Yeni Yıla Hunharca Giren Adam EYS Stüdyosunu Birbirine Kattı | EYS S2 9.Bölüm

  görünümler 512,289

Eser Yenenler Show

Eser Yenenler Show

Aylar önce

Yaptığı abartılı yılbaşı kutlamalarıyla her yeni yılda herkesi gülümseten Yiğit Çalışkan bu sefer EYS için özel bir show hazırladı.
EYS TRwomen Kanalı'na abone olmak için tıklayın 👉🏻trwomen.com/wname-eseryenenlerofficial

eser yenenlereser yenenler showeyseys show

YORUMLAR
bideR`
bideR` 2 gün önce
adam kaç yıldır aynı gömleği giyyor
Brawls Batuhan
Brawls Batuhan 7 gün önce
Şu adamı sakin görünce garipsiyorum aq
Bora Kalaycı
Bora Kalaycı 25 gün önce
mal aq kddkskflkfg
İshak Kaplan
İshak Kaplan 28 gün önce
Yiğit Çalışkana bak skkskslskdkdjsksl
Hun Lordu
Hun Lordu 28 gün önce
eserle yiğit aynı giymiş gömlei aq
şemsettin Elkatmış
şemsettin Elkatmış 29 gün önce
yiğit abime bak be zuladan eysye...
ÖĞRENCİ EVİ
ÖĞRENCİ EVİ Aylar önce
ulan dünyanın başına ne geldi ise bu arkadaşın yeni yıla girerken çektiği videolardan oluyor. bilen bilir fenerbahçeli bi adam şampiyonlar ligi ceyrek final maçında hunharca sevinmişti o gün den sonra fenerbahcenin yüzü hiç gülmedi. 2021 girerken bunu bağlayalım video çekmesin. Şimdi eserde zehirli oku yedi inş yayından kalkmaz.
Ahmet Can
Ahmet Can Aylar önce
Aga bu sene cenabet bağırdın herhalde
Oğuz Çetinkaya
Oğuz Çetinkaya Aylar önce
Orkun ışıtmak a benziyo
fatih özer
fatih özer Aylar önce
Her yıl bir günlük ünlü oluyodu bu sene 2 kere olmuş tebrikler 😂
Samet Çakır
Samet Çakır Aylar önce
Ulen eser abiiii yemin ederim gulmekten altima siccaktimmm
Samet Çakır
Samet Çakır Aylar önce
Taksimm dayı gelsinnn +1 leyin uste kalsn
Yusuf Eroğlu
Yusuf Eroğlu Aylar önce
Kadın bide gurur duyuyor amk Ben neler yapıyorm gurur duymuyorlar iaxkkwfk
Ahmet Ramazan Kaya
Ahmet Ramazan Kaya Aylar önce
Adam orkun ışıtmağa orkun ışıtmaktan daha çok benziyo AKNMFILİHJC
Uçan Adam
Uçan Adam Aylar önce
sütüdyoya haciz gelmiş gibi
Yasin Bayram
Yasin Bayram Aylar önce
Zulacıların gözü yaşlı oynamayanlar bu kim aq diyo
Yasin Bayram
Yasin Bayram Aylar önce
Olm kaç sene önce bu adamı zulacı olarak izliyodum annesi yayınlara geliyo deste filan açıyodu aga be eski günler iyiydi
Memati Reis
Memati Reis Aylar önce
Kimse de adamı tanımamış, la adam koskoca TRwomenr Yiğit Çalışkan
Abdullah Ünal
Abdullah Ünal Aylar önce
Adam zuladan nereye geldi la
Tr TIMEBLAZE
Tr TIMEBLAZE Aylar önce
bence bnun götü çok kalkmış AQ
Yavuz Sultan Selim Han
Yavuz Sultan Selim Han Aylar önce
