Yener Çevik Official

Yener Çevik Official

Prodüktörlüğünü Nasihat'ın üstlendiği Yener Çevik tarafından seslendirilen ve yine Yener Çevik tarafından sözleri yazılan " Etraf " Eserinin video klibi sizlerle.
SÖZLER
Yok sayarsam yok olacaklar aslında
Benim adım geçmez beyazların basında
Konuşma benle ingilizlerin ağzıyla
Ben geziyom PİR SULTAN ABDAL sazıyla
Gez, göz, arpacık
Filler tepişir çimen ezilir apaçık
Aç kaldıysan herşeyden al acık
Moda bu diyenlerde kaldı mal açık
Gökkuşağında greve giden renkler
Sevgili ayrılır aşıklar bekler
Ararsam seni bugün bana ses ver
Hırsıza CV tufacıyı testler
Dünya bile uzayda minicik nokta
Balinalar karaya vurunca toplan
KÜRKÇÜLERE dükkan olcak toprak
Bunlar pink floyd değil pop rock
KALDIR YAK BÜTÜN ETKİLERİ
SAYISIZ SİS PERDELERİ
'' ETRAF ''
Seni benden beni senden say
Bizleri bizden ayıran şey sayı
Paralarınızı like larınızı sayın
Şu instagram kapansa çoğu kayıp
Dayak yiyen çocuğun dersleri zayıf
Gerçekleri dedi, dediler ayıp
9 yaşında köşe başında dayı
Demliyo kırmızı ışıklarda çayı
Avcı ava çıkmış kaçırmaz
Kendi evinde deplasman maçı var
Esmer kızların sapsarı olmuş saçıda
Hasta olan çok slikonlu vücuda
Aga yürü yolda yampiri yampiri
Bütün dünya bugün bize kamp yeri
Kediler fare peşinde tom jery
Benim yolum yokuş tatlım dön geri
Yönetmen: Özkan Özdemir
Görüntü Yönetmeni: İlke İşisağ
Senaryo, styling, hikaye : Seçil Kazankıran
Kurgu: Samet Pişirici
Color: Emrah Tekin
Sanat Yönetmeni: Hazal yenice
Işık: Kerem Yalçın
Mime , dans, koreografi : Burak Çirçir

YORUMLAR
antalya çocuğu
antalya çocuğu 4 saatler önce
Beat akiyo maşallah
Far Cry
Far Cry 15 saatler önce
Paralarınızı like larınızı sayın Şu instagram kapansa çoğu kayıp
HALİL DEMİRLİ
HALİL DEMİRLİ Gün önce
Türklere dükkan olacak toprak ne demek ????? neyi ima ediyon la gavat
Selahattin Atış
Selahattin Atış 15 saatler önce
HALİL DEMİRLİ kürkçülere dükkan olacak diyor orda
Şa Han
Şa Han Gün önce
Ya bunun eskisi daha güzeldi nakarat heceleniyodu bu ne umarım kaldırılmamıştır
bomboozer
bomboozer Gün önce
Nasihat ne mk nasihat emlak diye emlakçı açıcam len siktir git mına koyim olur mu len öyle şey hadi yallah tazyik piç
celal sonmezoglu
celal sonmezoglu 2 gün önce
Bu nedir abi Bağımlılık yapıyor +18 koyun parçaya....
Rocky Balboa
Rocky Balboa 2 gün önce
1:20 çok iyi lan dhdh
Trip and Travel TV
Trip and Travel TV 3 gün önce
Güzel
Ekrem Bakır HD
Ekrem Bakır HD 3 gün önce
Prod. Nasihat Yener cevik uyumu çok güzel.
New Massage
New Massage 4 gün önce
Kelimeleri yutuyon reis
silüet
silüet 4 gün önce
hersey cok güzellllllllllllllll olacakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
silüet
silüet 4 gün önce
yenerrrrrrrrrr babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa atartürkçüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
Emrah Kocakaya
Emrah Kocakaya 4 gün önce
Ata sözü gibi mübarek
Gkhnugun Uğur
Gkhnugun Uğur 5 gün önce
krall on numarasin
Ulaş Altunok
Ulaş Altunok 5 gün önce
Moda bu diyenler ne kaldı mal açık :D
kubilay turan
kubilay turan 6 gün önce
💪
Uğur Altun
Uğur Altun 7 gün önce
Gez göz arpacığın ayrı bi espirisi mı var? Normalde o göz gez arpacık
ʂαɠσσʅσʋҽ
ʂαɠσσʅσʋҽ 7 gün önce
Muhteşem! 👌🏼
hüseyin SARIOĞLU
hüseyin SARIOĞLU 12 gün önce
kim her ne derse desin TÜRKÇE rap kralları YENER ÇEVIK CEZA SAGOPA KAJMER.
