Yaz Yağmurum (feat. Onur Betin)

  görünümler 2,833,798

Şehinşah - Topic

Şehinşah - Topic

3 aylar önce

Provided to TRwomen by Netd Müzik Video Dijital Platform A.Ş.
Yaz Yağmurum (feat. Onur Betin) · Şehinşah · Şehinşah · Onur Betin · Ufuk Yıkılmaz · Onur Betin
Yaz Yağmurum
℗ Doğan Müzik Yapım
Released on: 2019-06-11
Auto-generated by TRwomen.

ŞehinşahOnurBetinUfuk

YORUMLAR
Fatih Enes
Fatih Enes 8 saatler önce
Müzik çok iyi olmuş autotune bey
Ben Haçlı Askerim
Ben Haçlı Askerim 10 saatler önce
Auto tune guzel soylemis. Sehinsahin kismi yok denecek kadar az.
ilkim danismanlik
ilkim danismanlik 18 saatler önce
Harika şarkı nası begenmiyorsnz hayret
Derviş Işık
Derviş Işık Gün önce
Efsooooo
Eso Mapper
Eso Mapper Gün önce
beyler merak etmeyin birkaç yıla popu bitirmek için birileri gelir pop adında rap yaparlar ;)
Aleyna Yıldız
Aleyna Yıldız 2 gün önce
Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yov [Verse 1] Rastlarız elbet birbirimize Dönüp bi' bakarız eski bize Gülüp geçeriz geçmişimize Sonunda çekip gidişimize (Yaz yağmurum) Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Islatır kumsalları saçların Yangınlar söndürür bakışların Denizler patlar, medcezirler artar Sen geçince aksar kalp atışlarım Lütfen bu gece gün ağırmasın Kimse kimseyi yargılamasın Düşünmem üstüne bozulur büyüsü Mümkünse şu anı yaşayalım Yağıyo’ üzerime üzerime güneşi kıskandırıyor (ooo) Yağıyo' belki de senede bi' kez koca kuş hatırlatıyor (ooo) [Nakarat] Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum [Verse 2] Mis gibi toprak kokarken ardından enkazın Dağınık kalsın, sonra toplarsın (ey) Bardaktan boşalırcasına sağanak artsın, camlara çarpsın Bu ahmak ıslansın İyi kötü yaşamaya değer Seni bi’ gün yakalasam yeter Gökkuşağına yaslanır renkler Eser çöl sıcağında apansız yeller Aşka benzer ama daha beter Yaratır senden bir hayalperest Üzerlerine yağıyo'ken taneler Gün batımında yüzer avareler [Nakarat] Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum [Outro] Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum
yuJeff
yuJeff 2 gün önce
pop da yapmazsın bu arada
Deniz Aydın
Deniz Aydın 2 gün önce
Ben beğendim soft olmuş plajlık tam
Hamide Yavuz
Hamide Yavuz 3 gün önce
İliminati olduğun burdan belli amk
Ahmet eren
Ahmet eren 3 gün önce
Aututon yağmuruuuuu
ArEnGüİz !
ArEnGüİz ! 3 gün önce
Ya srnin sesini solugunu sikiyim bide virginda felan cikiyo 2 snde kulagim kaniyo amina koyum sehinsah ebeni sikim
SorenN
SorenN 4 gün önce
Abi sen takma bu malları çok ta güzel olmuş müzik. AuToTuNe ÇoKkÖtÜ olmuş MoRuQ
SorenN
SorenN 4 gün önce
Olm ne malsınız ne güzel olmuş işte illa autotune var diye beğenmiyorsunuz amk adam illa rap mi yapıcak sizene adamın zevkinden beğendiğini yapar amk
METHH MNA
METHH MNA 4 gün önce
Sehinsah çizilmiş hahaha bide popcumuyum diyon
EmirhanYT
EmirhanYT 4 gün önce
Autotune: TELİF İS COMİNG
mehmet sena sami
mehmet sena sami 4 gün önce
bir kez daha dinlersem gerçekten Şehinşah kusucam...öööaassas
Nisa Yıldız
Nisa Yıldız 4 gün önce
Çok güzel aşığım bu sese😍😍
YOWSEHİNSAH
YOWSEHİNSAH 4 gün önce