5:39 aaaaaaaa bakın işte bu benim oğlum, ulan be bunu ben yaptım bakın ne kadar komik, bunun anasıni ben dölledim bakın, ulan alkışlayın gülün laaaaajaajanannnnn. Adama garip bir sekilde sinir oldum mk anladık oğlun.
Feyza Varçin
Feyza Varçin Aylar önce
Her yil ayni kiyafet
Emir Çetin
Emir Çetin Aylar önce
Zulaci yigit
Sıradan biri
Sıradan biri Aylar önce
2021 de evi yakar lan
Talha Ayaz
Talha Ayaz Aylar önce
5:39 Amca Çıldırdı Beyler Biri Durdursun 😀😀
Ozan Yayla
Ozan Yayla Aylar önce
Manyak AMK evin içinde meşale yakıyor
Sukru Ozturk
Sukru Ozturk Aylar önce
Hepte aynı kiyafetlerle giriyor kdkdmdkd
Oğuzhan samed ayazlı
Oğuzhan samed ayazlı Aylar önce
pankynın yayından mı fırlama bu eleman bu bağırış nıye sdfzsxcf
Serious Gandalf
Serious Gandalf Aylar önce
bu adamı heeeny olarak tanıyan var mı
E
E Aylar önce
yiğit çalışkan yeni yıl tüm videoları (2015-2020) : trwomen.com/id/video-R1U3vB-23no.html
Polat Meric
Polat Meric Aylar önce
Yiğit çalışkan eskiden zula oynardı be
KANAL BU
KANAL BU Aylar önce
Adam bağırmadan konuşabiliyomuş
Kha zix
Kha zix Aylar önce
Yatakta izliyodum utanctan yorgana girdim
GAMER PRO
GAMER PRO Aylar önce
2021 e girdik lan bekliyoz
Arda Sayın
Arda Sayın Aylar önce
Ses, orkun ışıtmak
ALKALE
ALKALE Aylar önce
Pubg Oyna
Volkan Vural
Volkan Vural Aylar önce
Çok bi bok oldu
Hüseyin Örs
Hüseyin Örs Aylar önce
Yiğit çalışkan 😂😂
Yahya Erdem
Yahya Erdem Aylar önce
3:11 anlayan var mı ? Dncndçdkckdkckdkc
Muzaffer Dabanıuzun
Muzaffer Dabanıuzun Aylar önce
Adamın sesi orkuna benziyor
M. Burak Tezcan
M. Burak Tezcan Aylar önce
5:22 adam manyak afıhewfıorehj
Pro Gamer
Pro Gamer Aylar önce
PewDiePie 'ya benzetenler...
The Lykia
The Lykia Aylar önce
Taksim dayı da gelsin
Mücahit Şirin
Mücahit Şirin Aylar önce
Anne babası gururlandi şeye bak ahaha oğlu aptal diye uzulceklerine seviniyorlar 😂😹
Mustafa Bey
Mustafa Bey Aylar önce
Mk beyinsizi
Ömer Akkul
Ömer Akkul Aylar önce
Taksim dayıyı getirin
CEVIKeness
CEVIKeness Aylar önce
zulayı bırakıp pubgye başlayan değilmi lan bu anaa harbi o la
Deniz Civan EŞSİZOĞLU
Deniz Civan EŞSİZOĞLU Aylar önce
5:30 Eser abi ayı oluyo
tasin ULU
tasin ULU Aylar önce
Zula oyunundan tanidim yiğit caliskan
Mobil Oyuncu krallı
Mobil Oyuncu krallı Aylar önce
Millet mal mk direk mal
VIP Hileci
VIP Hileci Aylar önce
Aaaaaaa 2020
Hasan Fırat Koçak
Hasan Fırat Koçak Aylar önce
Bu adamın zula videolarını izleyenler tısss anlayanlar beğensi bile jsnsms
Sleyt Winston
Sleyt Winston Aylar önce
trwomen.com/id/video-fW8YAYfuo20.html
li me
li me Aylar önce
1:56 kadinin agzina bakin
Eren
Eren Aylar önce
Bu ne amk ne büyük marifet
Ultra Aslan
Ultra Aslan Aylar önce