burak fghj
burak fghj 12 gün önce
0:51
Le bonne homme Nevsehirli
Le bonne homme Nevsehirli 14 gün önce
Adam 50 yasinda
Hüsrev Korkmaz
Hüsrev Korkmaz 14 gün önce
Resul Aydemir le düet yap
Serkan Solla
Serkan Solla 15 gün önce
Aksarayi temsil eden koca bir cinarsin kral
Özer Aydoğdu
Özer Aydoğdu 16 gün önce
Yok sayarsam,yok olucaklar aslında...
videoss
videoss 16 gün önce
İste eskiler beeee
Mary Jane
Mary Jane 18 gün önce
Dayak yiyen çocuğun dersleri zayıf Gerçekleri dedi, dediler ayıp (Akran Zorbalığı)
Mary Jane
Mary Jane 18 gün önce
Adam günümüz dünya halini anlattı resmen
DEVRAN B
DEVRAN B 19 gün önce
Sebebi neydi ki böyle güzel sözlerle bam teline dokunuysn insanların ❤️❤️❤️❤️
Selçuk Arık
Selçuk Arık 24 gün önce
eldeki kehribar tesbihte bi ayrı hava katmış ağaya. adamsın
Lego Men
Lego Men 24 gün önce
Eyvallah yener baba
Berkay Ozkan
Berkay Ozkan 26 gün önce
YENER BABAAA
Arda Tufekcioglu
Arda Tufekcioglu 28 gün önce
su bin disslike atanlar orası indirme butonu değil
Seyid osmanoğlu
Seyid osmanoğlu 28 gün önce
Seviyorum bu adamı yaaaaa adam adam
TÜRKİSTAN TV
TÜRKİSTAN TV Aylar önce
kanal daha 1500 du abone oldugumda 500 bine yaklasti bu kanal 10 milyon aboneyi hak ediyor 2003ten beri yener cevik hayraniyimm...
TÜRKİSTAN TV
TÜRKİSTAN TV Aylar önce
cocuklugumdan bu yana dinledigim tek rapcı yas 29 hala dinliyorum...
Yusuf Herdem
Yusuf Herdem Aylar önce
Söylenemeyenleri söyleyen adam.
Ercan Nahırcı
Ercan Nahırcı Aylar önce
Yener Baba Geri Döndü Bee 😎😎😂
Emin Uçkan
Emin Uçkan Aylar önce
Bağımlılık Yaptı Be #yenerçevik
Safak Gurel
Safak Gurel Aylar önce
KRAL senin taşsaklarina dökmeye beton yetmez🤘
dogukan akbas
dogukan akbas Aylar önce
Ahmet kural insta story den gelenler
Nurcan Yiğit
Nurcan Yiğit Aylar önce
Bennn😍😍🤣🤣
Mine Heper
Mine Heper Aylar önce
Herzaman ki gibi👏
Sagopa Kajmer Red
Sagopa Kajmer Red Aylar önce
Gez göz ırpıcık 😊 yener baba ❤️
Dünya degil İnsanlar Yalan!
Dünya degil İnsanlar Yalan! Aylar önce
Pir Sultan Abdal Saz'ıyla 👏🏽👏🏽♥️
Yusuf Söylemez
Yusuf Söylemez Aylar önce
Bu şarkı bundan daha fazlasına layık!
Yavuz  Çırak
Yavuz Çırak Aylar önce
MODA BU DİYENLERDE KALDI MAL AÇIK Bu nası sözdür reiss ♥️
şafak şahin
şafak şahin Aylar önce
Türkçe RAP'in müslüm gürsesi.
Fatoş Official Music
Fatoş Official Music Aylar önce
Super bır begenıde benden
Halil İbrahim GÜNBAKMAZ
Halil İbrahim GÜNBAKMAZ Aylar önce
144p ye alıyorum hala kaliteli
Yusuf Yilmaz
Yusuf Yilmaz Aylar önce
K R A L
CaN DÜNDAR
CaN DÜNDAR Aylar önce
Bizleri bizden ayıran şey sayı... Çok doğru bir söz adamsın Yener Baba
Erhan Çalışkan
Erhan Çalışkan Aylar önce
Baba(YENER) (ÇEVİK) PEDER
EKREM SELEN
EKREM SELEN Aylar önce
Abi bize oda lazım nakaratlarından video yapıp baylaşa bilirmiyim izninle 5 milyon izlenmem var mümkünse
Metin Taşhan
Metin Taşhan Aylar önce
Benim yolum yokuş tatlım dön geri..! BABA ne yaptın sen be.