HADİ LAN HODRİ MEYDAN BİDE SİZ YAPIN LAN
Edacım
Edacım 5 gün önce
Az önce aylardır sevdiğim çocuk bu nefret ettiğim şarkıyı story attı keşke aylar önce atsaydı direkt soğurdum böyle olmuyor soğuyamıyorum...
Edacım
Edacım 5 gün önce
Neyse görürsen seni çok seviyorum ama müzik zevkini sikiym dlxösşöcşrçvgçg
CEZA •
CEZA • 5 gün önce
Ulan popu bile popçulardan iyi yapmışsın şeyho
Yıldırım Öncü
Yıldırım Öncü 5 gün önce
Güzel bi pop parcasi olmus emegi gecen hefkesin aq
Tuğba Koz
Tuğba Koz 6 gün önce
Tamam rap olmamışta şarkı iyi bence ya 😂
emircan gürbüz
emircan gürbüz 6 gün önce
efsooooooooooooo
MiniTopian GT
MiniTopian GT 6 gün önce
BU ŞARKIYADA ELBET O KADARDA KÖTÜ OLMAMIŞ,ADAMA LAF ATMAYIN DIYECEKLER BENDE ÖYLE DİYOM BAYA İYİ YANİ,
Bilal Balkır
Bilal Balkır 6 gün önce
2013 pop piyasasi bitti lan 2019 yaaaaağağzz yaaaa:ğğhgggmuhurğğgunmmam
Alper pektaș
Alper pektaș 7 gün önce
Autotunneni gotunden sikeyim
lol touber
lol touber 7 gün önce
13.09.2019 arada beğenin gelicem dinlemeye burda kalsın buda...
Present Games
Present Games 10 saatler önce
Elin kolun yokmu puşt
Arda Mert
Arda Mert 5 gün önce
dinleme aq çöp şarkı
erdm .__
erdm .__ 7 gün önce
Autotune abi şarkının ufuğunu biraz kıssaydın keşke
ALI KIZIL
ALI KIZIL 7 gün önce
*AutoTune* *Auto-generated* *autoşeyho* *auto-life*
KOZA Team - Pubg Mobile
KOZA Team - Pubg Mobile 8 gün önce
AUTOŞAH
Ahmet Kaan Öz
Ahmet Kaan Öz 8 gün önce
Senin yapacağın sarkiyi sikeyim şeyho 10 yil onceye donsene aq
-EREN-
-EREN- 8 gün önce
efsane ya abi klip çıkar ucuz olsun farketmez yinede izleriz
Mayif mayiff
Mayif mayiff 8 gün önce
Ama şarkı eğlenci bi şarkı tam montaj yapmalık şarkı
Rodeo Beatz
Rodeo Beatz 9 gün önce
ben çok beğendim
Mayif mayiff
Mayif mayiff 9 gün önce
Alt yapıyı verin Allah belamı versin bende yapıcam aynısını
Hamza Atilkan
Hamza Atilkan 9 gün önce
yazıklar olsun.
Bay Karanlık
Bay Karanlık 9 gün önce
Altyazı ekleyecek bi delikanlı yokmu ?
Kafacı Babba
Kafacı Babba 9 gün önce
Efso LANNNNNN
TahtA
TahtA 9 gün önce
* Bu eserde Autotona teşekkür edip Şehinşah (Ufuk Yıkılmaz) 'a yardım ettiği için tebrik ediyoruz
EDA Kıymazarslaaan
EDA Kıymazarslaaan 9 gün önce
Ve sonunda barıştılar ŞeyCey.. 💜💜
kamil genç
kamil genç 10 gün önce
Karma der geçerim yazıklar olsun artık şanışerciyim
Enes Batur
Enes Batur 10 gün önce
Aututotune abi biraz şehinşah kullanmışsın
Ordada Bunu görelim
Ordada Bunu görelim 10 gün önce
Abi bok gibi olmuş ha
Gainakatsu Kancası
Gainakatsu Kancası 10 gün önce
Reis çok iyi olmuş başarılarının devamını sikeyim amk
Erkan Zorlu
Erkan Zorlu 11 gün önce
yarragım gıbı olmuş
Toprak Sayın
Toprak Sayın 12 gün önce
Burdan daralıp nefes almak isteyenler güller ve rhyme'a buyurun.
KhontkarTv
KhontkarTv 12 gün önce
şerkıyı zorla yazdıysan 3 kere gluk gluk de kurtarmaya geliyoz
zey.
zey. 12 gün önce
ne
Mert Ali
Mert Ali 12 gün önce
beğenmeyen dinlemesin bence mükemmel
Sinan Zirhli
Sinan Zirhli 12 gün önce
Fazla cornetto yemenin zararları
Sinan Zirhli
Sinan Zirhli 12 gün önce
Arkadaşlar siz salakmısınız şehinşah bunun rap olduğunu idda etmedi ama pop değil r&b gibi olmuş
Çomar Kopter -400
