün önce
birde kanal açar mısınız ??????????????? böyle zor oluyor.............
Berat Geylani
Berat Geylani 4 gün önce
Hocam kanalınız süper olmuş
ÖĞRENCİ KAFASI KARMAŞIK
ÖĞRENCİ KAFASI KARMAŞIK 4 gün önce
2 bölüm ne zaman gelir
Tarıkcan_28 Kayiş
Tarıkcan_28 Kayiş 4 gün önce
beğenmeyenlerin allah belasını versin
Saçınızı Bir Yıl Yıkamasanız Neler Olur?
08:47
How to Aerial Silk Dance
34:32
Markiplier
görünümler 747 615
Irish People Try Weird Whiskey Mixes
7:06
The TRY Channel
görünümler 380 679
Bir Ateist’e Sorduk! #icindekisen (9.Bölüm)
29:51
İçindeki Sen
görünümler 363 000
Azerbaycan`da Neler Oluyor? Azerbaycan Tarihi
10:50
Yusuf Kayaalp
görünümler 248 000
13 sayısı uğursuz mudur?
11:14
Barış Özcan
görünümler 1 500 000
Türkçe Dahil Tam 20 Yabancı Dil Konuşmanın Sırrı
09:39
DİZİLERDE EN İYİ TAKLİTLER (komik sahneler)
06:40
Music is MyLife
görünümler 853 000
Albert Einstein\'in Kan Donduran Son Sözleri Neydi?
10:16
Murat Evegü
görünümler 2 000 000
4dk\'da DİKKAT DAĞINIKLIĞINI BİTİRİN!
04:53
Tonguc Akademi
görünümler 1 600 000
ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD - Official Teaser Trailer (HD)
1:46
Sony Pictures Entertainment
görünümler 11 480 378
Nursery Makeover Part 2! | OMG We're Having A Baby
21:04
Wendy Speaks Her Truth
3:49
The Wendy Williams Show
görünümler 667 027
5 Hot Dog Gadgets put to the Test - Part 4
10:49
CrazyRussianHacker
görünümler 293 292
Dumb Arguments
9:06
Domics
görünümler 1 916 959
Bill & Ted 3: Face the Music Announcement
0:37
Orion Pictures
görünümler 1 391 862
What Happens When You Are Born?
10:38
The Infographics Show
görünümler 377 598