Burak Erdağ
Burak Erdağ Aylar önce
abi yanlış anlama beni ilk dinlediğimde bu ne dedim dikkatli dinleyince yener baba diyesim geldi eyw
YEKTA ÇATLI
YEKTA ÇATLI Aylar önce
moda bu diyenlerde kaldı mal açık :DD yapıştır
Cengiz Han
Cengiz Han Aylar önce
Bastonuda şekil yürü be Yener aka asbest yeraltı operasyonundan beri takipteyim
Kerem Cem kaya
Kerem Cem kaya Aylar önce
Dediğinden Çok Bişey Anlamıyhorum ama sarıyor beee
Umut Keskin
Umut Keskin Aylar önce
Şair yine yazmış "tek bastonlu, kırık dişli". Yüreğine sağlık.
Tutsak Şair
Tutsak Şair Aylar önce
+Umut Keskin Hadi Bee 😔 .. Cevap Verdiğin İçin Teşekkürler ..
Umut Keskin
Umut Keskin Aylar önce
+Tutsak Şair Trafik kazası geçirdi.
Tutsak Şair
Tutsak Şair Aylar önce
Bu Adam Neden Baston Taşıyor ? .. Neyi Var ? ..
Emre Aygün
Emre Aygün Aylar önce
Gez Göz Arpacık her şarkısında var,ne güzel )
excalixxxs gs
excalixxxs gs Aylar önce
Vay bee....
yasin ulu
yasin ulu Aylar önce
YENER baba
Devran Yiğit
Devran Yiğit Aylar önce
Yazdığın kaleme kurban üstadım
MBGÜRHAN
MBGÜRHAN Aylar önce
Yok sayarsam yok olcaklar aslında dediği an like & download.
Umut Cengiz
Umut Cengiz Aylar önce
sağlam+--
Sercan Ozkan
Sercan Ozkan Aylar önce
aga beat efsaneeeeeeee :)
BodruMotor
BodruMotor Aylar önce
Kaldır
Ahmet
Ahmet Aylar önce
Sımdıkı colukcocuk hıc utanmıyormu rap yaparken boyle ustalar warken ne hadlerıne
Emir Açar
Emir Açar Aylar önce
çok güzel lao
Salih Coşar
Salih Coşar Aylar önce
*Yine doladin baba boynumuza*
Metnan Demir
Metnan Demir Aylar önce
*YENER BABA DİMDİK*
Melih Orhan
Melih Orhan Aylar önce
Yener Baba yaptıysa gerisi yalandır.....🔥🔥
AHMET TEKER
AHMET TEKER Aylar önce
Klip çok güzel...
Ekrem Bakır HD
Ekrem Bakır HD Aylar önce
Abi sana Arabesk tipi şarkilar daha çok yakışıyor: Yener cevik "Çöz De Gel" Yener cevik "Dikkat Inat" Yener cevik "Gonlundekileri Gördum" Yener cevik "Ansızın" Desteklerimiz seninle.
Şeyda Demirel
Şeyda Demirel Aylar önce
❤️
Sagopa Kajmer Red
Sagopa Kajmer Red Aylar önce
❤️❤️❤️
La sosa De Papel
La sosa De Papel Aylar önce
Fakir olmaktan müslüm dinlemekten sokakta oturup çay içmekten mutlu olan insanlarız başkalarının hayatına özenmek yerine hayat kavgamızla gurur duyuyoruz sen sokağın sesisin.
onur tezelli
onur tezelli Aylar önce
ADAM yüreğine sağlık (yargı dağıtmak çok yakışıyor sana)
YAŞAR biçer
YAŞAR biçer Aylar önce
Adamın dibi yaw
mümin hüseyin
mümin hüseyin Aylar önce
Genelde rap sevmem ama yener cevik i dinledigimden beri bagimlisi oldum
Gökçe Gökçe
Gökçe Gökçe Aylar önce
Baba sen sadece nasihat ile çalış...