Çomar Kopter -400 12 gün önce
rahatlatıcı güzel olmuş
『MvL』kral 『MvL』
『MvL』kral 『MvL』 12 gün önce
Provided to TRwomen by Netd Müzik Video Dijital Platform A.Ş. Yaz Yağmurum (feat. Onur Betin) · Şehinşah · Şehinşah · Onur Betin · Ufuk Yıkılmaz · Onur Betin Yaz Yağmurum ℗ Doğan Müzik Yapım Released on: 2019-06-11 Auto-generated by TRwomen.
Ali Eren Mazıcı
Ali Eren Mazıcı 12 gün önce
Pop piyasası bitti lan -Şehinşah
Maniac ¿¿¿PLAYER¿¿¿
Maniac ¿¿¿PLAYER¿¿¿ 13 gün önce
Prap yapmış adam işte snsnsshshdhjr
KİDSTV321
KİDSTV321 13 gün önce
Pop piyasası bitti lan!.. Ulan Şeyn, biz seni baliciğinlei, ördek sesinle tanıdık. Kaç senedir rap'in pop'un önüne geçmesini beklerken sen pop şarkısı yaptın. Ulan para her şey senin yüzünden. Para insanı değiştiriyormuş arkadaşlar :)
KİDSTV321
KİDSTV321 13 gün önce
eyvallah kanka
karayelvids
karayelvids 13 gün önce
@KİDSTV321 Önemli olan virgül değil kalpteki doğru.
KİDSTV321
KİDSTV321 13 gün önce
yazım hatası, virgül unutmam için özür diliyorum herkesten.
boalian
boalian 14 gün önce
Kanalın ismi Şehinşah olmuş R.I.P AlamutHarameyn
Ufukk moruq
Ufukk moruq 15 gün önce
6 yıl önce :Pop piyasası bitti lan 3 ay önce : YaZ YaĞMurUĞm
İsimsiz Kan al
İsimsiz Kan al 15 gün önce
robot pop yapıyor vay be
scrub
scrub 15 gün önce
Yaz yağmurum by autotune
birazcıkmelankoli
birazcıkmelankoli 15 gün önce
abi amına koyim bune
Osman Mart
Osman Mart 15 gün önce
sevmiyosansg
Yasir Fatih Çelik
Yasir Fatih Çelik 16 gün önce
%80 yaz yağmurum %20 diğer sözler
dunya kaya
dunya kaya 16 gün önce
Acayip lan 👍🏼🔥
Siyah Kırmızı
Siyah Kırmızı 16 gün önce
vay be karmadan buraya gelmekte kötü hismiş şaka maka adam isediğini yapsın YAZ YAĞMURUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :D
MeLiSa İşBeCeReN
MeLiSa İşBeCeReN 16 gün önce
Şehinşah = Plüton Şehinşah = Dünyadan atlasa Şehinşah = Marslı kadın Gezegen kalmayınca mikailden örnek alan şeyho
Saian sakulta Salkım
Saian sakulta Salkım 16 gün önce
Neyi yazayım aq -Yağmur
Emir Göktaş
Emir Göktaş 17 gün önce
Rapi bu noktaya getiren yazarlar değil sizlersiniz (dinleyenler)
Mehmet Sezen
Mehmet Sezen 17 gün önce
Bu şarkı kime aq
Meto Kocak
Meto Kocak 17 gün önce
Ceydaya
The Crawsy
The Crawsy 17 gün önce
furkan mahir özen
furkan mahir özen 17 gün önce
Dilime am yağmuru diye takıldı amk
Sehinsah X Hidra - İMZA (Prod By ARDA GEZER)
6:40
Şehinşah
görünümler 337 273
Şehinşah - Pirana
3:32
netd müzik
görünümler 18 109 236
Kubilay Karça & Şehinşah - Kıskanç
3:24
netd müzik
görünümler 21 402 424
Şehinşah - Yak Yak Yak (Prod. by Bugy) | Official Video
4:49
Muşta & Şehinşah - Bahaneleriniz
4:11
netd müzik
görünümler 3 433 358
Şehinşah | Talep - Arz (Prod by Berkay Duman & Slong)
3:07
Şehinşah Canlı Yayın Khontkarla Kavga !!!
22:51
Youtube Güncel İçerik
görünümler 179 444
Şehinşah - Deliricem
3:12
Engin Baysal
görünümler 3 321 680
Şehinşah   KARMA (Prod by DJ Artz)
5:13
Şehinşah
görünümler 20 179 445
Hidra ve Şehinşah - Ölüme İnat (Alaçatı Kafe Pi)
2:40
Şehinşah | ÇOCUK (Prod. By OZOYO)
4:04
Şehinşah
görünümler 1 087 758
DJ Artz - Sizle Muhatabım (feat. Şehinşah) (Official Video)
3:26