AAAAAAAAAAAAA
Kursat Aydın
Kursat Aydın Aylar önce
trwomen.com/id/video-GI2WFSYFUqE.html DEHŞETÜL VAHŞET
Efe Yıldırım
Efe Yıldırım Aylar önce
Yiğit çalışkaaaaaaaaaaaaâaaaaaan
Tekcan Tekkan
Tekcan Tekkan Aylar önce
bazen merak ediyorm eser abi sahneye cikmadan once ne iciyor ne yiyiyor
Alperen Ozdemir
Alperen Ozdemir Aylar önce
Ailecek kafadan kırıklar
ahmet hamza küçük
ahmet hamza küçük Aylar önce
Yine ayni gomlekle gelmis ya
Mehmet Ali Kızılay
Mehmet Ali Kızılay Aylar önce
Bir zamanların zulacısı. Sahi bu adam nasıl böyle ünlü oldu?
Burak Miraç Şahin
Burak Miraç Şahin Aylar önce
Babası çok tatlı lan dlslvmsmcmdmclmdf
DİKKAT ÇEKİCİ
DİKKAT ÇEKİCİ Aylar önce
Haksim dayıyı çağırın
İsmail Mert Özçetin
İsmail Mert Özçetin Aylar önce
Çokiyi ya jsjsj
Alihan Tıraş
Alihan Tıraş Aylar önce
Böyle aq gerizekalılarını ünlü ediyoruz aq ya
Taleh Shiraliyev
Taleh Shiraliyev Aylar önce
Ailecek sıyırmışlar lan bunlar. Gelenek hale getirmişler bir de😂
Aral Ezelsoy
Aral Ezelsoy Aylar önce
Yiğit zula yayıncısı :D
PFO_ Ömer
PFO_ Ömer Aylar önce
Taksim dayı yı getir abi
Özkan Ulu
Özkan Ulu Aylar önce
Çöp
Bizi Linçleyenleri Linçliyoruz! | EYS Ev Modu 6.Bölüm
24:39
Eser Yenenler Show
görünümler 567 629
REAL TWIN TELEPATHY TEST - Merrell Twins
16:56
merrelltwins
görünümler 744 752
Pastry Chef Attempts to Make Gourmet Combos | Bon Appétit
33:42
EYS 17. Bölüm Akşam 23:15'te TV8'de!
1:10
Eser Yenenler Show
görünümler 73 079
Eser Yenenler İle Babalığa Giriş 101 | Ev Modu 3. Bölüm
10:51
Linç@ (Acun Ilıcalı, Demet Özdemir) | EYS Özel Bölüm
11:08
Eser Yenenler Show
görünümler 1 453 606
Çağla Şikel'in Podyumdaki Zor Anları | EYS 8. Bölüm
3:15
Eser Yenenler Show
görünümler 2 180 313
"Linç@" (Oğuzhan Koç) | EYS Sezon Finali
18:24
Eser Yenenler Show
görünümler 3 218 555
Emojilerle Yemek Adı Anlat! | EYS S2 1. Bölüm
11:31
Eser Yenenler Show
görünümler 2 600 540
Eser Yenenler Show | Cem Yılmaz Bütün Bölüm
1:18:33
Her Şeyden Bıraz
görünümler 1 911
Eser Yenenler bebeğinin doğum tarihini bilemedi!
2:41
World's STRONGEST Man vs Unbreakable Box!
18:02
Preston
görünümler 978 006
Thanos Vs Patrick - Cartoon Beatbox Battles
8:37
verbalase
görünümler 2 847 906
SHE TRIED MAKING OUT WITH ME!! (CAUGHT)
4:21
David Dobrik
görünümler 8 417 681
Candyman - Official Trailer [HD]
2:32
Universal Pictures
görünümler 4 203 182
PRANKING MY LITTLE SISTER FOR 24 HOURS!!
7:28
Brent Rivera
görünümler 3 803 805
Trump is DEFINITELY NOT WORRIED About Coronavirus
10:10
Jimmy Kimmel Live
görünümler 1 413 370
On My Block: Season 3 | Official Trailer | Netflix
2:04