Oya Alpak
Oya Alpak Aylar önce
Yener baba bi tane cok iyii sarkilari 👍👍
Haşin Samuray
Haşin Samuray Aylar önce
Piyasasının yeni babası
Yusuf Kaan Çoban
Yusuf Kaan Çoban Aylar önce
niye 1m oldun ki aramızda takılıyorduk
Nuran Şahin
Nuran Şahin Aylar önce
Kulaklık bozuktu bu şarkıda çalıştı bee yener baba
Sinan Tekin
Sinan Tekin Aylar önce
YENER ABİ ATEŞ EDİYOR
Merve Çelik
Merve Çelik Aylar önce
Ayy sözleri ne kadar güzel ya.İlk defa dinliyorum❤
cagatay dolay
cagatay dolay Aylar önce
bu olmus avrupali Turklerden selamlar emirdag city
Serhat Kirimli
Serhat Kirimli Aylar önce
İyi günler abi ya bana eskilerden kalma şarkın vardı kültablom şarkısı lazım ya TRwomen de bulamadım yardımcı olur musunuz lütfen yalvarırım 😏😏😱
Mustafa Şahin
Mustafa Şahin Aylar önce
Gene yaptın yapacağını REİS
antalya çocuğu
antalya çocuğu Aylar önce
BABA.
Melih Yiğit
Melih Yiğit Aylar önce
Gölgede oynayan arkadaşta sözlere göre dans ediyo...mükemmel abi ya..
Cengiz Uçar
Cengiz Uçar Aylar önce
Adam dişlerini neden yaptırmıyor
Enes Özkan
Enes Özkan Aylar önce
Çünkü ona kırık dış çok yakışıyor😉
BAY JUPİTER
BAY JUPİTER Aylar önce
BİLGİ VERİYO KRALL
Nevzat Elçin
Nevzat Elçin Aylar önce
Kralsın BABA 😎🔫🔫
Görkem Evran
Görkem Evran Aylar önce
Efsanesin Yener Baba
Sercan Gökdemir
Sercan Gökdemir Aylar önce
*Benim yolum yokuş tatlım dön geri*
HıYaRRR rRrr
HıYaRRR rRrr Aylar önce
S U S VE L I K E A T
Karhan Esenboğa
Karhan Esenboğa Aylar önce
Ağaaaa 12den vurmuşsun yine Helal!!!
NEOX
NEOX Aylar önce
Yine çosturuyooo
Far Cry
Far Cry Aylar önce
çok kudretlisin reissssssss
Yener Çevik - Senle Zor ( prod. Umut Timur )
03:31
Yener Çevik Official
görünümler 12 000 000
Yener Çevik - #BugünBuHalim ► Prod. Nasihat
03:10
Yener Çevik Official
görünümler 2 800 000
Yener Çevik - Sabaha Doğru #sabahadoğru ( prod.aerro )
03:43
Yener Çevik Official
görünümler 1 700 000
FULL FACE TESTING HUDA BEAUTY MAKEUP...YIKES
14:22
Daisy Marquez
görünümler 362 205
Melanie Martinez - K-12
0:20
melanie martinez
görünümler 2 722 289
Sagopa Kajmer - Güvensiz İnsanlar (Official Video)
02:17
Sagopakajmer
görünümler 5 300 000
Yener Çevik - Bi Siyah Bi Beyaz - Official Clip
03:07
Yener Çevik Official
görünümler 11 000 000
Velet  - Hara Lo [ Silinen şarkısı ORİJİNAL Kalitede]
02:45
BACI DESTROYER
görünümler 12 000 000
Yener Çevik - Duvar ( prod. CK Projekt )
03:27
Yener Çevik Official
görünümler 11 000 000
Şanışer Live Sessions - Yalan (feat. Sokrat St)
04:24
Gazapizm - Bırak Öyle Kalsın
03:39
Müzik Kutusu
görünümler 1 300 000
Tuğçe Kandemir - Gülü Soldurmam
03:28
netd müzik
görünümler 34 000 000
Velet - Gülümse ft. Yener Çevik (Official Video) (Sözleri)
03:30
Minecraft Earth: Official Reveal Trailer
1:28
Xbox
görünümler 2 853 029
Lana Del Rey - Doin Time
3:20
LanaDelReyVEVO
görünümler 2 086 407
The Death of Classic Anime
13:50
Gigguk
görünümler 1 055 309
MIDSOMMAR | Official Trailer HD | A24
2:39
A24
görünümler 2 735 968
The Top 10 Weirdest Things About Being Pregnant!!
23:17
Our First Night In Our New House Didn't Go As Planned...
19:35
The LaBrant Fam
görünümler 3 112 385
making and eating my first ever deep dish pizza
15:03
julien solomita
görünümler 989 441